וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סוכר, עם צמיחה: קולה זירו יורד מהמדפים גם בארה"ב

אחרי שבאוסטרליה, במזרח התיכון ובאירופה החליפה חברת קוקה קולה את מותג קולה זירו במותג החדש "קוקה קולה אפס סוכר", הוא מגיע גם לשוק האמריקאי. האנליסטים מרוצים: "החברה מציגה חדשנות שתוביל לצמיחה". בקוקה ישראל מרגיעים: "ממשיכים לשווק בארץ"

קוקה קולה אפס סוכר. AP
קוקה קולה אפס סוכר/AP

קולה זירו בדרך לרדת מהמדפים? לפחות בארה"ב נראה שכן. על פי דיווחים בעיתונות האמריקאית, החברה מחליפה את המשקה הפופולרי במותג חדש "קוקה קולה אפס סוכר" - זאת במאמץ לשמר לקוחות שיותר ויותר מהם מקצצים בצריכת משקאות ממותקים. באוסטרליה, במזרח התיכון ובחלק ממדינות אירופה כבר הוסר המותג מהמדפים.

לדברי החברה, המותג החדש כבר נמכר היטב באירופה, במזרח התיכון ובאמריקה הלטינית, והוא יהיה זמין בשוק האמריקאי החל מאוגוסט. המשקה החדש הושק בחודש שעבר גם באוסטרליה.

בחברה מוסיפים כי למרות ששני המשקאות חסרי סוכר ומכילים את אותם ממתיקים מלאכותיים, המתכון של המשקה החדש קרוב יותר בטעמו לקולה המקורית. גם עיצוב הפחיות והבקבוקים דומה יותר לעיצוב הקולה המקורית.

המותג החדש: המשקה הדיאטטי הראשון שלא סובל מסטיגמה

ההודעה על הפצתו הקרובה של המשקה החדש בארה"ב עוררה אופטימיות בקרב האנליסטים. "אנחנו מעודדים בעקבות הצלחת ההשקה המתגלגלת של קוקה קולה אפס סוכר בשווקי העולם. זו עדות ליכולתה של קוקה קולה למנף חדשנות מצליכה לכדי צמיחה", כתבו אנליסטים מוולס פארגו.

המותג החדש גם נהנה מיתרון נוסף - הוא המשקה הדיאטטי הראשון שלא סובל מהסטיגמה של היותו משקה דיאטטי, סטיגמה שפגעה במשך שנים במכירות של חברות המשקאות הקלים.

למרות המצב מעבר לים, בחברת קוקה קולה ישראל מרגיעים: "המשקה האהוב ממשיך להיות משווק בישראל כרגיל", נמסר מטעם החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully