וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי שיווק מצייצים הקימה אתר חדש בשיתוף המזבלה

24.5.2017 / 8:32

הקהילה המצליחה בה חברים כ-5,600 איש חוגגת שנתיים הודיעה על הקמת אתר תוכן שיכיל עידכוני חדשות, טורים מקצועיים, מידע אודות אירועים ומפגשים של הקהילה והטבות שונות לחבריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

קהילת השיווק, "מנהלי שיווק מצייצים", שהוקמה על ידי אמיר שניידר, לירן פורמן וטל ספיבק, מציינת בימים אלה שנתיים לפועלה וכ-5,600 חברים. כחלק מהתרחבות הפעילות, משיקה היום (רביעי) הקהילה יחד עם בלוג המזבלה אתר תוכן חדש שישלב עידכוני חדשות, טורים מקצועיים, מידע אודות אירועים ומפגשים של הקהילה והטבות שונות לחבריה.

בנוסף, יאגד תחתיו האתר החדש את כל שיתופי הפעולה של "מנהלי שיווק מצייצים" – מצעד הפרסומות עם וואלה! NEWS, מדור ההיכרות עם המזבלה, "מדד המדוברות" עם חברת ויגו מקבוצת קו מנחה ודירוג המותגים בפייסבוק, שנעשה בשיתוף פעולה עם חברת SpyTheNet.

אמיר שניידר, ממייסדי הקבוצה אמר כי "אנו שמחים וגאים להשיק ביחד עם המזבלה אתר חדש לקהילת השיווק 'מנהלי שיווק מצייצים' שמציינת שנתיים של פעילות. האתר החדש יאגד בתוכו מגוון רחב של נושאים וקטגוריות מעולמות השיווק והפרסום. אנו רואים באתר החדש מוצר משלים לקהילה הפעילה והתוססת העוסקת בשיווק עם זרקור מיוחד על אנשי השיווק חברי הקהילה, זרקור על מהלכי שיווק, עדכון אודות אירועים וכנסים שיווקיים ועוד. אנו מודים לדורי בן ישראל על האמון לאורך הדרך ומזמינים את אנשי השיווק והפרסום לעקוב אחר הפעילות באתר הבית של קהילת השיווק".

דורי בן ישראל, בעלי המזבלה אמר כי "אי אפשר להסתפק רק בסינון קלישאות כמו 'התוכן הוא המלך', אלא גם צריך לייצר כאלו, ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר בפלטפורמה עצמאית, כזו שתיתן ערך אמיתי ואל זמני לעולם השיווק הישראלי. האתר הוא רק רובד ראשוני בפעילות המתכוננת, שתכלול גם קידומים נרחבים של תכניו מכלל נכסי הדיגיטל של המזבלה. אמיר, טל ולירן הם אנשים שקורצים מההון האנושי מבין האיכותיים והכנים שפגשתי בתחום ואני סמוך ובטוח שהם ירקיעו לשחקים בכל דרך ופרויקט שיבחרו לעשות".

כתובת דוא"ל לשליחת כתבות בנושאי שיווק: team@shivuk.me

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully