וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס מקס: בקשה למתן צו הקפאת הליכים ל-90 יום

שני מוזס

13.6.2017 / 11:25

במסגרת הבקשה, ימשיכו בעלי המניות בהזרמת כספים לחברה בהיקף של עד 6 מיליון שקל, בעיקר לצורך תשלום לעובדי החברה

גלובוס מקס. שי שחר,
גלובוס מקס/שי שחר

היום (ג') הגישה חברת גלובוס מקס, בהסכמת פסגות, הנושה המובטח המהותי של החברה, בקשה למתן צו הקפאת הליכים ל-90 יום, במסגרתה ימשיכו בעלי המניות בהזרמת כספים לחברה בהיקף של עד 6 מיליון שקל, בעיקר לצורך תשלום לעובדי החברה.

הבקשה אושרה, וניתנו צווי הקפאת הליכים עד לשבוע הבא, בו יתקיים דיון במעמד הצדדים.

בחברה טוענים כי בתחילת השבוע בנק מזרחי-טפחות ביטל את מסגרות האשראי ולקח לעצמו את הסכום שהועבר "ללא התראה".

בהודעת החברה לתקשורת נמסר כי "ב-3 השנים האחרונות נקטה החברה פעולות להביא לצמיחה מסיבית של פעילותה לאור הצמיחה בענף בתי הקולנוע והתחרותיות בענף. בעקבות היקף הבנייה והצמיחה המואצת של הרשת, התמודדה החברה עם בעיות תזרימיות שהקשו על תפקודה. לאור האמור, בעלי המניות העיקריים של החברה העבירו בתקופה האחרונה עשרות מיליוני שקלים להקטנת חובותיה הפיננסיים ולתפעול השוטף, וזאת עד שיתאפשר לחברה לחתום על הסכם לארגון מחדש של האשראי הקיים וגיוס הון נוסף".

עוד טוענים בחברה כי רק לפני מספר ימים, העבירו בעלי המניות כ-6 מיליון שקל נוספים לצורך תשלום משכורות ל-850 עובדי החברה. החברה מבקשת מבית המשפט להקפיא את ההליכים לתקופה של 90 יום על מנת לאפשר את המשך הפעלת החברה במלואה, ובמקביל הודיעו בעלי המניות כי יעבירו סכום של עד 6 מיליון שקל נוספים לצורך תשלום מידי של משכורות והמשך ההפעלה.

מהחברה נמסר כי "החברה עושה כל שביכולתה לשלם את המשכורות לעובדיה ומאמינה שתוך 90 יום, לאחר הסדרת מבנה החוב לנושיה".

חברת גלובוס מקס בע"מ הינה אחת משלוש החברות המרכזיות בישראל העוסקות בהקמה, ניהול ותפעול בתי קולנוע בישראל. החברה מעסיקה כ-850 עובדים ומפעילה כיום 11 מתחמי בתי קולנוע פעילים ברחבי הארץ. בנוסף, החברה משמשת כמפיצה בישראל של שלושה מאולפני הסרטים ובעלי הזכויות הגדולים בעולם - וורנר, יונייטד ופראמאונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully