וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג: אלו חברות הפנסיה עם השירות הטוב ביותר

5.7.2017 / 12:17

על פי המדד שפרסמה הממונה על הביטוח דורית סלינגר את השירות הטוב ביותר בקרנות פנסיה תקבלו בחברת הראל. בתחום קופות הגמל כדאי לפנות לילין לפידות ואילו בביטוחי מנהלים לפסגות. ואיפה ירדה רמת השירות?

שר האוצר משה כחלון ודורית סלינגר הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון. קובי ליאני
דורית סלינגר/קובי ליאני

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר, פרסמה היום (רביעי) את מדד השירות בחיסכון הפנסיוני לשנת 2016. המדד השווה בין שלושה גורמים: שביעות רצון והמלצת לקוחות, טיפול בפניות הציבור וזמני מענה טלפוני. על פי המדד השירות הכי טוב בתחום קרנות הפנסיה ניתן בחברות הראל, הלמן אלדובי ופסגות. בתחום קופות הגמל נותנות השירות הטוב ביותר הן ילין לפידות, אנליסט ואי. בי. אי ואילו בתחום ביטוחי המנהלים החברות המובילות הן פסגות, הראל וכלל.

בבחינת רמת שיפור השירות לעומת המדדים הקודמים בלטו לטובה בתחום הפנסיה הפיניקס ופסגות. בתחום הגמל רשמו הפניקס וכלל את השיפור הגדול ביותר וכך גם בתחום ביטוחי המנהלים. עם זאת בתחום הפנסיה חלה בחברות איילון ואלטשולר שחם ירידה ברמת השירות. בתחום הגמל ירדה רמת השירות בחברות איילון ומגדל ואילו בביטוחי המנהלים ירדה רמת השירות בחברות הכשרה ומנורה.

סלינגר אמרה כי "מדד השירות מציע לחוסך מבט ייחודי על השירות שמספקות החברות המנהלות את החיסכון הפנסיוני שלנו. המדד הוא כלי נוסף להגברת התחרות לטובת הצרכן, מאפשר לחוסכים ולמבוטחים לקבל החלטות מושכלות ולממש את זכויותיהם. בנוסף, המדד הוכח כגורם חשוב בשיפור השירות לציבור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully