וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדורת החדשות של ILTV תשודר באתר Jerusalem Online

13.7.2017 / 17:36

ערוץ הטלויזיה הישראלי באנגלית, ILTV, המשדר מידי יום מהדורות חדשות, מבזקי חדשות ומגזינים, נבחר על ידי האתר הפופולארי, Jerusalem Online, להתחיל ולשדר בו מידי יום את מהדורת החדשות של הערוץ - Israel Daily

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהדורת Israel Daily/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהדורת החדשות Israel Daily של ערוץ ILTV תשודר באתר Jerusalem Online, שהינו אתר חדשות הוידיאו המוביל בעולם היהודי דובר האנגלית. ערוץ הטלויזיה הישראלי באנגלית, ILTV, המשדר מידי יום מהדורות חדשות, מבזקי חדשות ומגזינים, נבחר על ידי האתר הפופולארי, Jerusalem Online, להתחיל ולשדר בו מידי יום את מהדורת החדשות של הערוץ - Israel Daily.

מהדורת Israel Daily, הכוללת בתוכה תוכן עשיר, עדכני ואותנטי, מצולמת באיכות HD, באולפני Walla News, בתל אביב. ערוץ ILTV, שהוקם לפני כשנה וחצי, משדר כמאה ושלושים תוכניות מקור איכותיות, מידי חודש, בעשר תחנות טלויזיה בארה"ב ובאירופה, בתחנת הרדיו של Glenn Beck, במטוסי אל על, ובאתרי אינטרנט רבים.

בין המגישים והפרשנים הקבועים של מהדורות החדשות והמגזינים בערוץ ILTV, נמנים, הפרופסור אלן דרשוביץ, דוקטור מרדכי קידר, דוקטור מרטין שרמן והשגרירים לשעבר דני איילון ויוסי ליבנה.

מנהל Jerusalem Online, לירן אשד, מסר: "Jerusalem Online התחיל לשדר לפני 12 שנים, והיה לחלוץ בתחום שידורי החדשות באינטרנט. אנו שמחים על שיתוף הפעולה, שיעשיר את חווית המשתמש של גולשי האתר, עם מהדורת חדשות יומית ואיכותית באנגלית, על המתרחש בישראל".

מנהל ILTV, רונן לפלר, בירך על שיתוף הפעולה: "הדיקטוריון של חברת JMG, המחזיקה בערוץ ILTV, רואה בחיוב את ההתפתחות היום יומית, בביקוש של גופי מדיה שונים למגוון המהדורות, המבזקים והמגזינים של ILTV. מבחינת ILTV, מדובר בשיתוף פעולה משמעותי, שכן אתר Jerusalem Online, הינו אתר פופולארי, המרכז כבר שנים רבות, צופים המעוניינים לצפות במהדורת חדשות יומית מישראל באנגלית".

  • עוד באותו נושא:
  • ILTV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully