וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש רשות החברות השנוי במחלוקת מסיים תפקידו - והמרוץ להחלפתו החל

30.4.2017 / 12:19

ההחלטה על הקמת ועדה לאיתור מחליף לאורי יוגב התקבלה בפגישה בין מנכ"ל משרד האוצר לנציב שירות המדינה. יוגב יסיים בקרוב קדנציה רבת מחלוקות עם בכירי משרד האוצר וכן עם השרים ליברמן וחיים כץ

ועידת הנשיא. מגד גוזני
מסוכסך עם השרים ליברמן וכץ. יוגב/מגד גוזני

משרד האוצר ונציבות שירות המדינה החליטו על הקמת ועדת איתור לתפקיד מנהל רשות החברות הבא. ההחלטה התקבלה בפגישה שהתקיימה בין מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד לנציב שירות המדינה משה דיין.

הוועדה תחל לפעול בשבוע הבא, וקול קורא להגשת מועמדות יפורסם בימים הקרובים. בראש הוועדה יעמוד באב"ד ויהיו חברים בה נציב שירות המדינה או מי מטעמו, עובד בדרג מנכ"ל בשירות המדינה, נציג אקדמיה ונציג ציבור.

אורי יוגב, המנהל הנוכחי של רשות החברות, צפוי לסיים קדנציה של ארבע שנים בתפקיד בסוף ספטמבר. בתקופה האחרונה יוגב הסתכסך עם צמרת משרד האוצר, שלה הוא כפוף וכן עם שר הביטחון אביגדור ליברמן ושר הרווחה חיים כץ. בסוף ינואר ערך יוגב מסיבת עיתונאים בניגוד להנחיות של באב"ד, שאחריה זומן לשימוע. יוגב התנצל בפני באב"ד והוחלט שלא להשעותו.

לקריאה נוספת:
נפסל מינויו של יאיר שמיר ליו"ר התעשייה האווירית
החברות הממשלתיות יעדיפו הייטקיסטים - השרים יעדיפו מקורבים
ליברמן מתעקש על מינוי יאיר שמיר - למרות התנגדות רשות החברות

משתתפים בטקס נעילת יום השואה ביד מרדכי, 24 באפריל 2017. לירון מולדובן
"כל עוד אורי יוגב מעורב, אין לי ביטחון שמדובר בתהליך נקי". ליברמן, בשבוע שעבר/לירון מולדובן

בחודש שעבר זעם ליברמן על יוגב על שסיכל את מינויו של מקורבו יאיר שמיר לתפקיד יו"ר התעשייה האווירית. בתגובה לסיכול המינוי החליט שר הביטחון לעצור את המכרז להפרטת תע"ש בשל מעורבותו של יוגב בתהליך. "כל עוד אורי יוגב מעורב, אין לי ביטחון שמדובר בתהליך נקי ולא מזוהם", הודיע בחודש שעבר.

השר כץ מאשים את יוגב במעורבות בפרשת השחיתות בתעשייה האווירית, שבה הוא צפוי להיחקר באזהרה בקרוב. "יוגב מנהל זה שנים מאבק אישי חסר בסיס בשר כץ", אמרו מקורבים לכץ בשבוע שעבר. "יש לו חלק נכבד במסע ההכפשה התקשורתי, תוך ניסיון לעשות שימוש פסול ולא ענייני בגורמי האכיפה לצורך כך", הוסיפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפוי להיחקר. כץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully