וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקזיט של נוירודרם: כמה יקבלו המייסדים?

25.7.2017 / 16:08

ד"ר משה קושניר, ממייסדי חברת הביומד הישראלית שנמכרה למיצובישי היפנית ב-1.1 מיליארד דולר, מסביר על המוצר של החברה, על תפקידו ועל האקזיט שבא מתוך האקדמיה. צפו

צילום: שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

חברת הביוטק נוירודרם נמכרה לענקית היפנית מיצובישי בסכום של 1.1 מיליארד דולר. ד"ר משה קושניר ממייסדי החברה הסביר במהדורת וואלה! NEWS על המוצר של החברה ועל חשיבותו. המוצר של נוירודרם מאפשר לחולי פרקינסון לקבל את התרופה החשובה בטיפול במחלה – הלבודופה דרך העור בצורה רציפה." זה עדיף על דרך העיכול כי זה חודר באופן רצוף לגמרי בדיוק כמו שצריך ונמנעות תופעות לוואי כמו מעבר מקיפאון לתנועתיות גבוהה כמו שרואים בשלבים המתקדמים של המחלה", מסביר קושניר.

קושניר הסביר כי מעורבותו שלו ושל שני שותפיו להקמת החברה – פרופסור אלי אלדמן וד"ר חיים שלזינגר בהנהלת החברה כיום היא קטנה. "חברות ביו מפותחות באיטיות רבה יותר מחברות סטארטאפ אחרות וכתוצאה מכך ומההשקעות הגדולות קורה מה שקורה אצלנו ואחזקתנו בחברה דוללה בצורה משמעותית. אנחנו אמנם מקבלים המון סיפוקמהצלחת החברה אבל פחות כסף". לדבריו, רק סכום קטן יחסית מסכום המכירה יגיע לכיסו.

קושניר התייחס גם לתופעה של אנשי אקדמיה המקימים חברותסטארט אפ ואמר כי בניגוד למובילאיי שהיא חברת טכנולוגיה לגמרי בביו-טק הסיפור קצת שונה. "השכלה זה דבר חשוב בדרך", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • נוירודרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully