וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר הודיע על העלאת תקרת התשלום באשראי למוסדות המדינה

3.7.2017 / 9:12

עד היום יכלו האזרחים לשלם תשלומי אגרות ומסים למדינה בכרטיס אשראי עד סכום של 15 אלף שקל אך כעת הודיע החשב הכללי כי התקרה תועלה ל-35 אלף שקל. "להוריד את העומס הבירוקרטי"

המפקח על הבנקים רוני חיזקיהו בועידת ישראל לעסקים. אורי לנץ
רוני חזקיהו/אורי לנץ

החשב הכללי במשרד האוצר רוני חזקיהו הודיע על העלאת תקרת התשלום בכרטיסי אשראי למוסדות המדינה ל-35 אלף שקל. כיום עומדת התקרה על 15 אלף שקל. המהלך נועד להקל על האזרחים בתהליך התשלומים השונים לרשויות המדינה. העלאת התקרה מגיעה בתום משא ומתן אינטנסיבי שערך אגף החשב הכללי בראשות סגן החשב הכללי מוטי אלישע, מול שלוש חברות כרטיסי האשראי הפעילות במשק - לאומי קארד, ויזה כאל וישראכרט, במהלך החודשים האחרונים. בנוסף, יוכלו לקוחות החברות לאומי קארד וויזה כ.א.ל. לשלם בקרדיט ללא הגבלת סכום.

השינוי יאפשר גידול ממשי ומיידי במספר התשלומים למדינה המבוצעים בכרטיסי אשראי ויקל על האזרחים את התשלום של אגרות ומסים למדינה. בין היתר יוכל התשלום להתבצע בכל עת באופן מקוון בפורטל התשלומים הממשלתי - זאת, כתחליף להגעה פיזית לתשלום במעמד פקיד. צעד זה תומך ביעדי הממשלה ומשרד האוצר ובהם הפחתת השימוש במזומן, שיפור "עשיית העסקים" (Doing Business) בישראל, צמצום הבירוקרטיה והורדת יוקר המחייה. המהלך צפוי להשפיע על מיליוני אזרחים וישפר את נוחות ביצוע תשלומים למדינה בהיקף של מיליארדי שקלים נוספים כל שנה.

החשב הכללי רוני חזקיהו אמר כי "אגף החשב הכללי שם לו כמטרה את הקלת הנטל הבירוקרטי על אזרחים ועסקים בממשקיהם עם מוסדות המדינה. הנגשת שירותי התשלום היא צעד חשוב בתכנית זו, אשר שלובה ביעדי משרד האוצר להגדלת הפריון והצמיחה במשק הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully