וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להיות מבקרי קולנוע בקיץ? ג'וב החלומות שלכם קרוב מתמיד

26.7.2017 / 8:08

רוצים לבלות בחופש הגדול וגם להרוויח כסף? פרויקט WOWJOB ללקוחות הצעירים של בנק הפועלים מאפשר לכם גם השנה להתמודד על עבודות חלומיות וגם להציע ג'וב חלומות משלכם – מדוגמנים באינסטגרם ועד מבקרי קולנוע. מה צריך לעשות כדי לזכות? צפו

צילום מסך

ים, סרטים, סלפי במקומות מגניבים והרבה בילויים עם חברים - ככה כיף לחגוג את הקיץ ואת החופש הגדול. ומה אם היו אומרים לכם שאפשר גם לכייף וגם להרוויח כסף על זה? בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, פועלים YOUNG – מותג הצעירים של בנק הפועלים - מעניק שוב חסות לאתר WOWJOB שמציג עבודות קיץ מטורפות ואטרקטיביות במיוחד לבני נוער. אתם בני 14 עד 19? מעולה. הקיץ הזה יכול להיות מהנה במיוחד עבורכם כי אתם יכולים לקבל "עבודות" מדהימות. איזה? מה דעתכם על טועמי הפיצה של דומינוס פיצה, או אולי להיות מבקר הסרטים החדשים של סינמה סיטי, להתחכך בסלבס ככתב של פרוגי וראש 1 או לדגמן באינסטגרם עבור רשת TNT.

"הפרויקט הזה עוזר לבני הנוער למצוא עבודת חלומות, והשנה אנחנו גם מציעים להם להציע את משרת החלומות", אומרת לילך בר טל, מנהלת השיווק הקמעונאי של בנק הפועלים", אנחנו מזמינים אותם להגיד מי משרת החלומות ואנחנו נגשים להם אותה. הם מגישים מועמדות באתר WOWJOB, מסבירים למה הם צריכים לזכות במשרה ויש תחרות".

"אנחנו רואים בצעירים את דור העתיד", מוסיפה בר טל, "הם יהיו הסטראטאפים הבאים והיזמים הבאים, חשוב לנו לתת להם כלים להתנהל נכון מבחינה פיננסית".

הזוכים ב"עבודות החלומיות" ייהנו גם מפרס של 1,000 שקלים, שיועבר אליהם באמצעות bit, אפליקציית התשלומים החדשה של בנק הפועלים. מה צריך לעשות? פשוט מאוד: בעלי חשבון פועלים YOUNG צריכים להיכנס לאתר WOWJOB, להירשם ולהחזיק אצבעות. אתם גם יכולים להמציא בעצמכם עבודת חלומות ולשתף אותנו בה. אגב, בנוסף אפשר למצוא תפקידי באתר התנדבות בשיתוף עמותת "רוח טובה".

לאתר WOWJOB הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully