וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקול למושבי בטיחות "ברייטקס": אבזם מתפרק עלול לגרום לחנק

23.6.2017 / 13:55

לפי הודעת החברה לשונית פלסטיק מאבזם החזה במושבי בטיחות מדגמים מסוימים עלולה להישבר ולגרום לחנק. החברה קוראת ללקוחות להסיר את האבזם ותספק אבזם חלופי תקין

מושבי בטיחות של ילדים ברכב. ShutterStock
מושבי בטיחות של ילדים ברכב/ShutterStock

חברת Britax העולמית מבצעת ריקול, קריאה לתיקון, של מושבי בטיחות לתינוקות Britax 17C-002. הריקול מתסצע בעקבות סכנת התפרקות של אבזם חזה מפלסטיק - הלשונית המרכזית באבזם עלולה להישבר ומהווה סכנת חנק לתינוק במושב הרכב. החברה מדווחת כי בשלושה מקרים בארה"ב החלקים נמצאו בפה הילד, אך לא היו מקרי חנק.

חברת בייבי סייף, יבואנית ברייטקס מבצעת ריקול בישראל על דגמים מסוימים של המוצרים הבאים:
B-SAFE® 35, B-SAFE® 35 Elite וכן דגם BOB B-SAFE® 35


בתוך שלושה שבועות תחל החברה בחלוקת ערכת תיקון ללא חיוב שכוללות הוראות ביצוע של התיקון צעד אחר צעד, וכן אבזם חזה חלופי העשוי מחומר שונה אשר משפר את עמידות הלשונית. ההזמנות יטופלו בסדר בו יתקבלו.

בחברה מדגישים כי צרכנים יכולים להמשיך להשתמש בבטחה במושבי הרכב המדוברים כל עוד הם מסירים את אבזם החזה מהפלסטיק או משגיחים על הלשונית המרכזית באבזם לסימני שבר. לדברי החברה האבזם אינו התקן בטיחות נחוץ אלא אבזם הנוסף למערכת הרתמה על מנת לסייע במיקום רצועות הכתפיים.

על הצרכנים לוודא תמיד כי רצועות הרתמה מהודקות וממוקמות כראוי בגובה כתפי התינוק או מעט מתחת להן. על מנת לוודא את הידוק רצועות הרתמה על הצרכנים להבטיח כי לא ניתן לצבוט אנכית שום רצועה באזור עצם הבריח של הילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully