וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בזק: המנכ"לית חשודה במרמה; גם מזכירת החברה נחקרה

23.6.2017 / 13:57

סטלה הנדלר, שנחקרה השבוע ברשות לניירות ערך, חשודה גם בעבירת דיווח. היום נחקרה בפרשה מזכירת החברה, עו"ד לינור יוכלמן. בדיווח לבורסה הבהירה בזק: "אין בידי החברה כל מידע נוסף אודות החקירה ונסיבותיה"

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
מטה בזק במגדלי עזריאלי בתל אביב/מגד גוזני

פרשת בזק מסתעפת: מנכ"לית החברה, סטלה הנדלר, שנחקרה השבוע ברשות לניירות ערך, חשודה בעבירות של מרמה ודיווח. כמו כן, היום (שישי) נחקרה ברשות כחשודה בפרשה גם מזכירת החברה, עו"ד לינור יוכלמן.

בדיווח שפרסמה היום בזק למשקיעיה בבורסה נמסר כי "למיטב ידיעת החברה, נושאי משרה ובעלי תפקידים נוספים בחברה ובחברה הבת, די.בי.אס שירותי לווין (1998) בע"מ, נחקרו ו/או נחקרים בידי רשות ניירות ערך. מלבד כאמור בדיווחים האמורים, אין בידי החברה כל מידע נוסף אודות החקירה ונסיבותיה. החברה תדווח מידע נוסף בעניין זה רק אם יימסר לחברה מידע מהותי נוסף אודות החקירה או בהוראת הרשות".

אתמול שיגרה סטלה הנדלר מסר לעובדי בזק, בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה. "עובדות ועובדים יקרים, אתם ודאי ערים לחקירה של הרשות לניירות ערך", פתחה מנכ"לית החברה. "חשוב לי לפנות אליכם, על מנת להדגיש כי החקירה המדוברת אינה משפיעה על הפעילות של החברה. נמשיך לפעול באותה המחוייבות כדי לעמוד במשימות שלנו בכל ההיבטים: החל בפיתוח התשתיות, דרך השקעה בחדשנות ובשירותים מתקדמים וכלה בשירות הלקוחות שלנו. מוטלת עלינו האחריות לשמור על המובילות של בזק ולהמשיך ולהעניק שירות מצויין ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים. אנחנו עובדי בזק ידענו משברים מסוגים שונים במהלך השנים, ותמיד הצלחנו לצאת מהם מחוזקים. אני משוכנעת כי כך יהיה גם עתה. בזק תמשיך להיות מקור גאווה לכולנו".

החקירה נגד בזק נפתחה השבוע בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך ועל פי חוק העונשין הנוגעות לעסקאות הקשורות לבעל השליטה בקבוצה, שאול אלוביץ', ולבכירים בהנהלת "יס" – המנכ"ל רון איילון וסמנכ"ל הכספים מיקי ניימן. השלושה נחקרו ברשות לניירות ערך והוטלו עליהם שורה של תנאים מגבילים.


אתר וואלה! NEWS הוא חלק מקבוצת בזק

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully