וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהאימא והבת מתלבשות אותו דבר: הטרנדים החמים של בגדי הילדים

6.7.2017 / 8:12

שמלות מתנופפות בסגנון בוהמייני, קישוטי ראש מעניינים, אקססוריז שמתאימים לקיץ, צבעים שמושכים את העין, ג'ינסים מבד נושם והכי חשוב – דגש על הנוחות. הכירו את העיצובים החדשים של אופנת הילדים

עזריאלי ילדים חלק 1.
גולף אמא 199.90שקל ילדה 39.90 שקל

בגדי ילדים הפכו כבר מזמן לענף נפרד לחלוטין בתעשיית האופנה. הם טרנדיים, איכותיים וכאלו שעומדת מאחוריהם מחשבה, לא רק באספקט האופנתי אלא גם בבחירת הבדים ותחושת הנוחות, שחשובה אפילו יותר כשמדובר בילדים. כבר כמה שנים שרשתות האופנה מציעות לנו בגדי ילדים יפים ומפתיעים, חלקם מקבלים השראה מעולם המבוגרים ומביאים פרשנות לטרנדים חדשים מדי עונה, ואילו אחרים מקדשים את הילדות עם בגדים קסומים ואופטימיים. נראה שעולם בגדי הילדים פורח וזה בדיוק הזמן להתעדכן בטרנדים הלוהטים לעונה החמה:

עזריאלי ילדים חלק 1.
H&O גבר - חולצה 39.90 שקל, מכנסיים 59.90 שקל. לילד - חולצה 29.90 שקל ברמודה 49.90 שקל
עזריאלי ילדים חלק 1.
PEOPLE - נעליים ילדים 249 שקל, נעליים מבוגרים 279 שקל, להשיג ברשת story

מיני מי: מה שהתחיל כקוריוז של קומץ אימהות, שאוהבות לתפור או כאלו שרצו ליצור תמונות חד פעמיות ברשתות החברתיות, הגיע העונה אל המיינסטרים וסחף איתו אינספור הורים וילדים שנהנים להתלבש בצורה זהה. טרנד ה"מיני מי", לבוש דומה או זהה להורה ולידים הוא משהו שבהחלט אפשר ליהנות איתו, והוא גם מצטלם נפלא.

עזריאלי ילדים חלק 2.
נאוטיקה - שמלה 169 שקל
עזריאלי ילדים חלק 2.
צ'ילדרנס פלייס - שמלה 60 שקל
עזריאלי ילדים חלק 2.
קסטרו, שמלה ימנית 139.90 שקל, תיק 79.90 שקל שמלה שמאלית 89.90 שקל נעליים 79.90 שקל

בגדים בהשראת פסטיבלים: פסטיבלי מוזיקה גדולים ומתוקשרים כמו הקוצ'לה והברנינג מן הביאו איתם סגנון אופנתי חדש לא רק לבגדי המבוגרים אלא גם לבגדי הילדים, עם שמלות מתנופפות בסגנון בוהיימי, קישוטי ראש מעניינים, המון פרחים רומנטיים וסגנון כללי עדין וחולמני שמתמזג בצורה מושלמת עם עולם הילדים הקסום.

עזריאלי ילדים חלק 3.
אושקוש, טישרט 49.90 שקלים, ברמודה 119.90 שקלים, להשיג ברשת H&O
עזריאלי ילדים חלק 3.
סולוג, שמלה 129.90 שקל, חולצה 49.90 שקל, מכנסיים 79.90 שקל
עזריאלי ילדים חלק 3.
דלתא, סט אוברול וחצאית 39.90 שקל במקום 99.90 שקל

שיק צרפתי: הסגנון הצרפתי הקלאסי מקבל באופנת הילדים טוויסט שמח ואופטימי. שילוב בין בגדי ילדים צבעוניים בהשראת ריביירה צרפתית קיצית, עם כובעי קש, משקפי שמש ובגדים שמביאים סגנון מינימליסטי קליל ושיקי לעולמם של הקטנטנים.

עזריאלי ילדים חלק 4.
סקופ סנדלים 79.90 שקל
עזריאלי ילדים חלק 4.
FOX BABY מחיר: 79.90 שקל
עזריאלי ילדים חלק 4.
HOODIES חולצה 49.90 שקל, 3 פריטים ב-100שקל, שורט 79.90 שקל, פריט שני ב-50% הנחה

ג'ינס: ממש כמו בעולם של הגדולים, גם בעולם הילדים הג'ינס אף פעם לא יוצא מהאופנה. הפלוס הגדול של הג'ינס לילדים הוא העובדה שהוא מגיע מעובד יותר, רך, דק ונושם יותר. בגדי הג'ינס האלו עוברים אפילו יותר שטיפות מאלו של המבוגרים כדי לתת להם תחושה נעימה במיוחד.

עזריאלי ילדים חלק 5.
H&M סט 2 שמלות 89.90 שקל
עזריאלי ילדים.
גולף קידס
עזריאלי ילדים חלק 5.
DESIGUAL KIDS, שמלה 229 שקל

קשת בענן: ציורים קסומים של קשת בענן, חדי קרן, גלידות וסוכריות עשו דווקא את המסלול ההפוך כאשר זלגו מאופנת הילדים לעולמן של הפאשניסטות ובלוגריות האופנה. בגדי הילדים שנהנים מההדפסים הצבעוניים מיד מעלים חיוך ומביאים איתם תחושות של אופטימיות ושמחה. בקרוב מתכונן עזריאלי קידס סייל במגוון הרשתות במובילות, כך שאפשר יהיה לחדש לילדים את המלתחה ולהלביש אותם הכי טרנדי שאפשר.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully