וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בזק: אור אלוביץ' הורחק ממשרדי בזק

6.7.2017 / 16:20

בית המשפט אסר על אור אלוביץ', בנו של בעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ', להגיע למשרדי בזק ו"יס" למשך 30 יום או ליצור קשר עם נושאי משרה ועובדים בחברות הללו. על אלוביץ' הבן נאסר לשוחח בנושאי החקירה עם אשתו

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
מטה בזק במגדלי עזריאלי בתל אביב/מגד גוזני

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, רונית פוזננסקי, אסרה על אור אלוביץ', בנו של בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ', להסתובב למשך 30 יום במשרדי בזק ו"יס", כמו גם על יצירת קשר כלשהו עם נושאי משרה ועובדים בחברות הללו – כך הותר היום (חמישי) לפרסום, לאחר שהצדדים בדיון הגיעו להסכמות בנושא.

אור אלוביץ' הורשה לדבר עם אביו, החשוד בעבירות מרמה ודיווח, במשרדי יורוקום רק בנוכחות עורך דין ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'. נוסף על כך, הורשה לשוחח עם אשתו, שגם היא מחזיקת משרה בבזק - אך לא בנושאי החקירה. כמו כן, נקבע כי הוא לא יוכל להשתתף בישיבות עבודה בבזק העוסקות בנושאי החקירה.

עוד נקבע, כי אור אלוביץ' לא יוכל לצאת מהארץ למשך 90 יום, ודרכונו יופקד במשרדי הרשות לניירות ערך. הוא יפקיד ערבות בסך 700 אלף שקלים להבטחת תנאי השחרור.

החקירה נגד בזק נפתחה בחודש שעבר, בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך ועל פי חוק העונשין הנוגעות לעסקאות הקשורות לבעל השליטה בקבוצה, שאול אלוביץ', ולבכירים בהנהלת "יס" – המנכ"ל רון איילון וסמנכ"ל הכספים מיקי ניימן. השלושה נחקרו ברשות לניירות ערך והוטלו עליהם שורה של תנאים מגבילים.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully