וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי בא לבקר את בר רפאלי על הסט?

רונית מטיאס

26.4.2017 / 13:25

ז'ק בר מארח, יוסי בכר תורם, יאיר שבירו שר, בן-דרור קפצו לים

שרים למשתקמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארז מלצר, יהודה רווה, מיכה גייגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין ערכה במשכן לאומנויות הבמה בתל-אביב אירוע התרמה שכלל קבלת פנים והופעה של יהודה פוליקר. הכנסות הערב לטובת שיפוץ האגף המרכזי של בית-החולים לוינשטיין שנמצא בעיצומו. ב-2013 חנך בית החולים אגף אשפוז חדש ע"ש הלנברג, ששידרג משמעותית את חוויית השיקום למטופלים.

בתורמים: ארז מלצר, יו"ר עמותת הידידים; חזי כאלו, מנכ"ל בנק ישראל; אורית וד"ר יוסי בכר; יקי ודמני; מיכה גייגר, יהודה רווה, שמעון מזרחי, ישראל ואילנה טראו, מירה דוד ומירה בן-בסט; שולה מליק, מנכ"לית עמותת הידידים שאמרה כי רק בשנים האחרונות גויסו למעלה מ–25 מיליון ¤ והודתה לתורמים הקטנים והגדולים שממשיכים לתרום כל העת.

קצת אתיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריון ויזל מיכה לאטי ודב סידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרן אלי ויזל לאנושיות וחברת LRN של דב סיידמן, העניקו לסטודנט מיכה לאטי מאוניברסיטת תל-אביב, את המקום הראשון בתחרות פרס האתיקה של קרן אלי ויזל 2016. לאטי, בוגר פילוסופיה ומדעי המחשב, בחן את תפקידה של השתיקה באמריקה המפולגת.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

לרוץ ולזכור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יונה יהב ודניאלה אלרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחיפה התקיים המירוץ החברתי "צאו לרוץ" לתמיכה במרכז לניצולי שואה שמפעילה עמותת שילה-מרכז רב שירותים לניצולי שואה בשיתוף העירייה, שנבחר להיות פרויקט חברתי מקומי. ברצים ניצב זוהר דביר, סמפכ"ל משטרת ישראל ונצ"מ שאול צמח, מפקד משטרת חיפה ואנה סביבלנסקי ואינה ניקולייב, ניצולות שואה שהשלימו סיבוב הליכה ותרמו לטובת ניצולי השואה. דניאלה אלרון, מנכ"לית שילה הודתה למנהל החינוך והתרבות בראשות אילנה טרוק, למאירה קיפרמן, מנהלת אגף הרווחה, לשמוליק זגגי, מנהל רשות הספורט ולראש העיר יונה יהב.

נכנס יין יצא סוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יל אסולין, אנדריי קיסקה, ז'ק בר, אמיר בורנשטיין ופטר וייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ז'ק בר, יו"ר ומנכ"ל טמפו וג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן אירחו את אנדריי קיסקה נשיא סלובקיה, במרכז המבקרים של יקבי ברקן בחולדה, וסיפרו לו כי זהו מרכז המבקרים הגדול ביותר בישראל, המוקף בלמעלה מ-2000 דונם כרמים. קיסקה, חובב יין ביקר באולם החביות, טעם יינות מסדרות הפרימיום SUPERIEUR LTITUDE,ASSEMBLAGE, והתלהב מסופרייר קברנה סוביניון שזכה במדליות רבות בתחרויות יין בינלאומיות, ומייצג את פסגת ההישגים של היקב בתחום ייצור היין.

חופשה דנית

לי לוי, יאספר ואהר, שאול בן אדרת רונן קרסו. רונית מטיאס,
לי לוי, יאספר ואהר, שאול בן אדרת רונן קרסו/רונית מטיאס

איסתא השיקה על ארוחת בוקר במסעדת התרנגול הכחול, את הקו הישיר מתל אביב לדנמרק.

במשיקים: אחישי גל, מבעלי איסתא; אתי גווילי, מנכ"לית איסתא; שגריר דנמרק בישראל ואספר ואהר, שאמר כי יש מטיילים רבים מדנמרק בישראל והוא היה רוצה לראות את הדרך ההפוכה; נועם רון, מנהל שיווק איסתא שסקר את יתרונותיה של דנמרק כיעד מושלם למשפחות.

קפצו לים

עקב טומרקין ואיריס בן דרור. אביב אברמוב,
עקב טומרקין ואיריס בן דרור/אביב אברמוב

אילן ואיריס בן דרור בעלי פלג ניל בע"מ מקבוצת בן-דרור, יבואני מותג בגדי הים והספורט ספידו, נטשו את המשרד וקפצו לחוף הים בפולג, כדי להשיק את קמפיין קיץ 2017 עם השחיין האולימפי יעקב טומרקין. פלג ניל בע"מ היא חלק מקבוצת בן-דרור המייצגת מותגים בינלאומיים נוספים כמו ספידו, לקוסט, פולו ראלף לורן ומותג תיקי הגב ג'נספורט ועוד.

פלסטיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרית כהן פייר פאולו, רווטי וגבריאל חנני/מערכת וואלה!, צילום מסך

פייר פאולו רווטי, פרופסור לכירורגיה פלסטית מוורונה, הגיע לישראל להשקת מערכת חדשנית לשאיבת שומן ומיצוק העור בצוואר ובלסת, שערכה חברת פרומדיקס במרכז רפואי עתידים. רווטי, מדריך בינלאומי של היצרניתINMODE RF סיפר כי האתגר הגדול הוא טיפול באזור הצוואר שנשכח לעומת אזורים אחרים. ד"ר שרית כהן, מומחית לכירורגיה פלסטית מדריכה ועורכת מחקרים לFacetite אמרה כי מדובר בבשורה.

שרים במקלחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליקו כהן ויאיר שבירו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאיר שבירו, מנכ''ל ובעלים ''שבירו חולון'' מהמובילות בענף הזכוכית בישראל ואליקו כהן, שדרן ''רדיו לב המדינה'' נכנסו למקלחון שהובא במיוחד לאולפן במסגרת תוכנית על חידושים ופיתוחים בענף הזכוכית לבית. השניים הזמינו את המאזינים לאולפן לתחרות שרים במקלחון. שבירו תיעד את השידור ושלח אותו למנהל סניף שבירו בלוס אנג'לס שיפיץ אותו בקרב הקהילה הישראלית.

ויהי אור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרסל וונדרס ורד קוריסקי, ונדיה סגרוצ'ני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצב העל מרסל וונדרס שביקר בתערוכת התאורה הבינלאומית EUROLUCE בה הוצגו חידושים טכנולוגיים ועיצוביים של המותגים איטלקיים ובינלאומיים, שמח לפגוש את ניסים בן שוהם מנכ"ל "קרני תכלת"; ורד קוריסקי, סמנכ"לית שיווק ומכירות; חוה בינדר, מנהלת קשרי אדריכלים; ורונית קובה-מדר, מעוצבת תאורה של החברה.

צועד קדימה

חיים מזעקי, דני גולדשטיין, צחי הנגבי, שלמה פילבר, חזי צאיג. איגל צילומי אויר,
חיים מזעקי, דני גולדשטיין, צחי הנגבי, שלמה פילבר, חזי צאיג/איגל צילומי אויר

שר התקשורת הנכנס, ח"כ צחי הנגבי, הגיע לביקור ראשון בדואר ישראל וסייר בבית המיון החדש במודיעין לצפות בהכנות לפתיחתו עם שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת, שליווה את התהליך מהקמתו. הנגבי אמר שמרכז המיון לחבילות של דואר ישראל הוא צעד נוסף בסדרת צעדים לשיפור השירות ולהורדת יוקר המחיה, יצעיד את הדואר שנים קדימה, ויאפשר לתושבי מדינת ישראל ליהנות מחוויית שירות טובה יותר מבעבר הנגבי ציין כי חברת דואר ישראל עשתה מהפך משמעותי בפחות משנתיים, ויצאה ממשבר עסקי ותדמיתי עמוק.

עקיצת הדבורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציפי רומנו ואיתמר טל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הצלחת סדרת ספרי ילדים רבי המכר "בבה הכבשה" שכתב, נכנס האמן והצייר איתמר טל לעולם המבוגרים, ומשיק את "גלריה באזז" ותערוכת ציורי אקריליק צבעוניים על בד בהשראת כוורת הדבורים. טל אצר מעל 100 ציורים העוסקים בעולמן המרתק והנכחד של הדבורים וסיפר כי האג'נדה של הגלריה אומרת שאם ניקח דוגמא מהדבורים ונפעל כמותן בשיתוף פעולה העולם יראה טוב יותר, לכן, כל ציור עשירי שיימכר, כל הכנסותיו יתרמו לטובת הציבור-עזרה בשכר דירה, מענק ללימודי תואר, טיפול שיניים ועוד.

הולכים על בטוח

איילת עוז, שיר אלמליח ומאיר נג'יבי. שוקה כהן,
איילת עוז, שיר אלמליח ומאיר נג'יבי/שוקה כהן

מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO ואיילת עוז, סמנכ"לית השיווק, השיקו בספיק איזי את קולקציית הנעליים לאביב-קיץ 2017 עם הפרזנטורית שיר אלמליח שהציגה קולקציית קפסולה בעיצובה. נג'יבי סיפר כי רשת TOGO הוקמה ב-2002 ומונה למעלה מ-72 סניפים בפריסה ארצית ומציעה נעליים לאביזרים.

מתוקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלית סגל ומיקי שמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלית סגל, מנכ"לית קניון G כפר-סבא קפצה לברך את השף-קונדיטור מיקי שמו בחנות החדשה של רשת SHEMO קונדיטוריה בקניון, המשתרע על שטח של כ-60 מ"ר. הסניף עוצב על-ידי studio mu בקונספט ייחודי ומציע מגוון מוצרים. זהו הסניף ה-8 ברשת מעל 60 סוגי עוגות, עוגיות, קינוחים אישיים, מאפים מתוקים ומלוחים, לחמי מחמצת, מוצרים ללא סוכר ועוד.

ברת מזל

בר רפאלי ניצן ישראלי. רפי דלויה,
בר רפאלי ניצן ישראלי/רפי דלויה

בר רפאלי, הפרזנטורית של רשת HOODIES זו העונה השביעית, הצטלמה לקמפיין באצטדיון רמת-גן, וזכתה לביקור של אורן בר-גיל, סמנכ"ל שיווק ובעלים קבוצת HOODIES; ניצן ישראלי, מנכ"ל הרשת ושותף בקבוצה; קארין שוק, מעצבת ראשית ושותפה בקבוצה; תמר מושקוביץ, מנהלת שיווק הקבוצה.

בקטנה

+במוזיאון ידידי ישראל בירושלים, נערך ערב 'זיכרון בסלון' מיוחד, במסגרתו הושמעה עדות מרגשת של ד"ר ליליאן גלזר, ניצולה גטו זבוקריץ'. האירוע שודר בערוצי המדיה החברתית של המוזיאון וצפו בו למעלה מ-33 אלף איש מהעולם.

+איש העסקים, אסף בלנק, מבעלי הסטארט-אפ הישראלי מילקיט, בשותפות קבוצת משקיעים ביניהם חנוך ברקת, ניל כהן ומעיין כאהן, השיק את "מילקיט" באירופה. מילקיט הוא פטנט ישראלי רשום בעולם בתחום מזיגת החלב בענף הקפה המקצועי החוסך כ-8% בצריכת החלב וכ-25% בשטחי אחסון מקוררים לחלב, מפחית את הזיהום הסביבתי וחוסך כ-4 שניות בממוצע בהכנת קפה, שהוקם בהשקעה של כ-4 מיליון ¤.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully