וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר במטבח: מוצרי החשמל החדשים

17.4.2017 / 10:48

לא מעט מוצרים הצטרפו למגון הרחב ממילא של מכשירי החשמל למטבח. הכירו כמה מהחדשניים שבהם. חדש על המדף

Sweet Spot מכשיר להכנת גלידה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: לקראת העונה החמה חברת BRASS לאביזרי בישול ואירוח משיקה לקראת מכשיר ביתי להכנת גלידה תוצרת בית. מדובר במכשיר Sweet Spot להכנת גלידה תוצרת בית, ללא שימוש במלח, כימיקלים וחומרים לא בריאים. פשוט מכינים במטבח את התערובת הרצויה להכנת הגלידה, מוציאים את Sweet Spot מהמקפיא ויוצקים על המשטח הקפוא את התערובת שמתחילה לקפוא באופן מידיי. בשלב הזה מתחילים לערבב ולהפוך את התערובת עד שמתקבל מרקם גלידה, בדיוק כמו בגלידרייה אמיתית - רק לא לשכוח את התוספות. ניתן להכין גלידה, סורבטים, מרגריטות ועוד. המוצר מגיע במארז מיוחד כולל ספר מתכונים ושני כלים לערבוב.

כמה עולה: 249 שקל

איפה קונים: ניתן להשיג בחנות הדגל של Brass במתחם ONE DESIGN - רח' האצ"ל 53 ראשל"צ, בסניף במתחם הנמל החדש יריד המזרח תל אביב, במשרדי החברה בכניסה לקיבוץ חורשים או דרך אתר החברה.

יונישייק - unishake

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: בלנדר נייד נטען עם כבל USB, שניתן לקחת לכל מקום - לעבודה, ללימודים, לנסיעות, לאימון, לטיולים בארץ ובחו"ל, ולקבל בכל מקום שייק טרי. מכניסים למיכל פירות וירקות טריים וקצוצים, לצד נוזלים ואבקות שהוספתם לתזונה היומית שלכם, לוחצים על כפתור ההפעלה ותוך 65 שניות היונישייק יכבה אוטומטי והשייק יהיה מוכן. בסיום השימוש ניתן בקלות לשטוף את הכלי במים ולתת לו להתייבש.

כמה עולה: 249 שקל

איפה קונים: בטלפון: 03-6777709 או באתר המותג.

מסחטת מיצים Kuvings

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: מכונת המיצים C9000 של המותג הקוראני Kuvings, מסחטת מיצים איטית הפועלת על מנגנון כבישה קרה וסוחטת את המיץ ע"י מעיכת הפרי במקום חיתוכו. הסחיטה האיטית ותהליך הכבישה שומרים על מלוא הוויטמינים, המינרלים והאנזימים של הירקות והפירות, כך שהגוף סופג יותר ערכים תזונתיים. למסחטה פתח הזנה רחב המאפשר הכנסת הפירות והירקות במלואם ללא כל צורך בחיתוך או הכנה מקדימה. כמו כן המסחטה מצוידת בערכות נוספות, למשל ערכה להכנת משקאות סמוזי, שייקים וקינוחים קפואים. בעזרת ערכת הסורבה ניתן להכין גם גלידות ע"י שימוש ברכיבים קפואים, הכנת חלב שקדים או סויה, מיצי הדרים וסחיטת עלים ירוקים או עשב חיטה.

כמה עולה: מחיר מומלץ לצרכן: 2,590 שקל. אחריות ל-7 שנים על המנוע ושל 3 שנים על החלקים.

איפה קונים: משווקים מורשים

מכונת הקפה של נספרסו, EXPERT

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: מכונת קפה חדשה של נספרסו בישראל, EXPERT, מאפשרת לכוון את טמפרטורת הקפה ואת גודל הספל שבו הוא מוגש. למכונה מנגנון של מערכת מים חמים המופרדת מפתח הקפה, כך שיוצאים מים ללא משקעי קפה. המנגנון החדש מאפשר לראשונה להפיק קפה אמריקנו בספל גדול בלחיצת כפתור. העיצוב החדש של המכונה מאפשר להצמיד את המכונה לקיר ולפנות מקום על השייש במטבח. כפתורי המכונה מעוצבים כחוגות עגולות ומוארות, וניתן לבחור בקלות את המתכון הרצוי ואת הטמפרטורה. כיבוי אוטומטי לאחר 9 דקות ללא שימוש. המכונה זמינה בשני דגמים - EXPERT ו-Expert&Milk - הכולל מקציף חלב מובנה להקצפה.

כמה עולה: EXPERT 1,180 שקל, Expert&Milk 1,680 שקל.

איפה קונים: באתר www.nespresso.com בטלפון 2500*, בבוטיקים של Nespresso וברשתות החשמל

מיקסר של Sauter

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: מיקסר של חברת Sauter עם הספק של w1,500 המורכב מקערה מרווחת בנפח של 6.7 ליטר מנירוסטה מוברשת. המיקסר מאפשר תנועת ערבול היקפית מלאה בכל חלקי הקערה, גם בעומס גבוה במיוחד של עד 3.7 ק"ג בצק. ניתן לכוון את ווסת המהירות הסיבובי שלו ב-8 עוצמות שונות. בבסיסו של המיקסר מחוברים רגליות גומי שמאפשרות לו לייצר פעולה יציבה ואמינה. למיקסר כיסוי קערה שקוף ו-3 מחברים שונים לאביזרים נלווים: מקצף, וו לישה ולהבי מערבל. הוא מגיע ב-3 צבעים: אדום, שחור ולבן.

כמה עולה: 1,390 שקל

איפה קונים: רשתות החשמל

פורס ירקות ספיראלי Twist

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: פורס ירקות ספיראלי מבית Chef'n שהופך ירקות טריים ובריאים לפסטה ולספירלת ירקות. הפורס בנוי משלושה להבים והופך כל ירק לפסטה בעוביים שונים. הוא מצויד בידית אחיזה ארגונומית קל ונוח לשימוש. ניתן להשתמש בו ביעילות עם ירקות כגון קישואים, גזר, סלק ועוד.

כמה עולה: 119 שקל

איפה קונים: חנות Brass במתחם ONE DESIGN, סניף הנמל תל אביב ואתר החברה.

BABYCOOK

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: חברת BEABA פיתחה מעבד מזון רב תכליתי אשר מחמם בקבוקים, מבצע סטריליזציה לבקבוק, מאדה, מערבב, קוצץ, טוחן, מפשיר ומחמם אוכל עבור תינוקות וילדים. האידוי במכשיר נמשך 7–15 דקות, תלוי בסוג המזון, והפעולה שומרת על רכיבים חיוניים במזון ושומרת על טעמו המלא של האוכל מאחר שאין מגע של המזון עם מים מורתחים. פעולות הערבוב, הטחינה והחיתוך נשלטות על ידי לחצן פעימות המאפשר הכנת מזון במידה ובמרקם הרצויים על מנת שהמזון יותאם בדיוק לגיל התינוק. המכשיר מגיע עם מרית להרמה בטוחה של המיכל השקוף ולהוצאה קלה.סכין המכשיר המשמשת לטחינה וחלקי המיכל נשלפים וניתנים לניקוי בקלות במים זורמים. המכשיר מגיע בצבעים תכלת וסגול פסטליים.

כמה עולה: 749 שקל

איפה קונים: באתר החברה.

משטחי חיתוך CORE

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: רוזנפלד מרכז העיצוב לבית מציע שלושה משטחי עבודה ססגוניים מבית CORE לעשייה משופרת במטבח, עמידים בפני כתמים וריחות, עשויים מפוליפרופילן. המשטחים גמישים, דבר שמאפשר להעביר את המרכיבים למחבת או לכל כלי קיבול אחר. המשטחים אינם מחליקים.

החלוקה לצבעים מאפשרת סדר במטבח ומונעת העברת חיידקים בין משטח למשטח, בשל ההפרדה .

כמה עולה: 54.90 שקל


איפה קונים: באתר www.rozenfeld.co.il ובחנות רח' הרב פינטו מסעוד אשר 20 ,פתח תקוה

קראף לסינון מים Fill & Serve של בריטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: חברת בריטה משיקה לראשונה קראף לסינון מים fill&Serve, המספק פתרון סינון מים מתקדם בעיצוב אלגנטי הניתן להגשה ישירות לשולחן. הקראף החדש מכיל 1.3 ליטרים, ועושה שימוש בטכנולוגית סינון מתקדמת, באמצעות דיסקית הסינון החדשנית MicroDisc. דיסקית הסינון מיוצרת בגרמניה בטכנולוגיית Active Select, ועשויה מפחמן טבעי דחוס מקליפות קוקוס. הפילטר דיסק משמר מינרלים הקיימים במי הברז (כגון סידן ומגנזיום) ומפחית חלקיקים ומזהמים אחרים הפוגעים בטעם המים. כמו כן, הוא מפחית טעם וריחות לוואי, ואף מפחית כלור בדרגה 1: 75% לפחות. יש להחליף את הדיסקית לאחר סינון של 150 ליטרים או 4 שבועות, לפי המוקדם מביניהם, דבר ההופך את פעולת סינון המים של הקראף לחסכונית (עולה מספר אגורות בלבד לליטר מים) וידידותית לסביבה.

הקראף כולל צג תזכורת אלקטרוני BRITA Memo המתזכר כל 4 שבועות כי יש להחליף את דיסקית הסינון. תחזוק הקראף פשוט וקל לאור התאמתו לאחסון בדלת המקרר, ולשטיפה למדיח הכלים (ללא המכסה עם צד התזכורת האלקטרוני).

כמה עולה: מחיר הקראף 129 שקל (נמכר עם דיסקית סינון אחת כלולה באריזה), ומחיר שלישיית פילטרים MicroDisc 99 שקל.

איפה קונים: במוקד השירות והמכירות ב*9880 וברשתות הנבחרות.

תנור אידוי גורנייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: תנור האידוי של Gorenje (גורנייה) המשווק בישראל על ידי קבוצת ח.י, מאפשר שיטת בישול ירוקה, מהירה וחסכונית המשביחה את הטעם ואת הערכים התזונתיים.

תנור האידוי, מגיע במידות של תנור מטבח בגודל סטנדרטי ובתוכו חבוי מכיל מים נשלף לאידוי בנפח 1.2 ליטר מים וכולל תכנות חכם לבדיקת סוג ואיכות המים. הוא בעל נפח גדול של 74 ליטר ומאפשר בישול של מזון רב בו זמנית. כמו כן התנור כולל פיקוד אלקטרוני ותצוגה דיגיטלית אינטראקטיבית, המנווטת בין אפשרויות הבחירה השונות, כולל מסך מגע ותצוגה TFT צבעוני להפעלה אינטואיטיבית, קלה ונוחה בשילוב טקסט במבחר שפות שונות כולל: אנגלית, צרפתית ורוסית.

הפונקציות השונות בתנור מתאימות לבשלנים מתחילים ולבשלנים מקצועיים וכמובן לחובבי אפייה, וכוללות בין השאר: אידוי, חימום מחדש, בישול עדין, הפשרה, חימום מראש ושמירה על חום. כמו כן, הן כוללות תכניות אוטומטיות המחשבות את הטמפרטורה והלחות הנדרשת לפי סוג המזון אותו אנו מבשלים, תצוגת טמפרטורה מומלצת וטמפ' עכשווית בכל רגע נתון, שעון אלקטרוני עם צלילי התראה, תאורה פנימית חזקה ועוד. כמו כן ניתן לשמור את הגדרות התכנות של התנור לשימוש חוזר, וכן על תכניות מוגדרות על ידי המשתמש תחת קטגורית המתכונים שלי. פונקציות נוספות הן: ניקוי התנור, הפשרה, חימום התנור מראש מהיר, חימום מחדש- מאפשר לשמור על מזון מבושל חם, חימום צלחות, כוסות לפני הגשת מזון חם בתוכם., נעילת התנור בפני ילדים, צלייה בעזרת מדחום לבשר, אוויר חם D3 . לאנשים שלא אוהבים להכניס מיקרוגל לבית ,ניתן להשתמש בתנור האידוי כתחליף בריא השומר על הטריות ופריכות המזון.

כמה עולה: כעת במחיר של 12,000 שקל. במבצע במקום 17,000 שקל.

איפה קונים: ניתן להשיג בחנויות הקונספט Gorenje הרצליה ו Gorenje ASKO ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully