וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים פרסם דוח האחריות התאגידית העשירי

4.7.2017 / 13:39

במהלך 2016 המשיך הבנק לטפח את העסקים הקטנים בארץ, להשקיע בחברה הערבית ובעובדיו. פינטו: "האחריות התאגידית היא חלק בלתי נפרד מפעילותנו"

אריק פינטו מבקר באלו"ט.
אריק פינטו בביקור באלו"ט

בנק הפועלים פרסם היום (שלישי) את דוח הקיימות והאחריות החברתית העשירי שלו, המפרט את פעילותו בתחומים החברתיים, הסביבתיים והכלכליים במהלך שנת 2016. "הדוח הוא עדות למחויבות המתמשכת של בנק הפועלים לתחום האחריות התאגידית ולמחזיקי העניין השונים שלו – מהלקוחות, דרך העובדים, הספקים ובעלי המניות ועד הקהילה והחברה הישראלית, שבתוכה אנחנו פועלים", אמר יו"ר הבנק, עודד ערן. המנכ"ל אריק פינטו אמר כי "חלה עלינו החובה, מנהלים ועובדים, לקדם את תחום האחריות התאגידית כחלק בלתי נפרד מפעילותנו".

לאחרונה דורג הבנק כ"פלטינה פלוס", קטגוריית המצטיינים בסולם הדירוג של סקר מעלה לאחריות התאגידית. דירוג זה נבע מביצועיו במימדי הקיימות והאחריות התאגידית. כחלק ממחויבות זו, הוקמה בשנת 2016 בבנק הפועלים חטיבת מחזיקי עניין, במטרה להוביל תפיסה עסקית מתקדמת המבוססת על ערך משותף לבנק ולמחזיקי העניין שלו.

"העשייה החברתית נמשכת, אך האתגרים בפניהם אנו ניצבים משתנים. אנו מתאימים את הכלים העומדים לרשותנו על מנת שנוכל להתמודד עם אתגרים חדשים אלו. כך למשל, אנו נאלצים למזג סניפים כדי להתייעל ולהכין עצמנו לבנקאות של מחר. אנו נוקטים באמצעים על מנת שקהל הלקוחות לא יפגע וימשיך ליהנות משרותינו באמצעים טכנולוגיים ודרך סניפים אחרים. דוגמה אחרת היא הסיוע שאנו נותנים ללקוחותינו בהתמודדות שלהם עם כלים טכנולוגיים המאפשרים למי שמיומן בשימוש בהם, גישה נוחה לבנק, חסכון בזמן וקבלת מידע פיננסי עדכני" , אמר פינטו.

בין פעולות הבנק ב-2016 שצוינו בנושא האחריות התאגידית ניתן למצוא את הפעילות האסטרטגית במגזר העסקים הקטנים, פרויקטים בתחום החינוך, בדגש על חינוך להתנהלות כלכלית נבונה, התנדבות אלפים מעובדי הבנק בקהילות ברחבי הארץ, פעילות לעידוד צמיחה בחברה הערבית, פיתוח העובדים ומערכת יחסי העבודה והובלת המימון לעסקים בישראל.

בנוסף לדו"ח פרסם הבנק חוברת חדשה - 'פועלים לטובת אתגרים חברתיים וסביבתיים בישראל' – שמציגה מספר אתגרים חברתיים וסביבתיים בישראל וכיצד הבנק מסייע לקידום פתרון לאתגרים אלה באמצעות פעילות הליבה העסקית שלו, וכן מציג הבנק מיני-סייט חדש וייעודי לפעילות האחריות התאגידית של הבנק ובו עיקרי העשייה

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully