וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית בזק לעובדים: "אנו חווים גל עכור של מידע מעורפל וספינים"

25.6.2017 / 16:36

בצל חקירת הרשות לניירות ערך, פנתה סטלה הנדלר לעובדי החברה בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה. "אנחנו נחושים יותר מתמיד לשמור על החברה ולאפשר לה להמשיך ולתפקד באופן סדיר", כתבה

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
מטה בזק במגדלי עזריאלי בתל אביב/מגד גוזני

מנכ"לית בזק, סטלה הנדלר, פרסמה היום (ראשון) מכתב לעובדי החברה, בצל החקירה המתנהלת נגד בכירי הקבוצה ברשות לניירות ערך. "עובדי בזק היקרים, גל עצום שוטף בימים אלו את בזק, בעקבות החקירה המתנהלת על ידי הרשות לניירות ערך. זהו גל עכור הכולל הרבה הערכות, מידע מעורפל וספינים של גורמים כאלו ואחרים", כתבה הנדלר בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה. "הגל הזה ילווה אותנו תקופה לא קצרה, והוא ודאי מעורר תחושות מאוד לא נעימות בקרב כולכם. בזק חווה מתקפה מאד לא פשוטה, שבה מוטחות טענות נגדה. יחד עם זאת, אנחנו נחושים יותר מתמיד לשמור עליה ולאפשר לה להמשיך ולתפקד באופן סדיר עד שהגל יעבור. תפקידנו, חברי הנהלת בזק, הוא להבטיח שכולנו נמשיך להתמקד במשימות שלנו ושהחברה שהיא כל כך יקרה לליבנו תמשיך להצטיין כתמיד. ברור לנו שהאירוע הזה יהיה כואב ומתמשך, אך אנו משוכנעים שנצא ממנו מחוזקים".

לדברי הנדלר, "בזק ומנהליה משתפים פעולה באופן מלא כדי לסייע לרשות לניירות ערך להגיע לחקר האמת בהקדם האפשרי. החקירה, כפי שאנו מבינים זאת בשלב זה, אינה נוגעת לפעילותה השוטפת של בזק, אלא מתמקדת בעסקה שבה בזק רכשה את מלוא הבעלות בחברת 'יס' מידי שותפתה בחברת הלוויין, שהיא גם בעלת השליטה בבזק". "בעת הזו", המשיכה הנדלר, "קל מאוד להיסחף למערבולת הידיעות והשמועות, לאבד כיוון ולהגרר לפגיעה במהלך הפעילות התקין של החברה. העובדה שיש כרגע חקירה המעיבה על שמה הטוב של בזק, אינה צריכה ליצור רפיון בתנופת העשייה, אלא להיפך. כדי לשמור על המובילות בשוק על כולנו להתגייס, לשנס מותניים ולהשקיע מאמץ בהגברת המכירות וגיוס לקוחות, הרחבת מגוון המוצרים והשירותים ללקוח ושמירה על רמת שירות גבוהה".

הנדלר סיכמה את דבריה בכך שהבהירה כי "היתרון החשוב ביותר של בזק הוא עובדיה המחוייבים, הגאים לעבוד בבזק ורוצים להיות שותפים בהובלת החברה להישגים. אתם, ורק אתם, הבאתם את בזק למעמדה כחברה המובילה בשוק, המספקת ללקוחותיה מוצרים ושירותים מעולים. אנחנו, הנהלת בזק, מודעים לאחריות הכבדה המוטלת על כתפנו לאפשר לכם להמשיך ולהתגאות בחברה וכך ננהג גם בימים לא פשוטים אלו".

אתר וואלה! NEWS הוא חלק מקבוצת בזק

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully