וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רויאל גארדן" יוסר מרשימת גני האירועים הפועלים ללא היתר

אורי חודי

12.7.2017 / 15:22

ביהמ"ש קבע כי גן האירועים יוסר מהרשימה שגיבש משרד האוצר, בשל פסיקת ביהמ"ש העליון מאפריל האחרון, שדחתה את בקשת המדינה להפסיק את השימוש בגן האירועים

חתונה. ShutterStock
חתונה/ShutterStock

גן האירועים "רויאל גרדן" יוסר לפי שעה מהרשימה של היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון ובנייה במשרד האוצר, הכוללת רשימה של גני אירועים הפועלים ללא היתר או הפועלים בהיתר שאינו תואם תוכנית - כך קבע היום (ד') בית המשפט השלום בפתח-תקווה.

השופט נחום שטרנליכט קבע בדיון היום כי "שמה של המבקשת לא ייכלל על-ידי המשיבה ברשימת גני האירועים הפועלים ללא היתר בנייה, וזאת כל עוד לא ישתנה המצב המשפטי הקיים ביחס לגן האירועים אותו מנהלת המבקשת".

עוד קבע בית המשפט כי היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה במשרד האוצר תישא בהוצאות בסך 648 שקל בתוספת הפרשי הצמדה וריבית, וכן בשכר-הטרחה של עורך הדין בגובה 3,000 שקל בתוספת הפרשי הצמדה וריבית.

נזכיר כי לפני כחודש פרסם משרד האוצר את הרשימה האמורה בה הופיע גם שמו של גן האירועים "רויאל גרדן" במתחם ירקונים בפתח-תקווה. בעקבות הפרסום פנה גן האירועים באמצעות עו"ד ירון קוסטליץ, למשרד האוצר, וביקש להסיר את שמו של הרויאל גארדן מהרשימה וזאת בשל העובדה בחודש אפריל האחרון דחה בית המשפט העליון את בקשת המדינה להפסיק את השימוש בגן האירועים. לאחר שבמשרד האוצר לא נענו לבקשה הוגשה ימים ספורים מאוחר יותר בקשה דחופה לקבלת צו עשה נגד המדינה בבית משפט השלום בפתח-תקווה. כאמור, היום פסק בית המשפט לטובת גן האירועים, זאת כל עוד המצב המשפטי לא ישתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully