וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשו יהודה לוי ושלומית מלכה על גג מלון אינדיגו?

רונית מטיאס

4.6.2017 / 12:25

יוסי גביזון מברך , משפחת מוליוב רצה, יוסי אירני משיק, שלמור מחתנים, אושקו ועופר טוביהו חוגגים

גדול ביפן

יוסי  גביזון , טוני לוי  זאב וייס. בן פרידמן,
יוסי גביזון , טוני לוי זאב וייס/בן פרידמן

לשכת המסחר ישראל יפן חגגה על גג מלון אינדיגו ברמת-גן יום הולדת לאיש העסקים הישראלי טוני לוי הפועל ביפן. לוי אמר שחוץ מיום הולדת הוא חוגג אקזיט שעשה לפני כשנה, כשהנפיק בבורסת יפן מניות של חברת ללין, וסיפר שכשהגיע ליפן במסגרת טיול גדול לאחר צבא, הוא לא ציפה שלאחר 20 שנה הוא יהיה בעלים של רשת המונה-45 חנויות תכשיטים ברחבי יפן, בעלים של חברת נדל"ן מקומית והזכיין של רשת ללין בכל יבשת אסיה, כולל הוואי, הונג-קונג, טאיוון, קוריאה ועוד. המוזמנים נהנו מקוקטייל ומסיבת ריקודים עם DJ אסף ביבס (לשעבר מהצמד סקאזי) חבר טוב של לוי.

משה רוזנבלום, טוני לוי, זאב וייס. בן פרידמן,
משה רוזנבלום, טוני לוי, זאב וייס/בן פרידמן

בחוגגים: יוסי גביזון, מבעלי קבוצת הודיס; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; יוסי וייס, יו"ר לשכת המסחר ישראל יפן; רויטל לוי ומירב כהן, מבעלות רשת ללין; אייל רביד, מבעלי רשת ויקטורי; מוטי כוזהינוף, מיזמי פרויקט מגדל בראשית; סופיה ברזנסקי, מנכ"לית לשכת המסחר ישראל יפן; עו"ד יואב בר-נתן; איש העסקים אסי שניר; אלכסנדרה ועו"ד ז'רום ברדוגו; ורד פרברג,– מנכ"לית המכון לאסיה; גיא ג'ון, מבעלי טריגון תאורה, יהודה לוי ושלומית מלכה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יהודה לוי, שלומית מלכה  וטוני לוי. בן פרידמן,
יהודה לוי, שלומית מלכה וטוני לוי/בן פרידמן

רוקי במול

יוסי אירני ואביהו כהן. לנס הפקות,
יוסי אירני ואביהו כהן/לנס הפקות

יוסי אירני, מבעלי קבוצת אירני וקבוצת אלשרד, פתח בקניון האופנה גינדי TLV, חנות ראשונה ROOKIE (טירון בספורט), מקבוצתHADDAD BRANDS הפועל בארה"ב 60 שנה, ומתמחה בבגדי ילדים ואקססוריז, ונחשב למוביל בתעשיית בגדי הילדים הממותגים. קבוצת אלשרד, היא הזכיינית הבלעדית להפצה סיטונאית וקמעונאית של רוקי, אירני ציין כי מדובר במותגים אייקונים אמריקאים שכל הורה צעיר וילד מכירים וחושקים, והדגיש שזו הרשת היחידה המחזיקה את מותגי הספורט לפעוטות (2-16 שנים) ומעל 90 דגמי נעלי ספורט לילדים, והיחידה שמחזיקה את המותג הפופולארי ג'ורדן. החנות משתרעת על-פני 120 מ"ר ומחולקת למחלקות מותגים: נייקי, ג'ורדן, קונברס, , וליוויס, ועוצבה על-פי הנחיות החברה בחו"ל במתכונת החנויות החדשות המדמות מגרש כדורסל עם לוקרים, בהמשך יפתחו 10 חנויות ROOKIE נוספות.

משדרים חתונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדוה דדון וגלעד שלמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלעד שלמור ואדוה דדון, כתבי חדשות 22, נישאו ביום שישי בחוף ניצנים, עודד בן עמי ניהל את הטקס, ובן דודה של אדוה, רב במקצועו ברך. השניים הכירו בחברת החדשות, ושלמור הקדיש ושר את שיר החופה "את ים" לאדוה, כשהוא מלווה עצמו בגיטרה. רגע מרגש נרשם כשחניכי בית הגלגלים - ילדים עם מוגבלויות, שנכחו בחתונה, ברכו את הזוג שמתנדב במקום. החברים בחדשות הפיקו לזוג סרט שעלילתו ניסיון סיכול החתונה שפוגעת באינטרס המקצועי של מפיקי המהדורות שסובלות מחוסר בכח אדם. מורן שפיגל וגיל ספיר הפיקו, קייטרינג אנדיב בשיתוף השף אוראל קמחי מ"פופינה" האכילו, יאדו עיצבו. מצעד השמלות כלל את אדוה בשמלה של ויוי בלאיש אשת התקשורת אירינה שלמור, בשמלה של גדעון אוברזון וירדן שלמור, אחות החתן בשמלה של גליה להב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדוה דדון וגלעד שלמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחוגגים: קלרה ונתן חץ, וורד ואבי פישר, רמי ויהודית נוסבאום, עו"ד ברוריה לקנר וד"ר רוני אמיד, נחמה רונן, אבי ונעמי שומר, עופר איתני, לני רקאטי ושירה פרבר, ליאון ורחלי קופלר, גדעון עמיחי, עו"ד טל אורן, אסתי אקרמן, השותפות של אירינה במשרד יחסי הציבור דניאלה לאור, יפעת סוכוליצקי ואורית ארד. מערוץ 22: אבי וייס, גיא סודרי, חיליק שריר, יונית לוי, דנה וייס, קרן מרציאנו ,רוני דניאל, אמנון אברמוביץ וברנו טגניה איתו חולק החתן תוכנית רדיו ב103, מערוץ 10 דורון הרמן, מאור צור, אורלי וילנאי וגיא מרוז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורנה ונתי דדון , גלעד שלמור, אדווה דדון, רמי ואירינה שלמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

פגישה חדשנית

פביל גג'דה ויוג'ין קנדל. רועי בן דניאל,
פביל גג'דה ויוג'ין קנדל/רועי בן דניאל

ביל גג'דה, סגן נשיא לחדשנות ושתופי פעולה אסטרטגיים ב-Visa, האחראי על אזורנו שביקר בישראל, נפגש עם חברות סטארטאפ ושותפים ישראליים ביניהם יוג'ין קנדל, לשעבר יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה וכיום מנכ"ל Start-Up Nation Central-ארגון המחבר בין חברות בינלאומיות מובילות עם חדשנות ישראלית.

חרדים לחרדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוישי הורביץ, גדעון פישר, משה וייס מוטי אלמליח, דפנה פישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוה"ד דפנה וגדעון פישר, ארחו את פורום בכירי המגזר העסקי ובעולם החרדי, עם ראשי IDB, קוקה-קולה, בזק, קבוצת שלמה, ג'יימס ריצ'רדסון. פישר אמר כי אם נישאר אדישים, בעוד מספר שנים בעיית התעסוקה במגזר החרדי תנהל אותנו, במקום שאנו ננהל אותה. האתגר אינו רק להוציא את המגזר החרדי לעבוד, אלא לעשות זאת באמצעות משרות מכובדות ובשכר משמעותי, מבלי להכריח אותם ללמוד באקדמיה.

פרידה משגריר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנימין דהן, קרל מגנוס נסרי מיכאל רוטשילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרל מגנוס נסר, שגריר שוודיה בישראל, חגג ביום שישי בביתו שבהרצליה-פיתוח את היום הלאומי של שוודיה. השגריר שיסיים בקרוב את כהונתו בישראל, דיבר על הקשר המיוחד בין שתי המדינות, ואמר שתמיד יזכור לטובה את מדינת יישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרל מגנוס נסר ויקי כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

נהנו ממטעמים שוודיים: שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה; אבנר קז, יו"ר וולוו; יקי כהן, מנכ"ל SAS בישראל; בינימין דהן, מנכ"ל SKF Israel ; רן קוצ'ינסקי, מנהל מכירות אזורי SAAB ;מיכאל רוטשילד, מבעלי FIKA ; דוד קסטל, קונסול כבוד שוודיה בחיפה ונשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון; עו"ד משה קריספין, קונסול כבוד שוודיה באילת; רודיקה רדיאן גורדון, סמנכ"לית מערב אירופה במשרד החוץ.

הכל נשאר במשפחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאיה כץ עדי מוליוב ליאת מוליוב משה פדלון ואילן מורנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפארק הרצליה נערך מרוץ סק'צרס הבינתחומי ה-4 לזכרו של סא"ל עמנואל מורנו ז"ל, בוגר המרכז הבינתחומי שנפל במלחמת לבנון השנייה. ליאת מוליוב, מבעלי קבוצת MGS הפיקה את האירוע כשברצים גדעון מוליוב, ביתו עדי מלויוב, מנכ"לית סקצ'רס ישראל; איילת בן-עזר, סגנית נשיא לענייני סטודנטים בבינתחומי; ראש עיריית הרצליה משה פדלון, שהכריז שהוא חונך את שביל הפארק לזכרו של עמנואל מורנו ז"ל, אביו של עמנואל התרגש ואמר כי כל שנה הוא מרגיש כאורח כבוד אבל הפעם הוא מרגיש שהוא בבית.

רואים רחוק

גל שרון, עופר לוי גלי ברגר. רפי דלויה,
גל שרון, עופר לוי גלי ברגר/רפי דלויה

רשת סופר-פארם קיבלה את הזיכיון להשקת משקפי שמש וראייה של מותג היוקרה הצרפתי BALMAIN בישראל. מותג צרפתי שקיים מ-1945 עם מעצבי על שעברו בבית לאורך השנים כמו אוסקר דה-לה-רנטה ואוליבר רוסטינג. עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר; גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר-פארם; גל שרון, מנהל חטיבת האופטיקה; ארז כהן, מנכ"ל ובעלים דיוק אופטיקס, צעדו על השטיח האדום באירוע שנערך בסניף לונדון מיניסטור.

ארז כהן ועומרי כספי. רונית מטיאס,
ארז כהן ועומרי כספי/רונית מטיאס

חגיגה בארקה

דרור כהן, פסי להב,  שי זלצר. רונית מטיאס,
דרור כהן, פסי להב, שי זלצר/רונית מטיאס

ישי זלצר מבעלי ה-ARCA , ערך מסיבת קיץ והשקה לאולם האירועים המחודש על חוף הים בנמל תל-אביב, המוזמנים נהנו מטעימות של תפריט הקיץ ובר המיקסולוגיה החדש בראשות המיקסולוג בן שרידן. דרור כהן, מנכ"ל ARCA ערך למוזמנים סיור במתחמים במקום הכוללים אולם, גג, ורחבה מעוצבת הפונה לים.

הכי גדול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיכה אוברמן ושלום אשכנזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיכה אוברמן, מנכ''ל ''רהיטי לביא'', מהגדולים בעולם לעיצוב וייצור ריהוט לבתי כנסת, סיים בימים אלה בניית בית כנסת הגדול בעולם בבית מלון לביא בקיבוץ לביא שבו 230 מקומות ישיבה. זהו שיא נוסף של המפעל אחרי בניית ארון הקודש הגדול בעולם של האמן אברהם פריד בבית הכנסת בלעז בירושלים (גובה 12 מ' רוחב 8 מ' ו-70 ספרי תורה)

אופנה סודית

עופר טוביהו, אורי זק, אושקו טוביהו, ליאת אשורי, יום זק. גל טוביהו,
עופר טוביהו, אורי זק, אושקו טוביהו, ליאת אשורי, יום זק/גל טוביהו

אושקו ועופר טוביהו , בעלי רשת הבוטיקים INN7, ערכו בחנות המעוצבת שלהם הממוקמת בקומת מרתף בבן-יהודה, מסיבה בשיתוף מועדון לקוחות פרימיום של "אמריקן אקספרס", במהלכה הושקה קולקציות קיץ לנשים וגברים של המעצבים ריק אוונס, דמיר דומה, אן דמולמיסטר, תום רבל, יוקיו משיבה, ועוד, הנמכרים בבוטיק. הסטייליסטית ליאת אשורי נתנה שירותי סטיילינג, וקפה אירופה, היו על הצד הקולינרי.

ירושלים בחיפה

אבי לוי וניר ברקן. דור אהרון,
אבי לוי וניר ברקן/דור אהרון

סוחרי שוק מחנה יהודה, פתחו בעופר גרנד קניון חיפה יריד חד פעמי בו מכרו את מרכולתם. ברקע נוגנה מוסיקה ירושלמית אותנטית והשף אבי לוי, זוכה מאסטר שף והבעלים של מסעדת "המוציא", ערך סדנת שף פרונטלית. ניר ברקן, מנכ"ל עופר גרנד קניון חיפה אמר שכיף לארח את הירושלמים בחיפה והבטיח ששיתוף הפעולה יימשך.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully