וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשה דוד מימון בגלריה?

רונית מטיאס

19.7.2017 / 14:56

צביקה גיור לפני הסבה מקצועית, דוד מיימון מתעניין באמנות, יהודית גרייסרו מתרגשת, דרור גורלניק האיש הכי מחוזר

בידיים טובות

גדי איזנקוט אייל מליס. חן גלילי,
גדי איזנקוט אייל מליס/חן גלילי

תורמי ותומכי פרויקט "אמץ לוחם" חגגו על מדשאות הקריה בתל-אביב 12 שנה לקיומו. האורחים קבלו כפפה חד-פעמית, טבלו אותה בצבע, והחתימו יד על בד קנבס כחלק מיצירת אמנות. לאחר מכן המשיכו האורחים לארוחת-ערב וטקס בהנחיית אברי גלעד.

אבי פישר מאיר שמיר. חן גלילי,
אבי פישר מאיר שמיר/חן גלילי

בערב המרגש הוקרנו סרטונים שתעדו את פעילות הפרויקט, שלומי שבן ומוסיקאים מצטיינים מצה"ל, שלומית אהרון ותזמורת צה"ל ולהקת אקפלה קורל, הופיעו בהתנדבות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
משה קפלינסקי ורדה דרוקר אליעזר שקדי. חן גלילי,
משה קפלינסקי ורדה דרוקר אליעזר שקדי/חן גלילי

התרגשו: אבי פישר, יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות ונשיא "אמץ לוחם"; משה קפלינסקי, מנכ"ל נשר; משה קראדי, יו"ר דירקטוריון דלק; אייל מליס, מנכ"ל תנובה; גיורא וצביקה אקרשטיין; דודי ויסמן; עוזי לבצור, סמנכ"ל קבוצת תעבורה; איציק צדיק, מנכ"ל קבוצת דיגניה; יוסף דהן, יו"ר ובעלים קבוצת אלדן; שי דהן, מנכ"ל קבוצת אלדן; אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר; קובי מלכין, מנכ"ל בנק אוצר החייל; אבי אשר, מנכ"ל מיניליין; סטיב רודס, מנכ"ל טרייד ליין.

יהודת גרייסרו ואליעזר שקדי. רונית מטיאס,
יהודת גרייסרו ואליעזר שקדי/רונית מטיאס

בפרויקט אמץ לוחם תורמות החברות המאמצות 100,000 שקל בשנה, עם התחייבות ל-3 שנים. ב-2016, הועברו ליחדות צה"ל 16 מיליון שקל, ומהקמת הפרויקט הועברו כ-133 מיליון שקל.

יום הולדת באאוטלט

ירון צפדיה ומורן דאי. רונית מטיאס,
ירון צפדיה ומורן דאי/רונית מטיאס

אם תראו את צביקה גיור, מבעלי ניופאן עומד כאחד המוכרים ומוכר מיקסרים, טלוויזיות ושאר מוצרי חשמל, אל תשפשפו עיניים. גיור והנהלת ניופאן יתייצבו ביום שישי הקרוב בסניפי האואטלט של רשת ניופאן שתקיים לכבוד יום הולדתה, יום מכירות מיוחד בו יינתנו הנחות של עד 70% על מגוון המוצרים ליום אחד בלבד.

רואים את העתיד

אלי פייגלין דרור גורלניק. רפי דלויה
אלי פייגלין דרור גורלניק/רפי דלויה

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, היה אמש הבן-אדם הכי מחוזר במדינה. גורלניק ארח את הפרמיירה לסרט המדובר "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" בבימויו של לוק בסון - פנטזיית פעולה המבוססת על קומיקס צרפתי פופולארי משנות ה-60, הנחשב לבעל התקציב הגדול ביותר שנרשם אי פעם להפקה אירופאית של סרט קולנוע.

עופר יאנקו דרור גורלניק. רפי דלויה
עופר יאנקו דרור גורלניק/רפי דלויה

מותג רכבי היוקרה לקסוס, שיתף פעולה עם הצוות של ולריאן, ויחד יצרו לגיבור הסרט את -SKYJETרכב חלל חד מושבי עם תכונות של רכב מציאותי המשתלב בעולם העתידי במאה ה-28 . גורלניק אמר כי הסרט מזכיר לנו שהעתיד הוא כל מה שאנו מדמיינים אותו.

בעתידניים: טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים; עופר יאנקו, מנכ"ל נביעות; אלי פייגלין, סמנכ"ל שיווק אבן קיסר; יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT ישראל; זיו לנגר, מבעלי zeze

האור שלה

דנה אריש , יפית קפלן, ליהי שימריך-כהן ומיכל שימריך. רונית מטיאס,
דנה אריש , יפית קפלן, ליהי שימריך-כהן ומיכל שימריך/רונית מטיאס

מעצבת האופנה ליהיא שימריך-כהן, בתם של איש העסקים ויקטור שימריך ואשתו האדריכלית מיכל שימריך, השיקה אמש סטודיו חדש לכלות למותג "לומינרי" באזור המתפתח של רחוב הרכבת בתל-אביב. התארחו הכובענית תמי בר-לב המתמחה בעיצוב אביזרי ראש לכלות; מותג התכשיטים של המעצבת דנה אריש; יפית קפלן, בעלת אתר למכירת נעליים Crazy4Heels ומעצבים נוספים שנהנו ממתאבנים של מסעדת פרונטו וקוקטיילים של ריין.

חגיגה ב-24

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאטריק כהן, ואלרי פרץ, פרנק מלול ופיליפ לוסטיג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ החדשות הבינלאומי, i24news, חגג בגן האורבני בתל-אביב, יום הולדת 4. הערוץ המשדר לעולם חדשות ב-3 שפות, קיבל לאחרונה אישור לעלות גם בישראל בזכות מעבר התיקון לחוק התקשורת בכנסת.

בחוגגים: פרנק מלול, מנכ"ל החברה; פאטריק כהן, סמנכ"ל כספים; בוב ווילוק, סמנכ"ל תוכן; ברוך לוי, סמנכ"ל תפעול; אפי לופו, סמנכ"ל טכנולוגיות.

תורמים בתפוצות

עדי אקוניס, רונית הרשקוביץ, אורית בנבנישתי, חדווה שרון, חנה פרי זן. איציק בירן,
עדי אקוניס, רונית הרשקוביץ, אורית בנבנישתי, חדווה שרון, חנה פרי זן/איציק בירן

אגודת ידידי בית התפוצות בישראל, ערכה אמש ערב התרמה שהכנסותיו קודש להבאת ילדים ובני-נוער מהפריפריה לבית התפוצות. חנה פרי-זן, יו"ר פעילים ניהול תיקי השקעות מקבוצת בנק הפועלים ויו"ר אגודת ידידי בית התפוצות בישראל; עדי אקוניס, מנכ"לית אגודת הידידים ובעלה אופיר אקוניס שר המדע, הטכנולוגיה, התמנגלו בקוקטייל, סיירו בתערוכת הצילום "לוכד ההיסטוריה", וצפו בסרט "פוטו פרג'".

איזה חום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוויס וואנג יגאל אהרוני אילן אהרוני אפי אהרוני אלי אהרוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת המילטון ציינה 5 שנים לכניסתה לישראל של "מידאה"-מיצרניות מכשירי החשמל הביתיות הגדולות בעולם. לחברה שבסיסה בסין, 21 מתקני ייצור ו-260 מרכזים לוגיסטיים בעולם, ויש לה מחזור שנתי של למעלה מ-23 מיליארד דולר. אלוויס וואנג, מנכ"ל אזור המזרח התיכון במידאה, חשף כי החברה נכנסה לאחרונה למדד החברות הבינלאומי היוקרתי פורצ'ן 500. וואנג, המתגורר בדובאי, סיפר כי נמלט ממזג אוויר של 50 מעלות בדובאי הישר לחום בישראל.

פופ-אפ בבריכה

חגית  סער דבי מצקין רייצל ויצמן. רונית מטיאס,
חגית סער דבי מצקין רייצל ויצמן/רונית מטיאס

נטלי מימון, קונסולית כבוד של צרפת, ארחה ב-CHABBA CALLERY הממוקמת בביתה שבהרצליה-פיתוח, את התערוכה POP UP ART בשיתוף היזמיות מירב דהן וליאת טופל. דוד מימון, מנכ"ל אל-על ומירה פיזיצקי, ראש אגף השיוק בחברה שבחנו בעניין את היצירות; נורית כוזהינוף, כלתה ובנה רינת ומוטי כוזהינוף, מבעלי פרויקט "בראשית"; מירי טוכמאייר; האמנית וורד רוזן המציגה במקום; אורית בנבנישתי, מבעלי' תיגבור. מורן דאי, מנהלת השיווק, הודיעה כי ביום שישי אין מנהלים בקבוצה, כולם הופכים למוכרים.

ורד רוזן, אורית בנבנשתי, יפעת חכמון. רונית מטיאס,
ורד רוזן, אורית בנבנשתי, יפעת חכמון/רונית מטיאס
דוד מימון ומירה פיזיצקי. רונית מטיאס,
דוד מימון ומירה פיזיצקי/רונית מטיאס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקי ומוטי כוזהינוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשופים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאת הלפרט פליסר יריב מייק וסיון זאבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יריב מייק, מנכ"ל 'דרמלוג'יקה', השיק את הדיילי סופרפוליאנט–פילינג מבוסס אבקה פעילה מסדרת האנטי אייג'ינג של דרמלוג'יקה המיועד להילחם בסימני הזדקנות מוקדמת הנגרמים מחשיפה לזיהום אויר. מייק אמר כי מדובר בתכשיר מהפכני וכי המותג ידוע בהשקות מהפכניות בתחום טכנולוגיית המרכיבים, וביצירת נוסחאות לטיפול נכון בעור, לכן תהליך השקת התכשיר נעשה בצמוד לפיתוח האפליקציה skinpollution.com על פיה, באמצעות נתוני מיקום של המשתמש תמדוד באופן מדויק את רמת זיהום האוויר אליה נחשף המשתמש.

אירוע מתוח

דינה נבות ויולי תמיר. אבשלום ששוני,
דינה נבות ויולי תמיר/אבשלום ששוני

כוחות שיטור חסמו את התנועה בצומת "עלית" ברמת-גן, כדי לאפשר תליית "חבל כביסה" באורך 50 מ' בין בית מזרחי טפחות במגדל אביב משה, למבנה בית הספר לאמנות רב-תחומית של שנקר. החבל משמש כמיצב אומנותי הגדול בישראל.

דינה נבות סמנכ"לית שיווק מזרחי טפחות, ויולי תמיר נשיאת שנקר צפו. תמיר אמרה שזהו חלק קטן משיתוף פעולה עם הבנק שעוסק בעיקר בנושאים חברתיים ותרומה לקהילה ומאפשר להביא עשרות ילדים שלא יכולים לממן את הלימודים להשתתף בחוגים. נבות אמרה שהפרויקט נולד בהשארת תפיסת העולם של מזרחי טפחות, לפיה אין דבר חשוב מהקשר האנושי.

המודיעין של גליתה

ארנון תורן, גלית מלכין ודנה פרידר. רפי דלויה
ארנון תורן, גלית מלכין ודנה פרידר/רפי דלויה

גלית מלכין, בעלת רשת GALITA , השיקה את הסניף ה-23 בקניון עזריאלי מודיעין.

גלית מלכין, יואב גזית ודנה פרידר. רפי דלויה
גלית מלכין, יואב גזית ודנה פרידר/רפי דלויה

באופנתיים: ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; רפאל בולמינק, מנכ"ל עזריאלי קרית-אתא; צביקה רוזנטל, מנכ"ל עזריאלי רמלה; שחר טביב, מנכ"ל עזריאלי הנגב.

סנדי בר צביקה רוזנטל רוסלנה רודינה. רפי דלויה
סנדי בר צביקה רוזנטל רוסלנה רודינה/רפי דלויה

פותחים את הלב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסים ציוני, גיא אקרמן, שרון שסטוביץ ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרון שסטוביץ-ברק וגיא אקרמן, יזמים ומנכ"לים בפועל, MINE-אתר סחר לקניית ומכירת פריטי אופנה במחירי אאוטלט, תרמו לארגון "פתחון לב" כ-35,000 שקל והתחייבו בפני ניסים ציוני, מייסד ומנכ"ל הארגון, כי כל לקוח שימכור לאתר יוכל לבחור לתרום פריטי לבוש ואקססוריז לעמותה.

כמו בחלל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רון שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן רון שחר הגיע לבית החולים השיקומי "רעות" בתל אביב שם זכה להתנסות בשימוש במכשור טכנולוגי שפותח על ידי נאס"א, סוכנות החלל האמריקאית. המכשיר ששמו אנטי גרוויטי, מסייע בתהליך השיקום, ונועד לשפר את תפקודי ההליכה של מטופלים. המכשיר מפחית עד 80 אחוז ממשקל הגוף ובכך מסייע בשיקום הליכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רון שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטנה

+ חבר הנאמנים הישראלי של אוניברסיטת תל-אביב, נפגש בביתה של ד"ר נאוה מיכאל-צברי בסביון, לערב שכותרתו "עסק משפחתי–למה זה מצליח?". מיכאל-צברי ופרופ' דן ויס, סקרו סוגיות שונות של תופעת עסקים משפחתיים. פרופ' יעקב פרנקל, יו"ר חבר הנאמנים, ציין את חשיבות מעורבות החברים לחיזוק ההשכלה הגבוהה. יוסף קלפטר נשיא האוניברסיטה הודה לאמנון דיק, יו"ר אגודת הידידים, ולסיגל אדר, מנכ"לית האגודה על יוזמת הערב.

+עמותת 'אתגרים', הפועלת לשיקום, שילוב והעצמת אנשים עם מוגבלויות באמצעות פעילויות ספורט אתגרי בטבע, ערכה ביער ציפורי את מחנה הקיץ השנתי למאות ילדים ונוער עם מוגבלויות שונות. הילה ערן זיק, סמנכ"לית משאבי אנוש בבנק לאומי ו-500 עובדי הבנק, סייעו בתפעול פעילויות המחנה. לבנק, שסייע בליווי החניכים ומימון מלא של עלויותיו, זה שיתוף פעולה ראשון מסוג זה.

+עדיף-מועדון צרכנות חברתי לאנשים עם מוגבלות ובני משפחתם, ותיאטרון גשר, הזמינו 40 ילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחתם מתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", לצפות בהצגה "מסעות אודיסאוס".

+הנהלת ועובדי רשת המתנות 'NEW' שלחו לגל גדות פסלון אוסקר מוזהב עם חריטה ''לגל גדות האוסקר שלנו! השגרירה מס' 1 של ישראל בעולם''. במכתב שצרפו כתבו שפסלון האוסקר הוא פרומו לאוסקר האמיתי שמגיע לה ובטוחים שתזכה בו.

+שחר אלוני ויניב האפט השיקו ב"קמילו", את "ביזלנד"-מיזם הלוואות חדש של קבוצת "אלוני האפט", אפילו שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, בא לתמוך ולברך על המיזם הכלכלי. במשיקים: אלי זהב, סמנכ"ל תחום אשראי ישראכרט; טובי שמלצר, מבעלי שלמה סיקסט.

+דוד מימון, מנכ"ל אל-על, נפגש עם מעצב האופנה שי שלום, שנבחבר לעצב את המדים החדשים של צוותי האוויר והקרקע, כחלק ממהלך ההתחדשות עליו הכריזה אל-על לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים. מימון אמר כי אל-על היא חברת התעופה הלאומית של ישראל זה 7 עשורים והצוות הם הפנים של החברה בארץ ובעולם. מדי צוותי אל-על מייצגים את ערכי החברה ובמיוחד את הערך והשאיפה של החברה להעניק לכל נוסעיה תחושת "הכי בבית בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully