וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הזמר שרכש דירה בפרויקט של יצחק תשובה בדרום ת"א?

23.5.2017 / 10:29

אחרי הזמר הראל סקעת והשחקנית דפנה רכטר, גם הזמר והמלחין אוהד חיטמן, אחיינו של עוזי חיטמן, רכש דירת 3 חדרים בפרויקט שליד שכונת הארגזים. המחיר: כ-2 מיליון שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דירת 3 חדרים בתל אביב ב-2 מיליון שקל. אוהד חיטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמר והמלחין אוהד חיטמן, אחיינו של עוזי חיטמן, רכש בתחילת השבוע דירת 3 חדרים בפרויקט פארק תל אביב, שבונה חברת אלעד ישראל מגורים מקבוצת יצחק תשובה ליד שכונות הארגזים ועזרא בדרום-מזרח תל אביב. חיטמן רכש דירה בשטח של 80 מ"ר עם מרפסת בשטח של 11.5 מ"ר בקומה 15 מתוך 18 קומות בבניין השישי בפרויקט מתוך שמונה בנייני מגורים תמורת כשני מיליון שקל.

לקריאה נוספת:
עיריית ירושלים מקדמת הסכם גג ענק בעיר - אבל מי יגור בדירות שייבנו?
"מטוסים יטוסו מעל לראשי הילדים": תושבי השרון נלחמים על הריאה הירוקה
הסתיים דיון ראשון בעתירה נגד תכניות הבנייה באכזיב

באחרונה רכשו דירות בפרויקט גם הזמר הראל סקעת ובן זוגו עידן רול וכן שחקנית התיאטרון דפנה רכטר. חיטמן, שצפוי לקבל את דירתו החדשה בתחילת שנת 2020, יזכה ככל הנראה לנוף מול פארק מנחם בגין ופארק אריאל שרון, המשתרעים יחד על כ-9,000 דונם.

לפני כחודש חנכה החברה את שלב ב' בפרויקט שיצא לדרך לפני כשנתיים וחצי, אז מחיר התחלתי לדירה בשלב א' עמד על 1.28 מיליון שקל. כיום משווקות דירות בשלב ב' במחיר התחלתי של 1.93 מיליון שקל - עלייה בשיעור של כ-50%.

בסך הכול מדובר בעלייה של כ-30% בשקלול של כל הדירות שנמכרו בשלב א' לעומת שלב ב', וכאמור חיטמן שילם על הדירה כשני מיליון שקל. על פי נתוני החברה, כ-75% מהרוכשים קנו דירות למטרות מגורים והשאר לצורך השקעה.

פרויקט פארק תל אביב ת"א בבעלות יצחק תשובה אלעד ישראל מגורים נדלן נדל"ן. פרי דוויזן,
75% מהרוכשים לצורך מגורים. פרויקט פארק תל אביב/פרי דוויזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully