וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בזק: מנכ"לית החברה נחקרה ברשות לניירות ערך

22.6.2017 / 20:29

במסגרת החקירה שמתנהלת נגד בכירי קבוצת התקשורת, זימנה הרשות לניירות ערך גם את סטלה הנדלר. הערב שיגרה הנדלר מסר לעובדים: "תמיד הצלחנו לצאת מחוזקים ממשברים". אתמול הוטלו שורה של תנאים מגבילים נגד בכירי הקבוצה - שאול אלוביץ', רון איילון ומיקי ניימן

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
מטה בזק בתל אביב/מגד גוזני

התפתחות נוספת בפרשת בזק: מנכ"לית החברה, סטלה הנדלר, נחקרה בימים האחרונים ברשות לניירות ערך. החקירה של הנדלר מגיעה בנוסף לחקירותיהם השבוע של בעל השליטה בקבוצת בזק, שאול אלוביץ', של מנכ"ל "יס", רון איילון, ושל סמנכ"ל הכספים של "יס", מיקי ניימן.

בצל הדיווחים על חקירתה, פנתה הנדלר בשעות הערב היום לעובדי בזק, בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה. "עובדות ועובדים יקרים, אתם ודאי ערים לחקירה של הרשות לניירות ערך", פתחה הנדלר. "חשוב לי לפנות אליכם, על מנת להדגיש כי החקירה המדוברת אינה משפיעה על הפעילות של החברה. נמשיך לפעול באותה המחוייבות כדי לעמוד במשימות שלנו בכל ההיבטים: החל בפיתוח התשתיות, דרך השקעה בחדשנות ובשירותים מתקדמים וכלה בשירות הלקוחות שלנו. מוטלת עלינו האחריות לשמור על המובילות של בזק ולהמשיך ולהעניק שירות מצויין ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים. אנחנו עובדי בזק ידענו משברים מסוגים שונים במהלך השנים, ותמיד הצלחנו לצאת מהם מחוזקים. אני משוכנעת כי כך יהיה גם עתה. בזק תמשיך להיות מקור גאווה לכולנו".

אתמול אישרה שופטת בית משפט השלום בתל אביב, רונית פוזננסקי, שורה של תנאים מגבילים על בעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ', על מנכ"ל "יס", רון איילון ועל סמנכ"ל הכספים של "יס", מיקי ניימן - החשודים, בין השאר, בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. בנוגע לאלוביץ', קבעה השופטת כי הוא ימנע להתייצב במשרדי כל החברות הקשורות לבזק, לא יצור קשר עם חברי דירקטוריון ונושאי משרה בבזק עד מחר ויתייצב לחקירה ברשות לניירות ערך "כל אימת שיידרש". כמו כן, הוטל עליו צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום. הגבלות דומות הוטלו על איילון וניימן. לגבי השניים, קבעה השופטת גם מעצר בית עד מחר. במהלך הדיון בבית המשפט אמר נציג הרשות לניירות ערך כי "החשדות כבדים ורשימת המעורבים ארוכה".

החקירה נגד בזק נפתחה השבוע בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך ועל פי חוק העונשין הנוגעות לעסקאות הקשורות לבעל השליטה בקבוצה, שאול אלוביץ', ולבכירים בהנהלת "יס", בהם איילון וניימן. על פי הודעת הרשות, החקירה עוסקת בחשדות לביצוע עבירות על פי חוק העונשין הנוגעים לעסקאות הקשורות לבעל השליטה בחברה.

(עדכון ראשון: 17:29)

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully