וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינטו: "הפועלים שוויץ - נכס חשוב של בנק הפועלים"

14.5.2017 / 9:06

באירוע שערך בנק הפועלים שוויץ בקיבוץ שפיים אמר אריק פינטו כי לבנק השוויצרי הנמצא בבעלות בנק הפועלים פוטנציאל להגדיל את מספר לקוחותיו בישראל

אירוע בנק הפועלים שוייץ.
האירוע בשפיים

"בנק הפועלים שוויץ הוא נכס חשוב באסטרטגיה הבינלאומית של קבוצת בנק הפועלים. אני משוכנע שיש לבנק הפועלים שווייץ פוטנציאל להגדיל באופן משמעותי את מספר לקוחותיו בישראל, וככל שיותר ישראלים ייחשפו ליכולות וליתרונות הייחודים של בנק הפועלים שווייץ, מספר הלקוחות הישראליים ילך ויגדל", כך אמר אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, באירוע חגיגי שערך בנק הפועלים שווייץ.

בין הנוכחים באירוע, שנערך בקבוץ שפיים,היו שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון ובעלת השליטה בבנק הפועלים, עודד ערן,יו"ר בנק הפועלים, דני קולר, יו"ר בנק הפועלים שוויץ, מאות לקוחות ואורחים שנהנו מהופעתה של חוה אלברשטיין בשירי ארץ ישראל.

האירוע התקיים במסגרת מהלך שיווקי מקיף שמשיק בימים אלה בנק הפועלים שווייץ, שהוא הבנק השוויצרי המשמעותי היחיד הנמצא בבעלות בנק ישראלי. המהלך כולל גם השקה של אתר אינטרנט חדש, www.bhibank.ch, הכולל מידע עדכני ומפורט. קהל היעד העיקרי של מהלך השיווק הנוכחי הוא ישראלים, עולים חדשים, ולקוחות אירופיים בעלי עושר פיננסי של יותר ממיליון דולר.

מנכ"לית הבנק, אורית לרר, אמרה: "בנק הפועלים שווייץ פועל זה יותר מ-40 שנה, ונשען על היציבות, המקצועיות והמסורת הבנקאית של שווייץ. אנחנו שוקדים על יחס אישי לכל לקוח, ומציעים מגוון רחב של שירותים בנקאיים ומוצרי השקעה מסוגים שונים, וכל זאת בסטנדרטים שוויצריים. הצוות שלנו מספק ללקוחות הבנקאות הפרטית שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר בעולם הבנקאות, וגישה להזדמנויות עסקיות ייחודיות".

לבנק הפועלים שווייץ יש סניפים בציריך ובלוכסמבורג, בהם מועסקים גם בנקאים דוברי עברית. לבנק יש חברה-בת בישראל, (BHI GLOBAL INVESTMENT ADVISORY (ISRAEL)) , העוסקת במתן יעוץ השקעות ללקוחות בנקאות פרטית ישראליים.

וואלה! עסקים בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully