וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי בנק דיסקונט: ההנהלה מפרה הסכמים

25.4.2017 / 16:53

אם לא יושגו הבנות בין הנהלת הבנק לוועד המנהלים בתוך 10 יום צפויים עובדי הבנק לנקוט בצעדים ארגוניים. לטענת המנהלים: "ההנהלה יוצרת 'סחבת' מובנית ושיטתית ומצטיינת באי מתן פתרונות לבעיות הפרט"

בנק דיסקונט. שי מכלוף
בנק דיסקונט/שי מכלוף

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בבנק דיסקונט. ועד המנהלים פרסם היום (שלישי) חוזר לעובדים, לפיו אם תוך 10 יום לא יגיעו הצדדיםו להסכמות, יינקטו העובדים צעדים ארגוניים.

"חשבנו שעם חתימת ההסכמים האחרונים עם הההלה מערכת יחסי העבודה בבנק תעבור לפסים אחרים של שיתוף פעולה, שקיפות והבנה, אז חשבנו.", נכתב בהודעת הוועד. "לצערנו הרב ההנהלה פועלת באופן חד צדדי, מפרה הסכמים חתומים באופן בוטה, מתעלמת במגמתיות מדרישות לגיטימיות של ועד המנהלים הנוגעות לזכויותיהם ומעמדם של המנהלים באררגון ועושה כל שביכולתה, על מנת לגרום לתוהו ובוהו ארגוני שלא משרת אף אחד. ההנהלה יוצרת 'סחבת' מובנית ושיטתית ומצטיינת באי מתן פתרונות לבעיות הפרט".

במכתבם מצביעים בוועד על שורה של פעולות שביצעה ההנלה כנגד העובדים וביניהם, הנמכת מעמד העובדים במהלך השטחת המבנה הארגוני ביחידות השונות; פגיעה במעמדם של המנהלים; פגיעה באופק הניהולי של העובדים; קיצוץ בתקנים, כוח אדם ושעות נוספות; הפחתה בסכומי המענק האישי ללא סיבה; הטלת עומסים על העובדים.
על פי הוועד המנהל, במשך תקופה ארוכה, התנהל וועד העובדים כמבוגר האחראי, שמר על איפוק ונשך שפתיים לטובת הבנק בניסיון לפתור את המחלוקות בדרך של הידברות, אך משניסיון זה כשל, הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה. "אין לנו עניין בליבוי היצרים וידינו מושטות לשלום, יחד עם זאת לא נוכל להושיט יד להמשך ההתנהלות היומיומית של הנהלת הבנק שגורמת נזק רק לזכויות שנצברו במשך עשרות שנים. אנו קוראים להנהלת הבנק הטוענת בפגישותינו שההון האנושי חשוב לה יותר מכל, לפעול בהתאם לכך ולדאוג באמת להון האנושי של הבנק, לעצור את דרדור היחסים לטובת הלקוחות הפקידים וציבור המנהלים בקיצור לטובת הבנק".


מהנהלת בנק דיסקונט נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully