וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הביא את השר משה כחלון לסניף החדש של רשת גרג?

רונית מטיאס

16.7.2017 / 13:32

את מי ארחה אביה מזרחי-מגן? למי העניק אבי שומר כרטיס טיסה? למי פרגן שר האוצר משה כחלון?

המאסטר

אביה מזרחי- מגן, ריצ'רד גרין ודוד פתאל. דניאל מאיה,
אביה מזרחי- מגן, ריצ'רד גרין ודוד פתאל/דניאל מאיה

אביה מזרחי-מגן, מנכ"לית רשת 'פתאל', אירחה במלון הרודס הרצליה את ריצ'רד גרין, האיש שהטיימס הלונדוני כינה The master of charisma. גרין, יועצו לשעבר של הנשיא ביל קלינטון ופוליטיקאים נוספים, נחשב למומחה עולמי לתקשורת מילולית ובלתי מילולית ועמידה מול קהל. לפורום הניהולי הבכיר של רשת פתאל סיפר על חשיבות עמידה מול קהל והמחיש איך עושים זאת נכון ומה לא צריך לעשות. על אבי גבאי אמר שממבט ראשון הוא נראה nobody, אך בפועל הוא משדר אותנטיות, פשטות וכנות.

במאזינים: דוד פתאל, יו"ר ומנכ"ל רשת פתאל; נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק; ענת אהרון, מנהלת חטיבת המכירות; מיקי פולג, מנהל חטיבת הרכש; יעקב סודרי, מנכ"ל מלונות אזור ירושלים והדרום.

מעבירים הילוך

אהוד סאסי שי דואני ועמוס לוזון. אוראל יעקבסבורג,
אהוד סאסי שי דואני ועמוס לוזון/אוראל יעקבסבורג

שי דואני, מנכ"ל אורכיד ספורטס קארס-יבואנית רכבי פורשה בישראל, ערך ביום שישי באולם התצוגה בהרצליה-פיתוח אירוע השקה במהלכו נחשף רכב הספורט החדש GTS 911. דואני, הבטיח כי בהמשך צפויים להגיע דגמי ספורט אקזוטיים נוספים כמו GT3 ו-GT2RS בעלת 700 כוחות סוס שנחשפה לפני כמה ימים באירופה. המכונית תגיע לישראל בתחילת 2018 ותעלה כ-3 מיליון שקל. ממש כמו בגרמניה, נהנו המוזמנים מדוכנים ממותגי פורשה עם מגוון נקניקיות גרמניות ותוספות, בירות, גביעי פירות טריים שנחתכו במקום וגלידה.

במוטוריים: עמוס לוזון ואירית רחמים, גולן עינת, מבעלי ארומה, רולדין וזאפה; אהוד סאסי, מבעלי דלתות חמדיה; ד"ר חיים קפלן; יחיאל דהאן; רפי קלינה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

רהיטים בקונספט

איתי גידו, איגור בושקרוב, אייל ארד,  נתן דורון. רונית מטיאס,
איתי גידו, איגור בושקרוב, אייל ארד, נתן דורון/רונית מטיאס

איגור בושקרוב מבעלי מותג BRADEX השיק בתל-אביב חנות קונספט למותג BRADEX המתמחה בריהוט ופריטי עיצוב בתחום האירוח והלייף-סטייל. החנות נפתחה לאחר הצלחת חנויות בצרפת, גרמניה, רוסיה ואוקראינה. זו החנות השנייה בארץ לאחר חנות שנפתחה בחיפה. BRADEX מציע מגוון רחב של פריטי ריהוט עכשוויים לצד אקססוריז במחיר נמוך. החנות משתרעת על שטח של 250 מ"ר כשהפריטים מוצגים כחללים מעוצבים בבית.

בושקרוב סיפר כי בכוונתו להתרחב לכל הארץ מה שיאפשר לחברה לייעל רכישותיה אצל הספקים, להוזיל מחירים, ולאפשר לפלח שוק גדול נוסף להתרשם מהריהוט ופריטי העיצוב ש-BRADEX מציגה ללקוחותיה באינטרנט ובחנות הדגל בחיפה.

איתי גידו, מתכנן ומעצב פנים נתן טיפים ואמר כי מעצבים רבים בוחרים BRADEX היות והוא מותג המציע קשת רחבה של ריהוט ופריטי עיצוב השומרים על תקציב שפוי וגם כי את מוצרי המותג ניתן לראות ולרכוש גם באתר הבית.

בלה בליסימה

אביב בילי ואביב לזר. רונית מטיאס,
אביב בילי ואביב לזר/רונית מטיאס

דוד לזר, מבעלי רשת "אופטיקה בליסימה", חגג בסניף התל אביבי את השלמת הליך שיפוץ ומתיחת פנים לשלושת סניפי הדגל הממוקמים במתחם חונים קונים ראשון-לציון, בקניון בת-ים, ובסניף הבוטיק בקרליבך תל-אביב. עלות המהלך כמיליון שקל, והוא כולל הרחבת הסניפים, עיצוב מחדש, שיפוץ חדרי הבדיקה, וחידוש ציוד הבדיקה והמעבדה. סניפי רשת "אופטיקה בליסימה" משתרעים על שטח שבין 80-130 מ"ר ומאפשרים נגישות וחווית קנייה מושלמת. הרשת מתמחה בייבוא משקפי שמש וראייה של מגון מותגים בינלאומיים, כשהעונה הוחדרו שני מותגי בית חדשים, Replay69 ו- Polo55 הפונים לקהל צעיר שוחר מותגים במחיר שבין 200-400 שקל.

מטיילים וממריאים

אבי שומר אילן אבישי רפאל וריקי רכניצר ובנם אליזר. גל רוזה,
אבי שומר אילן אבישי רפאל וריקי רכניצר ובנם אליזר/גל רוזה

אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים, ואילן אבישי, ראש אגף שירות טיסה באל-על, העניקו לילד אליזר רכניצר כרטיס טיסה זוגי לכל יעד שיבחר לאירופה לאחר שזכה בפעילות שנערכה לילדים בטיסות נבחרות של אל-על, במסגרתה קיבלו הילדים ספרון "טיולאישי" בו תארו, ציירו וספרו חוויות מהטיול בחו"ל.

מתגלים בלייב

ב'לייב פארק' בראשון-לציון, נערך האירוע המרכזי של תגלית במעמד משלחת תורמים מדרום אמריקה ומערב אירופה, שהגיעה במטרה ללמוד על הפעילות של פרויקט תגלית בקרב צעירים מכלל המדינות מחוץ לארה"ב.

השתתפו: אדואדרו אלשטיין, נשיא תגלית ארגנטינה; מאיר שמיר, יו"ר הבורד הישראלי של תגלית; גידי מרק, מנכ"ל תגלית. הבאים נהנו מהופעה של להקת הבלקן ביט בוקס.

עידן הקפה

יאיר מלכה משה כחלון עידן כחלון. שרה אקו,
יאיר מלכה משה כחלון עידן כחלון/שרה אקו

שר האוצר משה כחלון עזב את עיסוקיו הפוליטיים והגיע למרכז חורב בחיפה, לפרגן לבנו עידן כחלון, שפתח סניף של רשת קפה גרג. כחלון ג'וניור קיבל זיכיון של קפה גרג, ה-9 של הרשת בחיפה וה-120 בישראל. כחלון השקיע בסניף כ-2 מיליון שקל ועם כחלון חגגו יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, בעלי הרשת, שקבעו מזוזה, גזרו את הסרט ונהנו מארוחת-ערב בניצוחו של נדב מרום, השף הראשי של הרשת.

מלכה אמר כי הגיע לאירוע מכנס במהלכו הוצבה רשת קפה גרג במקום הראשון במדד המותגים של גלובס.

עוד נכחו: שר הכלכלה אלי כהן; שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר; ישאל חן, מנהל בתי המשפט בחיפה; עו'ד שאול בלגי; ההייטקיסט מרק מסטר; יוסי חמו, מבעלי 'מרכול זול'; דני נישליס מנכ"ל רדיו חיפה.

תרנגול צרפתי

סמדר נחמיה, גולן נהרדעא, עמי סגרון. רונית מטיאס,
סמדר נחמיה, גולן נהרדעא, עמי סגרון/רונית מטיאס

בהצדעה ליום הביסטליה, חגגו בחנות לה קוק ספורטיף בתל-אביב מסיבה שכללה מעדנים צרפתיים, שמפניה, ומיצג אופנה של סמפלים שהגיעו במיוחד מצרפת. לה קוק ספורטיף הוא מותג אופנה צרפתי בינלאומי עם למעלה מ-1,500 חנויות בעולם. המותג מציע נעליי ספורט אופנתיות וביגוד אורבני-ספורטיבי לנשים ולגברים עם טאץ' אופנתי. סמדר נחמיה, סמנכ"לית השיווק בקבוצת אלוף ספורט, יבואנית לה קוק ספורטיף ניו ארה ואוריגנל פינגווין, עמי סגרון, מנהל הרכש לה קוק ספורטיף וגולן נהרדעא פרסומאי הקבוצה הבטיחו כי הקבוצה מכינה השקות מפתיעות ובשורות אופנתיות.

ערב ורוד

אייל פרנקו שירה ברזילי. נמרוד גנישר,
אייל פרנקו שירה ברזילי/נמרוד גנישר

אייל פרנקו, מנהל שיווק יקב הרי-גליל, ושיר בן-מובחר, עוזרת השיווק, השיקו במסעדת ויקי כריסטינה במתחם התחנה, יין רוזה שנמזג מחבית שיתרונה ויתור על שימוש בבקבוקים ותוויות. רקדנית פלמינגו פצחה בריקודים, ושירה ברזילי, מאיירת ומעצבת גרפית, איירה את המוזמנים.

השוטר הטוב

יואב גרוס ודנה שטרן. רפי דלויה
יואב גרוס ודנה שטרן/רפי דלויה

במסעדת 'מסה' בתל-אביב, נערכה מסיבת סיום לעונה השנייה של הסדרה 'השוטר הטוב'. המוזמנים נהנו ממנות אוכל של השף אביב משה, צפו בפרק הסיום ששודר בדיוק בזמן בו שודר ב- yes וסיימו עם קינוחים. כוכבי הסדרה יובל סמו, גיא לואל, ורד פלדמן, אורטל בן-שושן, ליאורה ריבלין, יגאל עדיקא, אורי גבריאל, אלון חמאווי ולואי נופי, סיפרו חוויות, והתמנגלו עם היוצרים האחים תומר וארז אבירם, והמפיק יואב גרוס שהכיר להם את אדם ברקוביץ', סוכן שחקנים הוליוודי מסוכנות השחקנים המובילה CAA שמייצגת בין היתר את ג'ורג' קלוני ובראד פיט. ברקוביץ' הגיע במיוחד לפגוש את שחקני הסדרה, אותה yes מכרה לאחרונה לנטפליקס.

עמית ליאור ציפור אייזין ליאור. רפי דלויה
עמית ליאור ציפור אייזין ליאור/רפי דלויה
אדם ברקוביץ' ויובל סמו. רפי דלויה
אדם ברקוביץ' ויובל סמו/רפי דלויה
יובל סמו וואורטל בן שושן. רפי דלויה
יובל סמו וואורטל בן שושן/רפי דלויה

עיניים

חמי גוטמן, מוניקה לביא, רותי גוטמן. אסף לב,
חמי גוטמן, מוניקה לביא, רותי גוטמן/אסף לב

במוזיאון נחום גוטמן לאמנות, נפתחה אתמול "עיניים–התערוכה", המוקדשת לכתב עת איכותי לילדים בשם זה. מוניקה לביא, מנהלת המוזיאון שאצרה את התערוכה, אמרה כי שנים היא מפנטזת על תערוכה המוקדשת לכתב העת עיניים, שתחשוף את הילדים לעולם תרבות המוגש בצורה תרבותית, מהנה וכייפית לילדים ולהוריהם, כפי שעושה העיתון. הילדים והמבוגרים המלווים, סיירו, שחקו, ציירו את סיפור הקומיקס של איש הפנדה, והמשך לקומיקס שאינו נגמר שכתב ואייר מישל קישקה, פתרו חידות, התחפשו ועשו קסמים וכישופים אצל המכשפה מניירה.

יום ים

ים יאגודייב לובה יעקובסון. עופר חן,
ים יאגודייב לובה יעקובסון/עופר חן

המעצבת ים יאגודייב השיקה את בית האופנה החדש שלה בתל-אביב והציגה קולקציית שמלות ערב וביגוד לגברים. יאגודייב סיפרה כי ההשראה שלה היא פרי דמיונה וחלומותיה. הדגמים נמכרים בבוטיקים במונקו, מוסקבה ,בפריז ולונדון.

בקטנה

+"טלמניע", המתמחה בהקמת והפעלת תחנות כוח חשמל בארץ ובעולם, החלה בהפעלת מתקן חדש לייצור חשמל מביו גז במתקן לטיפול שפכים בהוד השרון. המתקן מספק את צרכי מתקן הטיהור, חוסך באנרגיה ומונע מטרדי ריח הנוצרים בשריפת הגז בלפיד. עידו רוזוליו, מנכ''ל ''טלמניע'' אמר כי הקמת המתקן היתה כרוכה במורכבות טכנולוגית בתהליך הפיכת הגז הגולמי הנוצר בעת טיהור השפכים לגז נקי המיועד להפעלת מנוע גז שמייצר חשמל. היקף הפרויקט שארך כחצי שנה מקבלת היתרי הבניה, כ-7 מיליון שקל.

+מנהלי מגדלי הים התיכון ונצ'רס-קרן השקעות חדשה, פתחו את המסחר בבורסה. הקרן תתמקד בטכנולוגיות חדשניות לגיל השלישי, ותשקיע בסטרטאפים המפתחים פתרונות לשיפור איכות חיי בני הגיל השלישי בתחומי הבריאות, תרבות ופנאי, בטחון ובטיחות , בדידות. בשנה הראשונה תתמקד הקרן בעיקר בסטרטאפים בשלבים התחלתיים ולסייע ליזמים נבחרים להיות מובילים ופורצי הדרך בעולמות הגיל השלישי. יאיר סרוסי ישמש יו"ר וועדת ההשקעות של הקרן.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully