וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיזה חדר כדאי לברוח? אתר חדש יראה לכם

טרנד חדרי הבריחה איתנו כדי להישאר ומאות חדרים כבר פזורים ברחבי הארץ. אתר חדש מאפשר להשוות ביניהם בנוחות ולראות מאיפה כדאי לברוח - אבל בקטע חיובי

אירה אימרגליק

טרנד חדרי הבריחה פרץ לחיינו לפני כשנתיים והוא ממשיך לצבור תאוצה: מאות חדרים נפתחו עד כה ברחבי הארץ, והיד עוד נטויה. לאחרונה קיבל תחום הבילוי הכרה גם בדמות אתר ייעודי לנושא. האתר "Escaping" שהושק לפני כחודש מציג השוואה בין חדרי הבריחה, והוא סוקר כ-365 חדרים בפריסה ארצית. הוא מציג מידע עבור כל אחד מהחדרים הכולל מחיר, דרכי הגעה ודירוג הגולשים.

רוב חדרי הבריחה מופעלים על ידי רשתות שמפעילות כמה חדרי בריחה במקביל. הגדולות שבהן הן אסקייפ איט, אסקייפ רום, אסקייפ סיטי, אקסיט רום, קווסט רום, בריין אין ועוד. גם בתי המלון זיהו כי מדובר באטרקציה מבוקשת, ולראיה - רשת מלונות רימונים השיקה השבוע את מתחם "האוצר הקסום" במלון רימונים באילת בהשקעה של כ-500 אלף שקל.

חדר בריחה מלון רימונים אילת. יהודה בן איטח,
חדר בריחה באילת/יהודה בן איטח

עולמות התוכן של חדרי הבריחה שונים ומגוונים - הם לוקחים השראה מסרטים ואגדות, ממשחקי הכס ועד השוד של מונה ליזה. אך מלבד הסיפור, ישנם משתנים אחרים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מתחם לבילוי. באמצעו אתר escaping אספנו עבורכם כמה חדרים שנבחרו באופן אקראי ברחבי הארץ, כדי להמחיש את התחום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברוב המתחמים המחיר לשחקן יורד ככל שכמות המשתתפים עולה. מחיר ממוצע לשחקן בזוג ברחבי הארץ נע בין 100-120 שקל, והמחיר לשחקן בקבוצה של 4-6 נע בין 70-100 שקל. חלק מהמתחמים מתאימים למשפחות עם ילדים ובחלקם חוויית האירוח כוללת שתייה ונשנושים במקום. התשלום הוא לרוב עבור משחק של שעה, במהלכו השחקנים ננעלים בחדר שבנוי סביב סיפור מסוים, ובו חידות המצריכות מחשבה "מחוץ לקופסא" ועבודת צוות.

מדובר, אם כך, בתענוג יקר, במיוחד כאשר מדובר בחוויה משפחתית שכרוכה ברכישת כרטיס לכמה משתתפים ויכולה להגיע ל-500 שקל למשפחה בת חמש נפשות. "הפעלת חדר בריחה כרוכה בעלויות גבוהות", מסביר אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות רימונים. "מאות אלפי שקלים על בניית המתחם, ועלויות הפעלה שכוללות צריכת חשמל, אלקטרוניקה עדינה, תיקונים ושכר המפעיל שעומד על 600-700 שקל ליום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully