וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים חנך משרדים חדשים בניו יורק

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

9.7.2017 / 9:38

בקומות העליונות של בניין היפודרום האייקוני עוצב חלל פתוח עם לאונג', מספר אזורי ישיבה בלתי פורמליים וקירות וידאו, כמו בחברות ההיי-טק הניו-יורקיות המובילות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאיר טלמור, מנכ"ל BHI , דן קולר, משנה למנכ"ל, הממונה על חטיבות השווקים הפיננסיים והבינלאומית, אריק פינטו, מנכ"ל הבנק, עודד ערן, יו"ר הדירקטוריון וגבריאל חמני, מנהל הפעילות של הפועלים בארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עודד ערן, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים ואריק פינטו, מנכ"ל הבנק חנכו את המשרדים החדשים של BHI - זרוע הבנקאות הגלובלית של בנק הפועלים בניו יורק. אם ציפיתם למשרדים בעיצוב "בנקאי" אז דעו כי האווירה הניו יורקית של אזור בראיינט פארק האופנתי חלחלה גם לעיצוב.

במיקום החדש, בקומות העליונות של בניין היפודרום האייקוני עוצב חלל פתוח עם לאונג', מספר אזורי ישיבה בלתי פורמליים וקירות וידאו, כמו בחברות ההיי-טק הניו-יורקיות המובילות. החלל הפתוח, קונספט חדשני בבנקים, נועד לעודד יצירתיות ושיתוף פעולה בין הצוותים השונים במתחם.
המעבר של BHI למשרדים החדשים מהווה חלק מתכנית ההתרחבות של הבנק בארה"ב שכוללת את המשרדים בניו יורק ופתיחה של משרדים בניו ג'רזי.

בטקס החגיגי של גזירת הסרט וקביעת המזוזה השתתפו ערן ופינטו יחד עם יאיר טלמור, מנכ"ל BHI ועם גבריאל חמני, מנהל הפעילות של הפועלים בארה"ב. אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים ציין: "המעבר למשרדים חדשניים מסמל עליית מדרגה נוספת באיכות השירותים והחדשנות שאנו מציעים ללקוחותינו בארה"ב וממצבת אותנו כבנק מוביל בסקטור המסחרי בארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully