וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הניח אבן פינה לבניין חדש לבית הספר לאדריכלות?

רונית מטיאס

24.5.2017 / 15:12

עזריאלי מניחות, ליאורה עופר מלבישה, שגיב שקד חוגגת, עדי כהן משיק

מחשמלים

אנטואן באסוויל, שאול רייכמן,  סרג' פסולונגי. שלומי מזרחי,
אנטואן באסוויל, שאול רייכמן, סרג' פסולונגי/שלומי מזרחי

בכירי הנהלת רנו העולמית ומעבדות החדשנות של רנו ת"א וסיליקון ואלי, השתתפו בכנס Ecomotion במרכז פרס לשלום והציגו את טוויזי (Twizy) המכונית החשמלית הקומפקטית של רנו, עם אפס פליטות מזהמים, שתשמש סטארטאפים ישראלים כפלטפורמה פתוחה לפיתוח, הטמעת ובדיקת טכנולוגיות חדשניות. סרג' פסולונגי, מנהל מעבדות החדשנות של רנו-ניסאן, אמר שהם נרגשים להיות חלק מהסצנה התוססת של אומת הסטארטאפ, וכי המעבדה בתל-אביב היא השניה שנפתחה, אחרי ארה"ב, ופריס.

נכחו: אנטואן בסוויל, דירקטור מעבדות החדשנות של רנו ת"א; ג'רמי פפן, סגן נשיא לאסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצת רנו; ז'אן כריסטוף לבאר, מוביל החדשנות והשותפויות בבנק RCI; אלן ז'ירו, ה"אבא" של טוויזי; ד"ר שאול רייכמן, ראש מעבדת החדשנות בת"א; אבי קנת, סמנכ"ל סחר בקרסו מוטורס, יבואנית קבוצת רנו-ניסאן.

עזריאלי מניחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון עזריאלי, פיליפ קויאר, יוסי קלפטר, נעמי עזריאלי, דנה עזריאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ד"ר פיליפ קויאר, ראש ממשלת קוויבק שבקנדה ונעמי, דנה ושרון עזריאלי, הניחו אתמול אבן פינה לבניין בית הספר לאדריכלות על שם עזריאלי באוניברסיטת ת"א. בית הספר יקום בצמוד לשער הכניסה הראשי של המוסד בצומת הרחובות חיים לבנון ואיינשטיין. קרן עזריאלי תרמה 50 מיליון שקלים להקמת הבניין שהשלמתו צפויה ב-2021, שיתפרס על פני כ-5,000 מ"ר ויכפיל את שטחו בהשוואה לבית הספר לאדריכלות הנוכחי. דוד עזריאלי ייסד את בית הספר לארכיטקטורה באוניברסיטת ת"א, הנושא את שמו, לפני 25 שנה, ולאורך השנים גילה עניין עמוק בפעילותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

יד לחבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייק אוונס ושמעון סבג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ד"ר מייק אוונס, מייסד מוזיאון ידידי ישראל בירושלים, מלווה שנים את מדינת ישראל והעם היהודי, ובעיקר את ניצולי השואה להם הוא מסייע רבות. אמש באירוע במוזיאון ידידי ישראל, קיבל משמעון סבג, מנכ"ל העמותה, את "אות צדק חברתי", אות הוקרה מיוחד על פועלו למען ניצולי השואה. באירוע הוקרן סרטו בו חברי כנסת רבים ברכו את אוונס, ובאירוע נחשך סניף עמותת 'יד עזר לחבר' בירושלים, שהוקם בתמיכת ובסיוע ד"ר אוונס.

גן עדן

יוסי שליו,עדי כהן, דני בצלאל. אלעד גוטמן,
יוסי שליו,עדי כהן, דני בצלאל/אלעד גוטמן

עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב-טעם, ובכירי הקבוצה, התייצבו בסניף הקונספט הראשון של רשת עדן טבע בקניון G כפר-סבא, הסניף המשתרע על 1,100 מ"ר נפתח בהשקעה של 6.5 מיליון שקל. המוזמנים המוזמנים השיקו כוסות מיץ טבעי שנסחט במקום, כהן ערך סיור בסניף ואמר כי קבוצת טיב-טעם תשקיע כ-12 מיליון שקל בהשקה מחודשת של רשת עדן טבע כולל ריענון המותג, החלפת השם לעדן טבע, החלפת הלוגו ופתיחת סניפים בקונספט חדשני. במקביל לפתיחת הסניף הראשון בכ"ס יפתח השבוע סניף במתחם סטאר סנטר באשדוד בשטח של כ-700 מ"ר בהשקעה של 4 שקל. במהלך 2017 מתוכננים להיפתח שני סניפים נוספים במודל החדש, במקביל לפתיחת מחלקות עדן טבע ב-7 סניפי הרשת הגדולים של טיב-טעם.

מתרחבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיל פדרמן ויעל יגלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעל יגלום, בעלים משותף ומנכ"לית YOLO , וגיל פדרמן, מבעלי מרכז רוגובין פדרמן סינמה סיטי נתניה, השיקו את סניף YOLO-רשת חנויות למתנות פופ וציוד לבי"ס המצטרף למתחם הכולל 10 בתי-קולנוע ו-2 אולמותVIP , מסעדות וסניפי רשתות מזון גורמה מובילות.

מסיבת ה-100

שגיב שקד, ליאת אשורי, שירלי קארו ונטלי לוי. רונית מטיאס,
שגיב שקד, ליאת אשורי, שירלי קארו ונטלי לוי/רונית מטיאס

שגיב שקד, מנכ"לית ETAM , ערכה ברחבה שלפני החנות בקניון אילון, מסיבת יום הולדת 100 למותג, והשקת קולקציה. ETAM היא קבוצה משפחתית עצמאית וחופשית המתמחה בהלבשה תחתונה והלבשת בית. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר של רולדין הצמוד לחנות, ותצוגת אופנה של הדגמים הנבחרים.

ההשקה הכפולה

לירז רוסינסקי אורלי עוז שמואל. רונית מטיאס,
לירז רוסינסקי אורלי עוז שמואל/רונית מטיאס

אורלי עוז שמואל, מנהלת ההדרכות החדשה בחברת אלפא, ולירז רוסינסקי, מנהלת חטיבת הקמעונאות והקוסמטיקה באלפא, ערכו השקה כפולה של קולקציות חדשות במחלקת הריטייל למותגי TOUS וLONGCHAMP-, בחנויות החדשות שנפתחו לאחרונה ב-FASHION MALL GINDI , עוז-שמואל חשפה את הפרזנטוריות של המותגים, גווינית פלטרו לTOUS ואלכסה צ'אנג ל-LONGCHAMP..

לירז רוסינסקי אורלי עוז שמואל. רונית מטיאס,
לירז רוסינסקי אורלי עוז שמואל/רונית מטיאס

רואים רחוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלי וידר, תומר ירון/מערכת וואלה!, צילום מסך

תומר ירון בעלים רשת "משקפיים בשינקין", וגלי וידר, מנכ"לית ונציגת הבעלים של חברת premium eyewear - יבואנית מותגי משקפיים, השיקו בחנות את קולקציית המשקפיים אביב-קיץ 2017 של מותג Tomas Maier האיטלקי אותו מייבאת premium eyewea, השניים סיפרו כי מותג תומאס מאייר שנוסד ב-1997, נקראת ע"ש המעצב יליד גרמניה, שלמד במדרשה לאופנה גבוהה בפאריז ומשמש כמנהל הקריאטיבי של חברת האופנה האיטלקית "בוטגה וונטה".

יוצאים מהארון

יובל שרף, ליאורה עופר, גילה אושרת  דפנה פישר. רפי דלויה,
יובל שרף, ליאורה עופר, גילה אושרת דפנה פישר/רפי דלויה

ליאורה עופר, יו"ר מליסרון; גילה אושרת, יו"ר ויצ"ו ישראל;
ועו"ד דפנה פישר, יו"ר אגודת מעגל הידידים של ויצ"ו, השיקו את InsideOut-פרויקט תרומת בגדים של קניון רמת-אביב לויצ"ו, החושף את סודות הסטייל של ארונות סלבריטאים ואייקוני אופנה בישראל. הפרויקט נולד כחלק מהאחריות החברתית להתגייס ולתרום בחזרה לקהילה. טלי בראל, מנהלת שיווק קניון רמת-אביב: "אנו שמחים להציג לקהל לקוחותינו הצצה לארון הבגדים של סלבריטאים נבחרים ואושיות אופנה, עם מסר אופנתי, כחלק מפרויקט התרומה בשיתוף ויצ"ו".

קפסולה דיסקרטית

חיה פינקל שירלי בוגנים ויעקב גבאי. אלירן אביטל,
חיה פינקל שירלי בוגנים ויעקב גבאי/אלירן אביטל

יעקב גבאי, בעלים ומנכ"ל רשת אופנת "דיסקרט", השיק בחנות הדגל בקניון איילון רמת-גן, קולקציית קפסולה ראשונה של שירלי בוגנים, הפרזנטורית של הרשת מזה 5 עונות. גבאי סיפר על החשיבות שהוא רואה בייצור ישראלי ובו דוגלת הרשת, ודיבר על הצורך לעודד ייצור כחול- לבן. גבאי התייחס לפתיחות של שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן לנושא, וסיפר על השתתפותו לפני מספר ימים בוועדה בכנסת, בנושא ייצור ישראלי למדי משטרת ישראל-נושא עליו נלחם ואף הוביל לשינוי התקנון בכדי לאפשר ליצרנים הישראלים כולל עצמו, לתת בו דריסת רגל בו.

במשיקים: שירלי בוגנים ששיתפה בתהליך העבודה על הקולקציה בשיתוף אינגה קנייבסקי, המעצבת הראשית של הרשת, שחשפה את תהליך בחירת הבדים, ההדפסים והצבעים שמתחברים לסגנונה האישי; חיה פינקל, מנהלת שיווק רשת דיסקרט; דקל גבאי, הסטייליסטית של החברה.

וויסקי חלב ודבש

אריאל אפשטיין נורית שמיר , רונית אבנר, גל קלקשטיין ליטל קלקשטיין ואיתן עתיר. דור אבהרמי,
אריאל אפשטיין נורית שמיר , רונית אבנר, גל קלקשטיין ליטל קלקשטיין ואיתן עתיר/דור אבהרמי

מזקקת מילק אנד האני-מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, עשתה היסטוריה והשיקה ביום הוויסקי הבינלאומי את הוויסקי הישראלי הראשון .באירוע שנערך במסעדת ניטאן תאי של אשת העסקים נעמי הורביץ, הוכרז שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הכרם להפצת מוצרי המזקקה. השף שחר הכין מנות מיוחדות.

בטועמים: גל קלקשטיין, מבעלי המזקקה; איתן עתיר, מנכ"ל המזקקה; תומר גורן, מזקק ראשי; אריאל אפשטיין, מנכ"ל הכרם; רונית אבנר, סמנכ"לית השיווק של הכרם; נורית שמר, משנה למנכ"ל הכרם.

אירוע בשנטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורלי לוי אבוקסיס, מיכאל בן יוסף, דוד מלר ומירב לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

העמותה לנוער בסיכון וחברת READY המובילה את מהפכת הליסינג הממוחשב, ערכו אירוע משותף בבית השנטי בתל-אביב. ח"כ אורלי לוי אבוקסיס; מיכאל בן-יוסף, מייסד ומנהל 'בית השנטי; ודוד מלר, מבעלי חברת READY נשאו דברים.

בקטנה

+אנשי הנשיא טראמפ התייצבו בחנות הרהיטים היוקרתית Harmony שבמרכז ירושלים, ובחרו כלי הגשה וסכו"ם של חברת Arcosteel וסט ספלי קפה לארוחה בבית הנשיא ריבלין. מאחר והמלאי בחנות לא הספיק, נערכו בחברת ארקוסטיל וסיפקו בזריזות את המלאי החסר לחנות בירושלים.

+נגידת בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג, ביקרה במפעלי הקיבוצים בדרום כאורחת איגוד התעשייה הקיבוצית. הביקור התמקד במפעלים שהקימו הקיבוצים בערים וכלל את נטפים בחצרים, רבל של קיבוץ רביבים בבאר-שבע והמפעל החדש של עלבד משואות יצחק בדימונה. את הנגידה ואנשי בנק ישראל ליוו יו"ר האיגוד, יונתן בשיא והמנכ"ל אודי אורנשטיין.

+לסלי טסו, סגנית שגריר ארה"ב בישראל, ערכה בביתה אירוע לד"ר עדו חלוץ, מנהל קרן קמח–BARD , קרן דו-לאומית של ישראל וארה"ב למחקר ופיתוח בתחום החקלאות, שפרש לאחר 20 שנה. בנפרדים: ד"ר שבנדה ג'ייקובס-יאנג העומדת בראש המחקר החקלאי הממשלתי בארה"ב, פרופ' וונדי ווינטרסטין, דיקנית הפקולטה לחקלאות ומדעי החיים באוניברסיטת איווה סטייט ופרופ' ריצ'ארד לינטון, דיקן הפקולטה לחקלאות ומדעי החיים באוניברסיטת צפון קרוליינה סטייט.

+ דני שמעוני, מנכ"ל "הרץ-אוטו סנטר", לקח את פורום המנהלים שלו לגיבושון בשטח ברכבי 4X4, שמעוני, חובב אקסטרים שעוסק בפעילויות אתגריות וספורט, הפגין מיומנות גבוהה בנהיגת שטח במעברים בין הסלעים והערוצים שבאזור תל-חדיד.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully