וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נטפים דוגמא הפוכה לטבע - הבינה את גבול היכולת שלה"

7.8.2017 / 15:26

בדיווחו למהדורת וואלה! NEWS התייחס אלון גלזר למכירת נטפים לחברה מקסיקנית ב-1.5 מיליארד דולר. "החברה תגן על עובדיה למשך 20 שנה, תמשיך לייצר בארץ"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

אלון גלזר סמנכ"ל המחקר של לידר שוקי הון דיווח למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על יום המסחר בבורסה בתל אביב. גלזר הסביר שבניגוד למגמה היום בשאר הבורסות בעולם המסכים בבורסה בתל אביב אדומים. "אנחנו רואים ירידות של אחוז ועכשיו יש קצת תיקון", אמר גלזר.

לדברי גלזר הירידות נובעות מצד אחד מהאירועים הפוליטייים בישראל ומצד שני מהמתרחש בחברת טבע. לדבריו, המנייה כבר לא נופלת אבל רואים כבר מימושי קרנות.

גלזר התייחס גם לעסקת הענק בה נמכרה חברת נטפים לחברה מקסיקנית. לדברי גלזר, מדובר בסכום של 1.5 מיליארד דולר שרובו יגיע לקרן פרימירה הגרמנית שהחזיקה בבעלות על נטפים "הקיבוצים יקבלו קצת כסף וקצת ילך לקופת המדינה", אמר גלזר. גלזר פירט על נטפים ואמר כי מדובר בדוגמא הפוכה לטבע. "דיברו כל הזמן על טבע, על הזהות הישראלית שלה ועל האם צתליח לשמור עליה – וזה גרם לטבע לעשות צעדים לא נכונים. נטפים היא דוגמא הפוכה לטבע – חברה שמבינה את גבול היכולת שלה, נותנת שיקנו אותה ומגינה על העובדים ל-20 שנה הקרובות – היא תמשיך לייצר בארץ ואפילו מכניסה כסף לקופת המדינה", סיכם גלזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully