וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניקלו מציגה: מכונה אוטומטית למכירת בגדים

בניסיון לשמור על המותג בארצות הברית, מתקינה יוניקלו מכונה לממכר אוטומטי של מוצריה בשדות תעופה בקליפורניה, טקסס וניו יורק. המכונות מציעות חולצות נשים ומעילים דקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוסעים לנסיעת עסקים ונתקעתם בלי חולצה? הרכישה המהירה במכונות אוטומטיות מגיעה גם לתחום הביגוד. בשדה התעופה אוקלנד בקליפורניה התקינה חברת יוניקלו מכונה לממכר אוטומטי של בגדים. החברה מתכננת להתקין עוד תשע מכונות בשדות תעופה ובקניונים בלוס אנג'לס, יוסטון וניו יורק בחודשים הקרובים. במכונות יוצעו למכירה חולצות נשים וגברים, לצד מעילים דקים של המותג הידוע.

מנהל יוניקלו ארצות הברית, הירושי טאקי, אמר כי הטכנולוגיה מביאה "נוחות לנוסעים שמחפשים מעיל מחמם בלי להזדקק לבגדים חמים מתחת". החברה מקווה שהגימיק יעזור למשוך את הלקוחות אל המותג האסייאתי, שהתקשה בניסיונות שלו לחדור לשוק האמריקאי.

שדות תעופה וקניונים נבחרו בתור מיקומים עם כמות גדולה של מבקרים, בנוסף ל-45 החנויות של המותג ברחבי ארצות הברית - הקמעונאית, הנמצאת בבעלות של Fast Retailing היפנית, סגרה קרוב ל-1,900 חנויות ברחבי העולם.

המכונות האוטומטיות יציעו חולצות במחיר של כ-15 דולר ומעילים דקים במחיר של כ-70 דולר. Fast Retailing היא חברת ההלבשה בקמעונאית השלישית בגודלה בעולם, והיא מחזיקה גם במותגים הלמוט לאנג ו-J Brand. לחברה אין תוכניות להתקין מכונות מחוץ לארצות הברית, לעת עתה.

צפו: מכונות היוניקלו בשדות התעופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully