וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הנציחו רות ומאיר שטרית את בתם?

רונית מטיאס

21.5.2017 / 14:02

רותי ומאיר שטרית חונכים, אתי וגבי רוטר תורמים, שרון רוזנברג ועדן הופמן מארחות, תמיר גילת נרתם, עזיתה ורוני אינסאז חוגגים

המבואה

אסנת פרי, רות שטרית, יעקב פרי. רונית מטיאס,
אסנת פרי, רות שטרית, יעקב פרי/רונית מטיאס

רותי ומאיר שטרית ערכו בצהרי שישי אירוע לרגל קריאת המבואה בהיכל התרבות ע"ש ביתם מירי שנפטרה לפני 24 שנה ממחלת הסרטן. שר השיכון יואב גלנט וח"כ עמיר פרץ נשאו כל אחד נאום מרגש וברכו את הזוג שטרית על הדרך בה בחרו להנציח את בתם. המבואה ע"ש מירי מצטרפת לקריאת אולם על שמה במוזיאון תל-אביב, בית חם ביבנה, ועוד. המוסיקאי דודו שטרית, בנם של הזוג ניגן ושר. נעמה גושן, הילה ורני רהב, אלישבע ורוני מילוא, ענת ושמואל פרנקל, אורית ודוד אפרתי.

רות שטרית, עמוס ונוני מלכא. רונית מטיאס,
רות שטרית, עמוס ונוני מלכא/רונית מטיאס
טלי גוטליב, טובה סגול, ישראלה שטיר. רונית מטיאס,
טלי גוטליב, טובה סגול, ישראלה שטיר/רונית מטיאס
ורד ואילן גרינבוים. רונית מטיאס,
ורד ואילן גרינבאום/רונית מטיאס

רוטר זוכים ותורמים

ענת לוין ומאיר ברון. רונית מטיאס,
ענת לוין ומאיר ברון/רונית מטיאס

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים קסטרו, קיבלו בסוף השבוע מאוניברסיטת תל-אביב את הפרס לכלכלה על שם הוגו רמינסיאנו (תעשיין מצליח בתחום הטקסטיל מגדולי התורמים לישראל), כהוקרה על החותם העמוק שהטביעו בהתפתחות הכלכלה והתעשייה בישראל ועל המנהיגות שגילו בהובלת קסטרו והפיכתה מחברה סיטונאית לרשת קמעונאית עם היקף מכירות של 450 מיליון דולר ב-2017 ו-5,500 עובדים. במהלך השנים תרמו סכומים עצומים להעשרת בני נוער ולמחקר בתואר שלישי באוניברסיטה, ולאחרונה נבחרו לכהן בחבר הנאמנים של האוניברסיטה. רוטר נשאה נאום מרגש ואמרה כי מצוינות היא העיקרון המניע של קסטרו, שנוסדה על ידי הוריה ב-1950. מאז, החנות שפתחו ברחוב אלנבי הפכה לעסק החובק את המדינה כולה. רוטר גילתה כי ביומה הראשון בעבודה הבהיר לה אביה אהרון מה זכויותיה, ביניהן הזכות להגיע ראשונה לעבודה ולעזוב אחרונה. "הקושי מחשל, הנוחות מנוונת", ציטטה את אביה. רוטר הודיעה כי יכפילו את הפרס בסך 10,000 דולר ויתרמו אותו לקרן מלגות לסטודנטים.

מוניק ברל, יוסף קלפטר, אתי וגבי רוטר. ישראל הדרי,
מוניק ברל, יוסף קלפטר, אתי וגבי רוטר/ישראל הדרי

נאמנים בטבע

אלי פישר, רייצל ויצמן, תמי רווה, יוסף קלפטר, יהודה רווה. רונית מטיאס,
אלי פישר, רייצל ויצמן, תמי רווה, יוסף קלפטר, יהודה רווה/רונית מטיאס

אמש נערכה במוזיאון לטבע ע"ש שטריינהדט ברמת אביב, מסיבה במסגרת אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה. רחבת המוזיאון חופתה בשטיחים וקושטה בקקטוסים ופרחים, המוזמנים נהנו מארוחת ערב מפוארת, להקה, השמוליקים שהקפיצו את כולם על רחבת הריקודים ועינת שרוף אחת שהרימה את הרחבה.

יעקב פרנקל, סיגל אדר, בועז רימון סגלית בן חיון. רונית מטיאס,
יעקב פרנקל, סיגל אדר, בועז רימון סגלית בן חיון/רונית מטיאס

תורמים בגולף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיר גילת ומאיר שמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במועדון הגולף בקיסריה נערכה תחרות הגולף המסורתית של הקרן לחקר הסרטן בישראל בראשות עו"ד תמיר גילת. גילת: "הקרן לחקר הסרטן בישראל גאה להמשיך במסורת של אירוע הצדקה במועדון הגולף בקיסריה בשיתוף ובחסות וולבו.' מחלת הסרטן היא המגפה של המאה ה-21 והדרך היחידה להתמודד ולהתגבר על המחלה היא באמצעות מחקר וניסיונות להביא חידושים ופריצות דרך נוספות שעתידים למגר את המחלה והשלכותיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאיר ספיר, תמיר גילת רונית אלמגור, שאול שניידר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשתתפים: אליעזר שקדי, רמי נוסבאום ובנו אורן שכבדו את מוטי סלע ז"ל, שהיה מנכ"ל אשטרום, תמך בקרן, ונפטר לפני 3 חודשים; מאיר שמיר, מודי כידון, צדיק בינו, ראובן אבלגון, אהרלה מינקובסקי, איציק אידלמן, ליאור פאראטי, מוטי קרנסטי, שאול שניידר ורונית אלמגור מבנקאות פרטית לאומי, יאיר ספיר מאולימפוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משה ראובני, ארהלה מנקובסקי ורפי צרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסקופ של איתי

עזיתה אינסאז ולימור קשקש. צילום מפייסבוק, צילום מסך
עזיתה אינסאז ולימור קשקש/צילום מסך, צילום מפייסבוק

עזיתה ורוני אינסאז, מבעלי רשת נעל סקופ, חגגו בר מצווה לבנם איתי ב-LAGO בראשון לציון. החוגגים נהנו מקבלת פנים ברחבה החימונית, והמשך חגיגה באולם המעוצב עם קובי פרץ שריגש כששר את שיר המעלות עם איתי. בתום ארוחת ערב עלה לבמה דודו אהרון שהזמין את המשפחה להצטרף אליו לבמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילנית ואבי לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורן ומגי הלפרין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתמר פרץ, רוני אינסאז מאיה פרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתי וקרן בראז/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביתן בקניון

רמי יהושוע יגאל ברקת נבו כרמי. שוקה כהן,
רמי יהושוע יגאל ברקת נבו כרמי/שוקה כהן

נחום ביתן, מבעלי רשת "יינות ביתן", ויוסי ביתן, משנה למנכ"ל, השיקו בקניון איילון, סניף בפורמט שוק במקום סניף מגה. הסניף נפתח בהשקעה של כ-8 מיליון שקל, ויכלול שרות VIP - קניות עד הרכב, במסגרתו נציג הרשת יסייע עם הקניות עד הרכב. הרב ברדא רב הרשת קבע את המזוזה, ולפי המסורת ברשת כל מבקרי הקניון הוזמנו ליהנות חינם ממזנוני שוק אוכל. בחונכים ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; רינה טל, מנכ"לית הקניון; הפרסומאי רמי יהושע.

יוסי ביתן ורינה טל. שוקה כהן,
יוסי ביתן ורינה טל/שוקה כהן

על זרי הדפנה

עדן הופמן, שרית חדד, שרון רוזנברג. רפי דלויה,
עדן הופמן, שרית חדד, שרון רוזנברג/רפי דלויה

שרון רוזנברג, מנכ"לית תכשיטי ה. שטרן, ועדן הופמן, משנה למנכ"ל, ארחו בקומפלקס האירועים 1947 את האירוע השנתי של החברה בהשראת המיתולוגיה היוונית, לרגל השקת קולקציית COVERED WITH LAURELS שעוצבה בהשראת זרי הדפנה המהווים סמל לאצילות וניצחון במיתולוגיה היוונית. המוזמנים התבקשו להגיע לבושים בלבן או זהב, וקבלו בכניסה נזר זהב. על הגסטרונומיה השף יוסי שטרית ועל החלק האמנותי שרית חדד שהגיעה עם מנהלה האישי אבי גואטה, והמשיכה לחתונה של אחייניתה, על הפלייליסט DJ חן יאני.

היועצות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורנה ליאה שמר,ושרון ברלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרון ברלין, יועצת משפטית "אורקל ישראל", ארגנה את הכנס השנתי של היועצות המשפטיות מארגון היועצים המשפטיים הבינלאומי ACC. פורום הנשים בארגון פעיל למשתתפות כנסים מקצועיים. המוזמנות נהנו מהרצאות קצרות של חנה רדו, יזמית עסקית חברתית מייסדת ונשיאת supersonas; עדי זמיר, מנכ"לית אמרלד ניסויים רפואיים ועוד. ברלין אמרה כי יותר ויותר נשים מתמנות בשנים האחרונות כיועצות משפטיות בסקטור העסקי ועורכות הדין מהוות כ-57% מכלל היועצים המשפטיים.

במשפטיות: סוזן ארז, יועצת משפטית IBM; מי-טל שריג, יועצת משפטית אמדוקס; יפעת גבעול, יועצת משפטית מטרקיס; עו"ד מירי חכמי, שותפה במשרד גלוזמן ושות'; עו"ד אורנה ליאה שמר, יועצת לענייני חקירות צווארון לבן.

ספידיים בביתן

רמי וטל שביט ואילן בן דרור. אביב חופי,
רמי וטל שביט ואילן בן דרור/אביב חופי

איריס ואילן בן דרור, בעלי קבוצת בן-דרור יבואני SPEEDO - מותג בגדי ים וספורט, ערכו בביתם בביתן אהרון את המסיבה השנתית של ספידו. המוזמנים נהנו מדוכני אוכל עולמי והתעדכנו בחידושים הטכנולוגיים שיובילו את ענף השחייה בישראל, ביניהם משקפת VCLASS-משקפת פרימיום ייחודית הכוללת מגוון רחב של פיתוחים טכנולוגיים חדשים שזכתה בפרס היוקרתי Red Dot ל-2017 בקטגוריה החדשנות והעיצוב, עדשות בפיתוח ייחודי הכוללות הגנה כפולה מאדים ודליפת מים, כיסוי קשיח לשמירה מקסימלית על המשקפת. באירוע נחשף הדור הבא של השחיינים המבטיחים בישראל לצד שחייני ההווה והעבר של ספידו ישראל.

איריס ואילן בן דרור. אביב חופי,
איריס ואילן בן דרור/אביב חופי

השקה אמנותית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלי ירון אלדר ודורית סלינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד טלי ירון אלדר, נציבת מס הכנסה לשעבר; עו"ד רועי פלר; ורני שורץ, השיקו את משרדיהם החדשים במגדל השחר בגבעתיים. במקום הוצגה תערוכה אחרונה של נורית ירון, אימא של עו"ד ירון אלדר, שהלכה לאחרונה לעולמה.

במשיקים: דורית סלינגר, הממונה על אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר; ד"ר עו"ד דודי תדמור; עו"ד זיו שרון.

דורון להורים

אסף טייכמן , אופיר ליבר רונית טל , יורם ברנשטיין. אסף לוי,
אסף טייכמן , אופיר ליבר רונית טל , יורם ברנשטיין/אסף לוי

איש העסקים אופיר ליבר, פתח את סניף הדגל של רשת רהיטי דורון בבני-ברק. האולם משתרע על כ-500 מ"ר, ובהקמתו הושקעו מיליון שקל. רונית טל, המעצבת הראשית של החברה, הציגה את קולקציית קיץ 2017 הכוללת חדרי ילדים, חדרי נוער, מוצרי אמבטיה ולראשונה מיטות זוגיות וריהוט לחדרי הורים. ליבר, דור שלישי בישראל לעוסקים בענף, סיפר כי בימים אלה חונכת החברה מפעל חדש באזור התעשייה ברקן הכולל ציוד ומכונות המתקדמות בעולם עם טכנולוגיה לייצור מאסיבי של סדרות ריהוט לכל הרשת.

השיבה מהודו

דורון בן ארצי ואולגה רז. שניר קציר,
דורון בן ארצי ואולגה רז/שניר קציר

המועצה לענף הלול השיקה במסעדת "לחם בשר" בנמל תל-אביב, מהלך שיווקי לקידום צריכת בשר הודו בישראל, תחת הכותרת "הודו–הכי טעים הכי בריא". אולגה רז הייתה על הצד המקצועי והדגשת הערכים התזונתיים הגבוהים של בשר הודו, וחשיבות קידום הצריכה לשימוש והכנה ביתית. על הצד הגסטרונומי והדגשת האיכויות הקולינריות השף אביב משה שיוביל את הקמפיין התקשורתי בהובלת משרד שטרן אריאלי. הקמפיין יכלול מיתוג, בניית נכסים דיגיטליים, הפקת סרטונים וקמפיין רדיו, ויקודם במגזר כללי, חרדי וערבי.

רפי, רותי ותמי סירקיס. רונית מטיאס,
רפי, רותי ותמי סירקיס/רונית מטיאס

בקטנה

+אסף בלנק, מנכ"ל חברת הסטארט-אפ הישראלית "מילקיט"–פטנט למזיגת חלב לבתי-קפה ואספרסו-בר שבהשקתו הושקעו כ- 4 מיליון שקל, חתם על הסכם להתקנת מערכת מילקיט בבתי-קפה של רשת "סטארבקס" בפראג. מילקיט חוסך 8% בצריכת החלב ו-4 שניות בממוצע בהכנת כוס קפה.

+יאיר אבידן, יו"ר בנק מרכנתיל, העביר שיעור בבית-ספר מאי זיאדה בנצרת, במסגרת התנדבות שנתית של עובדי הבנק בעמותת שיעור אחר, המשלבת עובדים מהמגזר העסקי והציבורי במערכת החינוך בכל הארץ.

+יקב רמת הגולן השיקו בנמל תל-אביב, את "בר מארץ היין" בהשקעה של מיליון שקלים. יואב דור, סמנכ"ל שיווק היקב, ויקטור שונפלד, יינן ראשי, ואיילה זינגר, מנהלת שיווק וחדשנות, השיקו כוסות לכבוד 10,000 איש שהגיעו לפסטיבל.

+מידע כנסים יזמה וסינרגיה גרופ, ערכו באושילנד את ועידת הקמעונאות של ישראל. התייצבו: סלעית גרניט, מנכ"לית אדקיט; אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר ישראל; טליה פורת, מנכ"לית FOX HOME; עופר שחטר, מנכ"ל פרומול; אמיר וייס, מנכ"ל UM DIGITAL; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר; ניצן גולדברג, סמנכ"ל מכירות תנובה; אייל רביד, בעלים רשת ויקטורי; קובי מויסה, מנכ"ל קבוצת הוניגמן; יובל לימון, מנכ"ל למטייל; תימור גורדון, מנכ"ל משותף AZRIELI.COM; מורן חביב, סמנכ"לית יוזמות אסטרטגיות סירס ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully