וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ייתן קדימות לאוכלוסייה המבוגרת במענה טלפוני

7.5.2017 / 11:53

לקוחות הבנק המבוגרים יוכלו לקבל שירות מזורז בטלפון ולעבור למענה אנושי לאחר הקשת מספר תעודת זהות וקוד סודי בלבד

איש זקן עם משקפיים מחייך. ShutterStock
איש זקן עם משקפיים מחייך/ShutterStock

בנק הפועלים השיק קו יעודי לאוכלוסיה המבוגרת ב"פועלים בטלפון". לקוחות מעל גיל 75 שמתקשרים למוקד הטלפוני של בנק הפועלים יזכו לשירות מועדף - קבלת מענה מהבנקאי הטלפוני במינימום הקשות ובמינימום זמן המתנה. בנק הפועלים הודיע על מהלך מתוך הבנה כי חלק מציבור המבוגרים מתקשה לבחור נתיב לשיחה עם בנקאי באמצעות המענה הממוחשב ולכן הוחלט לייצר תעדוף בנתיב קצר ופשוט במיוחד עבור אוכלוסייה זו.

הלקוח יקיש בכניסה ת"ז וקוד סודי על מנת לשמור על פרטיותו, ישמע את היתרה בחשבון, ואז בלחיצה על כוכבית 1 יעבור ישירות לבנקאי -תוך 10 שניות. לקוחות אשר יבחרו להמשיך ולקבל שירות במענה הממוחשב יוכלו לעשות זאת.

השקת הקו הייעודי מצטרפת לשורה של שירותים בנקאיים קיימים ייחודיים עבור אוכלוסיית המבוגרים, ביניהם: סיוע טלפוני בתיאום פגישות עם בנקאי בסניף ללקוחות מעל גיל 75 - באמצעות המוקד הטלפוני; סיוע בביצוע פעולות באמצעות דיילים המשולבים במרבית סניפי הבנק, במטרה לסייע לאוכלוסיית המבוגרים בביצוע פעולות והכוונת לקוחות לקבלת שירות; הנגשת שירותי מזומנים – פעילות חדשה, במסגרתה יונגשו שירותי מזומנים על ידי הבאתם למקומות בהם יש נוכחות גדולה של לקוחות מבוגרים; שיחות יזומות ללקוחות מבוגרים .

וואלה! עסקים בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully