וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם חברת אל איטליה תשרוד את המשבר אליו נקלעה?

30.4.2017 / 20:40

על רקע ירידות שערים קלות בבורסה בתל אביב מדווחת לי תם מאלומות למהדורת וואלה! NEWS על הקשיים אליהם נקלעה חברת התעופה האיטלקית אל איטליה. האם זה משפיע על התייר הישראלי?

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בערב יום הזיכרון התנהל המסחרבבורסת תל אביב בנטייה לירידות שערים קלות. "המסכים קצת אדומים אבל אין משהו חריג", כך מדווחת היום (ראשון) למהדורת וואלה! NEWS לי תם מבית ההשקעות אלומות.

במרכז תשומת הלב במסחר היום עמדה חברת התעופה האיטלקית אל איטליה שנקלעה לקשיים חמורים ונמצאת בדרך לפשיטת רגל. "אפשר להגיד שהחברה קורסת", אומרת לי תם. "החברה צברה הפסדים בגובה של מיליארד אירו והיא צוברת הפסד נוסף בסדר גודל של מיליון אירו בכל יום שהיא עוד נושמת".

תם מספרת כי חברה מאבו דאבי רכשה חלק מאל איטליה והעמידה בפניה דרישות כלכליות כגון צמצומים ופיטורי עובדים על מנת להמשיך להתקיים אך עד כה לא הצליחה אל איטליה לעמוד בדרישות אלה. "הממשלה באיטליה מנסה לסייע אך סקרים מראים כי 77 אחוז מהאיטלקים מתנגדים לכך ומעדיפים שהחברה תפשוט את הרגל.

ואיך זה משפיע על התייר הישראלי? אצלנו, כרגע, הכל מתנהל כרגיל והחברה אף הודיעה כי כל המבצעים והמחירים נמצאים בתוקף. ביו שלישי צפויה החלטה על עתיד חברת התעופה הפופולרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully