וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד תשפיע רפורמת המסים בארה"ב עלינו?

27.4.2017 / 15:45

הבורסות בעולם וגם בתל אביב מגיבות בספקנות להכרזת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על רפורמת המס הגדולה. אלון גלזר מסביר מהדורת וואלה! NEWS על השלכות הרפורמה על ישראל

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן ואביב אירגז

יום אחרי הכרזתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על הרפורמה הגדולה במיסוי נרשמת בבורסה בתל אביב וגם בבורסות העולם מגמה מעורבת עם נטייה לירידות. ככל הנראה לא מדובר בהשפעה גדולה על המסחר אבל אם היה מי שציפה שהבורסות יגיבו בעליה – הרי שציפיות אלה התבדו.

אלון גלזר, סמנכ"ל בלידר שוקי הון מסביר למהדורת וואלה! NEWS כי בגדול הרפורמה עליה הכריז טראמפ כוללת ירידה משמעותית במס החברות מ-35% ל-15% כמו גם ירידה במסים המוטלים על הפרטים – הכנסה, מס ירושה ועוד. מדובר במגמה דומה למה שמתרחש בישראל אבל בהיקף גדול. "אם זה יעבור זה יחולל דרמה, אבל השווקים קצת סקפטיים לגבי סיכויי הרפורמה לעבור, היא עדיין צריכה לעבור בקונגרס", אמר גלזר.

גלזר ניסה להעריך כיצד ישפיעו הרפורמות על הכלכלה בעתיד הקרוב. על ארה"ב ברור שזה ישפיע, לגבינו אני מעריך שיהיו שתי השפעות עיקריות. כנראה נראה את מנהלי המדיניות כאן הולכים בעקבות ארצות הברית ומורידים מסים ומצד שני חברות בינלאומיות גדולות אולי יחזרו לארה"ב וזה אולי פחות טוב בשבילנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully