וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,300 ילדי עובדים בבנק הפועלים השתתפו בפרויקט התנדבותי

24.7.2017 / 9:05

המשתתפים בפרויקט, בני 15-18, התנדבו במועדוני קשישים, בתי תמחוי ומתנ"סים וקיבלו הדרכה מעמותת "נגישות ישראל" על שילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה

פעילות לילדים של בנק הפועלים.
המשתתפים התנסו בהתמודדות עם מוגבלות

1,300 נערים ונערות בגילאי 15-18, ילדי העובדים של בנק הפועלים, השתתפו בפרויקט "נוער קיץ" שמקיים הבנק מדי קיץ. המשתתפים בפרויקט לקחו חלק בפעילות התנדבותית בקרב שותפים קהילתיים של הבנק ברחבי הארץ, בהם מועדוני קשישים, מתנ"סים, מועדונים של נערים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, בתי אבות, בתי תמחוי, צער בעלי חיים ועוד.

על פי נתוני בנק הפועלים, בשנים קודמות, כ-30% מהמשתתפים בפרוייקט ממשיכים להתנדב במקומות אלה במהלך השנה, ואף מצרפים לפעילות את חבריהם.

פרויקט "נוער קיץ" כלל השנה גם מפגש חווייתי של יום אחד בקמפוס פועלים - מרכז ההדרכה של הבנק. הפעילות השנה התקיימה בשיתוף עמותת "נגישות ישראל", ובמהלכה שמעו בני הנוער הרצאה בנושא נגישות ואנשים עם מוגבלות, בה נחשפו למוגבלויות השונות ומשמעותן, מושגי יסוד מעולם הנגישות וכיצד ניתן לייצר נגישות בסביבתנו.

בהמשך עברו בני הנוער בין תחנות התנסות חווייתיות, ובכל תחנה נחשפו לאדם עם מוגבלות שפרש בפניהם את סיפורו האישי – על האתגרים וההצלחות. כל תחנה כללה התנסות המדמה את המוגבלות, על מנת לחוות ולשמוע ממקור ראשון על המוגבלויות השונות. בני הנוער נחשפו למוגבלות בראייה, שמיעה, ניידות ומוגבלות תקשורתית. במהלך היום התנסו גם בכדורסל על כסאות גלגלים, טעימות עיוורות של גלידה, סדנא בשפת סימנים, מסלול מכשולים על כסאות גלגלים ועוד.

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully