וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוע הצמיחה הפיננסי: הבנק שחי את עולם ההייטק מבפנים

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

19.4.2017 / 7:10

בישראל קמות מאות חברות סטארט אפ בשנה הזקוקות למעטפת ותשתית פיננסית. יוסי ויניצקי, הממונה על תחום ההייטק בבנק הפועלים, מספר באולפן וואלה! NEWS כיצד הבנק מתאים את שירותיו לתחום ומהו הערך המוסף לאותן חברות. "הסטארטאפיסט רוצה את השירות שקוף, זמין ומהיר"

צילום מסך

ישראל מכונה "אומת הסטראטאפ" ותעשיית ההייטק היא אחת המשגשגות והחשובות בכלכלה הישראלית. יותר מאלף חברות חדשות מצטרפות לשוק המקומי בכל שנה וכדי לסייע להן לפרוץ ולפרוח הן זקוקות למעטפת פיננסית מותאמת.

בנק הפועלים הרחיב בשנים האחרונות את שירותיו לתעשיית ההייטק בישראל תוך שהוא נותן ליווי צמוד לחברות השונות בקשת רחבה של תחומים. חברות מתחומי הביג דאטה, פינטק וביוטק הם רק חלק קטן מהלקוחות ולכל חברה מותאם סל שירותים ייחודי ומותאם אישית, כשהבנק זמין מסביב לשעון עבור אותן חברות.

יוסי ויניצקי, הממונה על תחום ההייטק בבנק הפועלים, התראיין באולפן וואלה! NEWS והסביר כיצד הבנק מתאים את שירותיו לתחום ההייטק, איזה כלים יש לבנק כדי לנהל את הפעילות ואיך הבנק מספק ערך מוסף לאותן חברות. "בנקאי ההייטק של בנק הפועלים מגיבים מעבר לשעות העבודה הרגילות וכמו שהסטראטאפיסט עובד כל היום הוא מצפה שנותן השירות שלו יגיב בהתאם", אומר ויניצקי, "הבנקאי זמין ומה שחשוב לסטארטאפיסט הוא שהטיפול עבר לנותן השירות. הסטארטאפיסט רוצה את השירות שקוף, זמין ומהיר, וגם רוצה ערכים מוספים שבנק כה גדול יכול לתת כמו קשרים עם משקיעים".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully