וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-100 ילדים מהמגזר החרדי השתתפו בקייטנת רובוטיקה

12.7.2017 / 16:49

הקייטנה אורגנה על ידי ארגון FIRST ולוותה על ידי היו"ר ומייסד שותף של מובילאיי, פרופ' אמנון שעשוע. "לאפשר לילדים מהמגזר החרדי לחוות בשעות הפנאי שלהם חוויה מרתקת של מדע"

רובוטיקה. אלעד גוטמן,
רובוטיקה/אלעד גוטמן

כ- 100 ילדים הלומדים במגוון מוסדות חרדים, רובם בירושלים השתתפו אתמול (שלישי) בטקס הסיום של חוג רובוטיקה של ארגון FIRST שהתקיים במשרדי חברת מובילאיי בירושלים. מדובר ביוזמה שמטרתה לאפשר לילדים במגזר החרדי חוגי העשרה מהתחום המדעי, התכנים ואופן לימודם מותאמים לאורחות החיים וערכי המגזר החרדי. בטקס השתתף גם פרופ' אמנון שעשוע, מייסד שותף, CTO ויו"ר חברת מובילאיי שליווה את התוכנית לכל אורכה.

יוזמת התכנית במגזר החרדי, מיכל איבגי, הודתה בשם הילדים וההורים לפרופסור שעשוע ולכל השותפים הרבים המסייעים בכל דרך להצלחת היוזמה: לעמותת FIRST ישראל ובמיוחד לגב' קרן מוצ'ניק, למר אלי וורטמן מייסד ומנהל קרן PICO, למר אודי שפיגל מנהל תחום חינוך בקרן ירושלים, למנהל החינוך בעירית ירושלים, ולעמותת 'מחשבה טובה' על בניית הקבוצות והדרכתן בשנה האחרונה.

יערית לוי, מנכ"לית FIRST ישראל, ציינה כי "שילוב תכניות FIRST במגזר החרדי, ביוזמתה של מיכל איבגי, הינה ביטוי נהדר למסר של FIRST ברמה הארצית והגלובלית: הרובוטים הנם האמצעי החווייתי לפיתוח קהילות המעודדות את דור העתיד שלנו לגלות את הכישורים שלהם, יחד עם חשיבותם של ההנדסה והטכנולוגיה לפתרון בעיות ואתגרים מהסביבה היומיומית".

שעשוע אמר כי "המשימה שלנו היא לאפשר לילדים מהמגזר החרדי לחוות בשעות הפנאי שלהם חוויה מרתקת של מדע באמצעות תכניות המשלבות התרגשות, יצירתיות ומטפחות כישורי חיים ביניהם: בטחון עצמי, מנהיגות ואיכפתיות לסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully