וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאתם לחופש מבית הספר? הפועלים ימצא לכם עבודה מגניבה

16.7.2017 / 11:11

אתר WOWJOB לו נותן בנק הפועלים חסות זו השנה השנייה מציג עבודות קיץ אטרקטיביות במיוחד לבני נוער. בין העבודות: טועמי גלידה של בן & ג'ריס, מבקרי קולנוע של הסינמה סיטי ועבודות התנדבות

כדורי גלידה בכוסות. ShutterStock
כדורי גלידה בכוסות/ShutterStock

"פועלים YOUNG", מותג הצעירים של בנק הפועלים, מעניק חסות, זו השנה השנייה, לאתר WOWJOB שמציג עבודות קיץ אטרקטיביות במיוחד לבני נוער. את הפרויקט מוביל משרד הפרסום והתוכן HAPPPY. במסגרת הפרויקט, יוצגו לבני נוער בגילאי 14-19 אפשרויות להתמודד על עבודות מדהימות, שנוצרו לטובת הפעילות בשיתוף 20 מותגי הצעירים המובילים בישראל.

בין היתר יוכלו בני הנוער להתמודד על תפקידים כמו נסייני הטעמים החדשים של גלידות בן & ג'ריס, מבקרי הקולנוע של סינמה סיטי, דוגמני האינסטגרם של מותג האופנה TNT ועוד. בנוסף יוצגו לבני הנוער גם עבודות רגילות, וכן תפקידי התנדבות בשיתוף עמותת "רוח טובה". השנה יוזמנו בני הנוער גם להמציא בעצמם "עבודות חלומיות".

הזוכים ב"עבודות החלומיות" ייהנו גם מפרס של 1,000 שקל, שיועבר אליהם באמצעות bit, אפליקציית התשלומים החדשה של בנק הפועלים. "לאחר שבקיץ שעבר השתתפו עשרות אלפי בני נוער בפרויקט WOWJOB, החלטנו להירתם גם השנה למאמצי חיפוש העבודה של צעירים ביולי-אוגוסט", אומרת לילך בר-טל, מנהלת השיווק הקמעונאי בבנק הפועלים. "אנחנו רואים חשיבות רבה בהשקעה בדור העתיד, שלוקח את צעדיו הראשונים בתחום הפיננסי. במסגרת "פועלים YOUNG" אנחנו מספקים לצעירים מעטפת של כלים להתנהלות כלכלית חכמה, אמצעים טכנולוגיים שמדברים את השפה שלהם ומגוון הטבות ייחודיות, כמו למשל משרה חלומית בחופשת הקיץ".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully