וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WeWork גייסה 760 מיליון דולר לפי שווי של 20 מיליארד דולר

11.7.2017 / 11:14

דיווח בפורבס: החברה הנפיקה 13.2 מיליון מניות במחיר של 57.9 דולר למניה. זהות הגורם שממנו גייסה לא פורסם. התאגיד היפני סופטבנק (Softbank) השקיע בחברה 300 מיליון דולר לאחרונה

מתחמי עבודה. שירן כרמל,
מתחמי עבודה/שירן כרמל

חברת WeWork, העוסקת בהקמה וניהול של חללי עבודה משותפים ברחבי העולם, השלימה גיוס הון בהיקף 760 מיליון דולר, לפי שווי של 20 מיליארד דולר. לפי דיווח בפורבס, החברה הנפיקה 13.2 מיליון מניות במחיר של 57.9 דולר למניה, מה ששיקף לה את השווי האמור. זהות הגורם שממנו גייסה לא פורסם.

WeWork הוקמה ב-2010 על ידי הישראלי אדם נוימן ומיגל מקלוי. החברה פועלת בתחום של הקמה וניהול של חללי עבודה משותפים בישראל ובעולם. החברה מפצלת שטחי משרדים לחדרים ומשכירה אותם לפי חדר או אף לפי שולחן, לתקופות קצרות.

החברה פועלת ברחבי ארה"ב, וכן בארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, גרמניה, סין ומדינות נוספות. בישראל יש לה מתחמים בבאר שבע, הרצליה ובתל אביב - בדרום העיר, ברחוב אבן גבירול, ברחוב דובנוב ובמתחם שרונה. במקביל, WeWork מציעה לשוכרים שלה אירועי נטוורקינג משותפים, חופשות ומחנות קיץ, ביטוחי בריאות במחירים מוזלים ועוד.

השווי של WeWork עלה לאורך השנים - בסוף 2014 החברה גייסה 355 מיליון דולר לפי שווי של 5 מיליארד דולר, וביוני 2015 גייסה 400 מיליון דולר לפי שווי של 10 מיליארד דולר. התאגיד היפני סופטבנק (Softbank) השקיע בחברה 300 מיליון דולר לאחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • Wework

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully