וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט טראמפ: וול סטריט ביום הגרוע ביותר מאז ספטמבר

שלושת המדדים המובילים בבורסות של ניו יורק צנחו בממוצע ביותר מ-1.4%. "מדד הפחד" זינק בכ-30% - העלייה החדה ביותר שלו זה שמונה חודשים. "הקריאות לקיים הליך שימוע לנשיא טראמפ הולכות וגוברות, וזה גרם לתחושה של פחד וחשש בשווקים"

צלמים זמניים מורשים

בורסות וול סטריט חוו הערב (רביעי) את היום הגרוע ביותר שלהן זה כמה חודשים בעקבות השערוריות של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ועל רקע ההערכות כי הוא יתקשה להעביר במצב הנוכחי את רפורמת המסים שקידם.

שלושת המדדים המובילים בוול סטריט צנחו ביותר מ-1.4% וחוו את הנפילה היומית החדשה ביותר מאז חודש ספטמבר. מדד S&P נפל בכ-1.6%, מדד דאו ג'ונס איבד מערכו כ-1.5% ואילו מדד נאסד"ק נפל ביותר מ-2%. מדד ה-VIX, המכונה גם "מדד הפחד" של וול סטריט, זינק בכ-30% - העלייה החדה ביותר שלו זה שמונה חודשים.

"הגענו למצב הנוכחי בגלל הציפיות המוקדמות המוגזמות מדי של וול סטריט מכניסתו של טראמפ לבית הלבן", אמר ג'וזף בננטי, מנהל בבית השקעות גדול בניו יורק. "זה מדאיג, בעיקר בגלל החשש שיישום התכניות שהוצגו לציבור ייקח זמן".

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נואם בטקס של משמר החופים בניו יורק, מאי 2017. רויטרס
טראמפ בנאום בפני משמר החופים, היום/רויטרס

יאספר לוולר, מנהל השקעות מלונדון, טען כי החשש של המשקיעים מהזעזועים הפוליטיים האחרונים, בעיקר סביב פיטוריו של ראש ה-FBI, הם שגרמו לצניחת המניות. "הקריאות לקיים הליך שימוע לנשיא טראמפ הולכות וגוברות, וזה גרם לתחושה של פחד וחשש בשווקים", טען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully