וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי שלא תצאו מרוששים: אלו הקייטנות שיחסכו לכם הרבה כסף

חוק הפיקוח על הקייטנות ייכנס לתוקפו רק בקיץ הבא וההורים נדרשים למצוא פיתרון במחיר סביר לילדיהם בחופש הגדול המתקרב. אספנו עבורכם את האופציות שיעסיקו את הילדים - ולא ישאירו לכם חור בכיס

עריכת וידאו:ניר חן

כבכל שנה, גם בפתח הקיץ הזה עומדים הורים ברחבי הארץ בפני 60 יום ללא מסגרות חינוכית לילדים ומחפשים פתרונות. חוק הפיקוח על הקייטנות, שיגביל את התעריפים בקייטנות שמפעילות העיריות והרשויות המקומיות, ייכנס לתוקף רק החל משנה הבאה, ובינתיים, למרות מסגרות מסובסדות הקיימות במקומות מסויימים, הורים רבים יאלצו בחודשי הקיץ החמים להיפרד מאלפי שקלים.

"המצב השנה כל כך קשה, שבגן שלנו ההורים מתביישים להודות, אבל הם לא רושמים את הילד לקייטנה בגלל שאין ביכולתם לשלם, ואני בספק אם הקייטנה תיפתח", מספרת אפרת, אם מירושלים. "אני רואה שההורים במצוקה, במיוחד כאלה שיש להם יותר מילד אחד, והם צריכים לשלם את המחיר פעמיים, שלוש ויותר. במשך כל השנים זה היה המצב, וההורים בפתח הקיץ היו יושבים על הספה בסלון, מורטים לעצמם שערות ולא יודעים מה לעשות. השנה אני מרגישה שהמצב אף החמיר. איך יכול להיות שהגענו למצב במדינה שההורים לא יכולים לשלוח את הילדים לקייטנה?".

מסקר שביצעה לאחרונה עמותת חסדי נעמי באמצעות מכון המחקר רפי סמית עולה יותר מרבע מההורים (27%) לא ישלחו את ילדיהם לקייטנות, וקצת פחות מרבע מההורים (23%) יוציאו יותר מ-2,000 שקל על קייטנות הקיץ. 20% מההורים יוציאו יותר מ-8,000 שקל בנוסף להוצאה על קייטנות במהלך הקיץ. 73% מהנשאלים בעד קיצור החופש הגדול.

על מנת לעשות סדר ולעזור לכם לתכנן את הקיץ, ריכזנו עבורכם את המידע על הקייטנות - במחירים הכי אטרקטיביים בארץ.

בית הספר של החופש הגדול במימון משרד החינוך

מסגרת חינוכית בחינם או בעלות בסיסית בלבד, שבמסגרתה יחשפו התלמידים למגוון חוגים ופעילויות העשרה בתחומי הדעת ובתחום החברתי ערכי. התלמידים ייהנו מחוגים מגוונים, פעילויות ספורט, פעילות בנושא זהירות בדרכים, סיור במוזאונים ועוד.

השנה נבחר נושא ירושלים כנושא המרכז השנתי. נושא זה יבוא לידי ביטוי בהיבטים חווייתיים ובהפעלות שונות עם התלמידים והוריהם.

מקום: בכל יישובי הארץ
תאריכים: 1.07-21.07
גילאים: כיתות א'-ג'
מחיר: 300-450 שקל, בהתאם למעמד הסוציו-אקונומי של ישוב המגורים
להרשמה: היכנסו לאתרי האינטרנט של הרשויות המקומיות

קייטנות מדע של משרד המדע והטכנולוגיה

משרד המדע והטכנולוגיה יסבסד הקיץ שבוע של קייטנות ב-147 יישובים ברחבי הארץ. השבוע המסובסד יעסוק בתחומי מדע, טכנולוגיה וחלל וההורים יישאו בעלות של 80 שקל בלבד.

הקייטנה כוללת חמישה ימים בתפעול חברת ytek שזכתה במרכז להפעיל את כל הקייטנות בארץ. במסגרת המיזם יופעלו כ-604 קבוצות הכוללות יותר מ-12 אלף ילדים בתקציב של ארבעה מיליון שקל. התכנית מיועדת למסיימי כיתות א'-ו' ופועלת בעיקר ביישובי פריפריה ובמגזר הערבי והחרדי בישראל.

במסגרת התכנית, בכל יום בשבוע ולמשך ארבע שעות וחצי, יפעילו המדריכים שלוש סדנאות אשר יועברו בדרך חווייתית באמצעות ערכות רובוטיקה, אלקטרוניקה וטכנולוגיה. המטרה היא להגביר את החשיפה וההנגשה של תחומי המדע והטכנולוגיה ולעורר מודעות אליהם כבר בגיל צעיר.

מקום: 147 יישובים, בעיקר ביישובי פריפריה ובמגזר הערבי והחרדי. לרשימת היישובים המשתתפים.
תאריכים: בעיקר בשבוע האחרון של חודש יולי – משתנה בהתאם ליישוב
גילאים: כיתות א'-ו '
מחיר: 80 שקל
להרשמה: כאן

קייטנות בגני ילדים בסבסוד המשרד לפיתוח הנגב והגליל

המשרד יסבסד קייטנות עירוניות לילדים בוגרי גנים טרום-טרום חובה, טרום חובה וחובה בגובה של 300 שקל לילד ברשויות המקומיות בנגב, בגליל ובפריפריה החברתית.

מקום: יש לפנות לאגף החינוך ברשות המקומית על מנת לברר האם הישוב או השכונה שלכם ברשימת היישובים שמקבלים סבסוד
תאריכים: 2.07-20.07
גילאים: ילדים הגן – טרום-טרום חובה, טורום חובה וחובה
מחיר: הנחה של 300 שקל על המחיר העירוני

קייטנת הייטק לנוער ללא תשלום

חברת האינטרנט "איירונסורס" תקיים בחופשת הקיץ קייטנת הייטק און-ליין שתאפשר לתלמידי תיכון מכל הארץ ללמוד את עולם התכנות ויצירת אפליקציות.

הקייטנה ironSource Android Summer Camp מוערכת בשווי של 10,000 שקל לתלמיד וניתנת בסבסוד מלא לכל בני הנוער בישראל. היא תכלול שידורים חיים באינטרנט, בשילוב מצגות ושיעורי בית אינטרקטיביים. בנוסף, במהלך הקייטנה יתארחו במשרדי החברה קבוצות של ילדים מהפריפריה שיהיו נוכחים בשידור הקייטנה ויוכלו להנות מחוויה של עולם הסטארטאפים וההייטק.

הקורסים יועברו במשך שלושה שבועות וחצי ויהיו זמינים לצפייה בכל זמן נתון לנוחות התלמידים. במהלך כל תקופת הקייטנה, עובדי החברה ומנטורים של קהילת Android Academy יסייעו לנוער בהבנת החומר, בשיעורי תרגול ובפתרון שאלות. בסוף הקורס יבצעו המשתתפים תרגיל סיום שיכלול פיתוח של אפליקציית אנדרואיד והפצה לקהל הרחב באמצעות חנות האפליקציות גוגל פליי.

מקום: אונליין
תאריכים: החל מ-16 ביולי למשך שלושה שבועות וחצי
גילאים: כיתות ט'-י'ב
מחיר: ללא עלות
להרשמה: כאן

ילדים גולשים באינטרנט באמצעות לפטופ. ShutterStock
ויש גם קייטנות אונליין/ShutterStock

קייטנות בהנחה דרך קבוצת רכישה

שיתוף פעולה בין אתר האינטרנט לרכישות משותפות "קבוצתית" לבין מפעילת הקייטנות ''מפעלי קיץ" שמציעים מגוון קייטנות בהנחה של עד 23% – קייטנת שחיה, כדורגל, טניס, חוויה ועוד. ההרשמה מתבצעת באמצעות אתר "קבוצתית", והמחיר מותנה בכך שלפחות 15 ילדים יירשמו לכל קייטנה דרך האתר. המחיר הנקוב לקייטנת "מתגלגלים ונהנים" למשל הוא 2,390 שקלים, אך כמו כל מוצר אחר הנמכר באתר, ככל שיש יותר רוכשים, המחיר יורד וכולם נהנים מן ההנחה.כך, שהצטרפות של 15 ילדים לקייטנה תבטיח לכל משתתף הנחה של 23% ובשקלים – 550 שקל הנחה.

תאריכים:
מחזור ראשון 2-21.07
מחזור שני 23.07-9.08
גילאים: עולים לכיתות א' עד ו'
מחיר:
מתגלגלים ונהנים: בהרשמת 15 משתתפים המחיר יורד מ-2,390 שקל ל-1,840 שקל
כדורגל / כדורסל: בהרשמת 15 משתתפים המחיר יורד מ-1,690 שקל ל-1,510 שקל
קייטנת חוויה: בהרשמת 15 משתתפים המחיר יורד מ-2,190 שקל ל-1,805 שקל
מקום: לרשימת הישובים
להרשמה: כאן

קייטנת מאמאנט בהוד השרון

שחקניות ליגת הוד השרון התגייסו ויצרו קייטנה בעלת ערכים של תרומה לקהילה וספורטיביות. הילדים ייהנו מאטרקציות שרובן בהתנדבות של אמהות ומדריכים מוסמכים. מאמאנט היא מלכ"ר חברתי-ספורטיבי, ומעבר לערכי הספורטיביות, דוגלת בתרומה לקהילה באופן שוטף. במהלך הקיטנה יתקימו ימי להטוטנות, ספורט, קרנבל הפעלות, דוכני יצירה, השף הצעיר.

מקום: הוד השרון
מחיר: 950 שקל
תאריכים: 2.07-21.07 שעות הפעילות: 08:00-13:00 וניתן להאריך עד השעה 16:00.
להרשמה : טלפון: 053-8241821

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully