וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג: באיזו חברה בישראל הכי שווה לעבוד?

7.5.2017 / 12:05

לראשונה: גוגל כובשת את המקום הראשון בדירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל - ומדיחה את חברת החשמל. מי עוד בעשיריה הראשונה?

אישה במשרד. ShutterStock
אישה במשרד/ShutterStock

חברת גוגל הצליחה השנה להדיח את חברת החשמל ועלתה למקום הראשון בדירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל, אותו עורכת חברת המידע העסקי CofaceBdi. גוגל דורגה במקום הראשון לאחר ארבע שנים ברציפות שבהן כיכבה חברת החשמל כמקום העבודה הטוב ביותר לעבוד בו בישראל, וכעת היא מדורגת במקום השני. חברת אינטל שומרת על הדירוג שלה במקום השלישי, בדומה לדירוגה בשנה שעברה, וגם טבע הצליחה לשמור על הדירוג שלה במקום הרביעי, זאת למרות משבר לא פשוט שעוברת החברה מבחינת המניה וחילופי ההנהלה בחברה.

עורכי הדירוג מציינים כי הדירוג מבוסס על עמדות העובדים במהלך 2016, כך שייתכן והשפעות האירועים בטבע יתנו את אותותיהם בדירוג שיפורסם בשנה הבאה. גם במקום החמישי לא היה שינוי, כאשר בנק לאומי שמר על מיקומו בטבלה.

גוגל מככבת במקומות רבים בעולם כאחת החברות שהכי טוב לעבוד בהן, במיוחד בעמק הסיליקון בארה"ב, וזאת לאור מעמדה המשמעותי בחיינו, המיתוג הבינ"ל שלה ותנאי התעסוקה הטובים. זאת לצד המשרדים המושקעים שהיא מעניקה לעובדיה, במטרה למשוך אליה את העובדים הטובים בשוק, ולהעניק להם סביבת עבודה המעודדת יצירתיות. בישראל גוגל לא הייתה תמיד בראש הרשימה. היא פרצה אל העשירייה הראשונה ב-2012. ב-2010 גוגל דורגה במקום ה-33 ברשימה, ב-2011 היא עלתה למקום ה-25 ומאז כאמור המשיכה לטפס עד למקום הראשון.

6 מתוך 10 חברות בעשירייה הראשונה של הדירוג הן חברות מתחום ההיי טק והטכנולוגיה, כאשר אמדוקס הצליחה השנה לחדור לעשירייה הראשונה ודורגה במקום ה-9 .

ככלל, חברות הטכנולוגיה וההיי טק מהוות 38% מסך דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל, בדומה לשיעורן בשנה שעברה.


התחום השני בשכיחותו בדירוג הוא הפיננסים (18 חברות מתוך ה-100), והתחום השלישי בשכיחותו הוא תחום המסחר - 10 חברות מתוך ה-100.

בדירוג החברות הטובות ביותר לעבוד בהן ל-2017 יצאו מהדירוג 11 חברות – הכשרה (דורגה במקום ה-35 שנה שעברה), אלקטרה (61), ישקר (69), קוואלקום (86), נובארטיס (88), מנורה (92), Vmware (93), רד האט (94), קונדואיט (97), אאוטבריין (99) וסטרטסיס (100).

החברות החדשות בדירוג השנה – סייבר ארק (מקום 45), פלייטיקה (46), הוט (67), מימון ישיר (75), כלמוביל (80), נובה (81), צ'מפיון מוטורס (92), אינטואיט (95), בזק בינלאומי (96), אמזון (98) ופייפאל (99).

בסקר שערכה חברת CofaceBdi בקרב העובדים במסגרת הדירוג, ציינו העובדים במשק כי הפרמטר החשוב ביותר עבורם הוא תנאי השכר. לאחר מכן בסדר החשיבות עומדים הפרמטרים של יחסי העבודה והיציבות התעסוקתית - בדומה לשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully