וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקצית bit מעניקה מאות כרטיסי טיסה ליעדים בחו"ל

26.7.2017 / 11:29

בנק הפועלים השיק מבצע במסגרתו כל המעביר כסף באפליקציית Bit בשעות המתאימות יוכל לזכות בטיסה לשורת יעדים אטרקטיביים

אסף אזולאי, עופר שכטר, דניאל אסייג. יעל צור,
אסף אזולאי, עופר שכטר, דניאל אסייג/יעל צור

בנק הפועלים משיק מבצע וקמפיין חדש לקידום אפליקציית העברת הכספים bit ויחלק כ-300 כרטיסי טיסה ליעדים אטרקטיביים בעולם למשתמשים באפליקציית bit בחודש הקרוב ובשעות המבצע. במסגרת המבצע יחלק הבנק בכל שעה כרטיס טיסה זוגי ליעדים שונים בעולם כמו: בנגקוק, ניו יורק, הונג קונג, לונדון, ברלין, פריז, אמסטרדם, רומא, אתונה ועוד, ללקוחות שיעבירו כספים (מינימום שקל אחד) באפליקציה לכמה שיותר חברים, בני משפחה ואנשי קשר באותה שעה ואנשי הקשר כמובן יכולים להחזיר את השקל לשולח, ובכך להיכנס גם הם למבצע ואולי לזכות בכרטיס טיסה זוגי לחו"ל.

במסגרת קמפיין הדיגיטל שיעלה באמצעות משרד הפרסום HapPpy הופקו חמישה סרטונים בכיכובם של עופר שכטר ודניאל אסייג, שנבחרו להוביל את הקמפיין על רקע היותם שחקנים מובילים ומובילי דעה במדיה החברתית, כאשר לכל אחד מהם מעל 150 אלף עוקבים באינסטגרם, בפייסבוק וביוטיוב. הקמפיין יעלה במדיה הדיגיטלית, ברשתות החברתיות ובאתרי תוכן.

אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים אמר כי "אפליקציית bit מיצבה עצמה בחודשים האחרונים כאפליקציית התשלומים הגדולה בישראל. מבצע "טיסת השקל" נועד לעודד משתמשים נוספים לנסות את הקלות הרבה בהעברת כסף מזומן בין חברים. קשה להישאר אדיש לסרטונים של שכטר ואסייג, ואנו מזמינים את הציבור לנסות את bit, ואולי גם לזכות בטיסה!".

שעות פעילות המבצע בימים א'-ה' בין השעות 15:00 עד 21:00 וביום ו' בין השעות 10:00 עד 16:00.
תוקף המבצע מתאריך 26.7 ועד 23.8 ובכפוף לתקנון המבצע ולתנאי השימוש באפליקציה.

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully