וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיל" לנשים בהיריון בלונה פארק: 90 שקל בלי ליהנות ממתקנים

זהר אלימלך הגיעה עם ילדיה ללונה פארק בתל אביב, וגילתה שאמנם ההיריון שלה מונע ממנה שימוש במתקנים - אך לא את התשלום בכניסה. בפוסט בפייסבוק טענה: "אם אישה בהיריון כבר מגיעה אליכם, היא גם ככה מגיעה מראש לסבול"

הלונה פארק בתל אביב, 2 במאי 2017. יותם רונן
הלונה פארק בתל אביב/יותם רונן

האם אישה בהריון שבאה עם ילדיה ללונה פארק, צריכה לשלם כרטיס בכניסה למרות שהיא לא יכולה לעלות על המתקנים? פוסט שפרסמה בפייסבוק, זהר אלימלך, אם לשלושה וכותבת הבלוג "בואי אמא" מרמת הגולן העלה את הסוגיה ועורר סערה ברשת.

"הרבה זמן לא יצאתי מהצפון וגם הרבה זמן לא הייתי בהיריון, אז אתמול כשנסענו כל המשפחה ללונה פארק יצא לי גם להיות בלונה פארק וגם להיות בהריון בלונה פארק. ומה מסתבר? נשים בהיריון משלמות כמעט מחיר מלא על כניסה ללונה פארק", כתבה אלימלך בעמוד הפייסבוק שלה.

היא הוסיפה: "עכשיו מה מצחיק? שאין לך שום דבר, שום דבר, שום דבר, שאת יכולה לעשות בלונה פארק כשאת בהריון. אישה בהיריון לא יכולה לעלות על אף מתקן בלונה פארק. תאמינו לי, עברתי שלט שלט ובדקתי. לא שהתכוונתי לעלות על האנקונדה או על הבלאק ממבה ממילא, אבל בכל זאת בדקתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של זהר אלימלך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנחה עבור הריון "הניכר לעין"

אלימלך הגיעה ללונה פארק עם שלושת ילדיה ובעלה, כשהיא בחודש שישי להיריון. כרטיס הכניסה ללונה פארק בתל אביב עולה 117 שקלים למבקר, ואישה בהריון "הניכר לעין" (כפי שצוין במחירון) מקבלת הנחה ומשלמת 90 שקלים עבור הכניסה. "לכם שם בלונה פארק, תקשיבו משהו, יש לכם אפשרות לצאת גדולים, ולעשות שינוי. קטן אך משמעותי. תבינו שאם אישה בהיריון כבר מגיעה אליכם, היא גם ככה מגיעה מראש לסבול. כלומר, עם כל הכבוד לספסלים שלכם, זו לא הנאה גדולה להיות בשבוע 25 באוגוסט גם בלי הלונה פארק, על אחת כמה וכמה לבלות אצלכם בהיריון. באמת שחוץ מלשבת על הספסל אין הרבה אופציות אחרות. אז למה לגבות סכום כזה?", כתבה בפוסט.

"החופש הגדול סוחט מאיתנו ההורים כל טיפה של כסף ומפעילי האטרקציות יכולים לעודד אותנו על ידי כך שיבואו לקראתנו לפחות בדברים הקטנים האלה", אמרה אלימלך לוואלה! עסקים. "הרי נשים בהיריון הן אלה שמסיעות את הילדים לאטרקציות ומחליטות לאן הלקוחות הקטנים ילכו הפעם".

הפוסט זכה לאלפי לייקים ומאות תגובות מצד אמהות שצידדו במחאתה של ההריונית. מתברר שגם סופרלנד בראשון לציון, שנמצא תחת אותה הנהלה כמו הלונה פארק, גובה דמי כניסה של 90 שקל מנשים בהיריון, למרות שאין להן יכולת לעלות על המתקנים.

במקומות אחרים: הנחות גם לסבים ולסבתות

לא כל העסקים מתנהלים בצורה כזו. בפארק אטרקציות "קיפצובה" בקיבוץ צובה, למשל, נשים בהיריון בחודש שישי ומעלה פטורות מתשלום בכניסה, מתוך הגיון כי נשים בהיריון מתקדם לא יוכלו להנות ממתקני הפארק. כמו כן, בפארק מעניקים הנחה של 50% לסבים וסבתות שמלווים את הנכדים.

מלונה פארק נמסר בתגובה: "הלונה פארק מתנצל על אי הנוחות ומזמין נשים בהיריון ליהנות מהנחה במחיר הכניסה לפארק. השירותים והאטרקציות הפזורות בפארק, מהווים חלק מחוויית המבקרים, גם אם הם אינם משתמשים במתקנים.

"בנוסף, כדרך קבע אנו פועלים למתן הנחות בכניסה לפארק ולאורך רוב ימות השנה ניתן לקנות באתר האינטרנט הרשמי של הלונה פארק קופון המקנה כרטיסי כניסה בהנחות גדולות, ופועלים למתן הנחות בשיתוף חברות כרטיסי אשראי של קניית כרטיס וקבלת כרטיס נוסף בחינם, הסדרים עם ועדי עובדים, קבוצת מאורגנות ועוד, כל זאת במטרה שמירב המבקרים יוכלו ליהנות מהנחה בעלות הכניסה. אנו מזמינים את ילדי ישראל וה'ילדים ברוחם' לבוא ולבלות בפארק לאורך כל ימות השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully