וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובר: המייסד טראביס קלניק התפטר מתפקידו כמנכ"ל

בעקבות לחץ משקיעים אחרי שורה של סקנדלים בחברה הודיע טראביס קלניק כי יתפטר מתפקיד המנכ"ל. על פי דיווחים, יישאר קלניק חבר בדירקטוריון החברה

טראביס קלניק מנכ"ל אובר. AP
טראביס קלניק/AP

מייסד "אובר" טראביס קלניק התפטר מתפקידו כמנכ"ל החברה - כך מדווחים הבוקר (רביעי) כלי התקשורת בארצות הברית. על פי הדיווחים, הפיטורים נובעים מלחץ של בעלי המניות.

עוד דווח, כי לחץ המשקיעים נבע משורה של תלונות על התנהלותה של "אובר". החברה נקלעה בתקופה האחרונה לשורת סקנדלים, כשבין היתר נחשפה לתלונות רבות על הטרדות מיניות בשורותיה.

קלניק כבר הודיע בשבוע שעבר כי בכוונתו לצאת לחופשה ללא תשלום עד להודעה חדשה. עם זאת על פי דיווח בניו יורק טיימס יישאר קלניק חבר בדירקטוריון החברה. "אני אוהב את אובר יותר מכל דבר אחר בעולם וברגע קשה זה בחיי קיבלתי את בקשת המשקיעים לפרוש כדי שאובר תוכל לחזור ולהתפתח במקום להיות מוסחת דעת במאבקים אחרים", אמר קלניק.

לאחרונה פוטר מהחברה אריק אלכסנדר ששימש כמנהלה באזור המזרח הרחוק בעקבות דיווחים כי שמר את התיק הרפואי של אישה שנאנסה בידי נהג של "אובר" ב-2014. על פי הדיווחים חלק אלכסנדר את המידע עם קלניק, סגן נשיא החברה אמיל מיכאל ובכירים אחרים. גם מיכאל עזב את החברה בעקבות הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully