וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חגגו השבוע בקניוני עזריאלי?

רונית מטיאס

9.8.2017 / 12:18

ארנון תורן אוכל, משה רוזנבלום מופתע, אור קליין מרעיף אהבה, גילי כהן רוחני, מיכל הלר משיקה, מיכל ינאי מצטלמת

ראשוני בראשונים

אושרת וניר כרמלי, ינאי ארז. רונית מטיאס,
אושרת וניר כרמלי, ינאי ארז/רונית מטיאס

בקניון עזריאלי ראשונים נערכה אמש חגיגה גסטרונומית לרגל השקת "מרקדו" - מתחם הסעדה חדשני בקונספט ראשוני, שבו מגוון דוכני הסעדה איכותיים במחירים נגישים. מרקדו המשתרע על שטח של כ-1,200 מ"ר, הוקם בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. המתחם עוצב על ידי האדריכל דן טרוים, שעיצב אותו כחלל גולמי, תעשייתי ומחוספס בשונה מהקניון המודרני. המוזמנים נהנו ממוסיקה עם די.ג'יי ישראל אהרוני שחימם את האווירה, וטעימות בדוכני האוכל ביניהם "בר דגים", "חומוס אליהו", Jack by Black ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צביקה רוזנטל, יובל בורנשטיין ועדי קרום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסועדים: יובל בורנשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי תל-אביב; עדי קרום, מנכ"לית עזריאלי ראשונים; משה גולברי, מנכ"ל "סקארה"; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; אדם פולצ'ק, מנכ"ל חברת הפרסום ליאו ברנט; אושרת וניר כרמלי וינאי ארז, שפים ובעלים של בר דגים והמעדניה במרקדו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדי קרום, ארנון תורן, משה גולברי ועופר ירום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צביקה רוזנטל, אופיר אורן, עדי קרום וארנון תורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוקר בהפתעה

עודד פז, משה רוזנבלום, לירון רביבו, נעמי סימן טוב. אלעד גוטמן,
עודד פז, משה רוזנבלום, לירון רביבו, נעמי סימן טוב/אלעד גוטמן

משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר, ונעמי סימן-טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול פתח-תקווה, חגגו את אירוע "תיק מלא הפתעות" שעורכת הקבוצה בקניונים ברחבי הארץ בשיתוף כוכבי ערוץ הילדים. סימן-טוב אמרה כי תיק מלא הפתעות הינה פעילות הנערכת לקראת חזרה לבית הספר עם מועדון ההטבות MY OFER , במסגרתה כל הרוכש ב-199 שקל בחנויות קניוני עופר מקבל במתנה תיק מלא הפתעות.

הצמיח כנפיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדי אשכנזי, ציון עיני, גילי כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

היזם ואיש תקשורת גילי כהן, מבעלי קבוצת התקשורת G group, בשיתוף יפית גרינברג, השיק במרכז נווה שכטר בתל-אביב את ספרו הראשון "כנפיים" המאגד קטעי שירה והגות, אנקדוטות, פתגמים ומחשבות. כהן אמר כי כל אחד צריך כנפיים כדי שיצליח לעוף מכאן או בכלל "כל אחד צריך כנפיים כדי לגעת בשמים, אחת מחפשת כנפיים כדי לצאת מהצמצום ומאתגרי החיים, ואחד כדי להגיע לפסגות רוחניות". כהן נחשב לאוטודידקט החוקר את תורתם של הרב קוק והוגים אחרים, ממחשבת ישראל ומהעולם, ומביא בספרו מדברי רבנים, מחוכמת הדלאי למה, ויקטור הוגו ועד סלבדור דאלי.

במשיקים: פיני פרטוק מבעלי אופנת "זברה"; שמעון סיבוני, יו"ר איסתא; עמי אלה, מבעלי אלה תקשורת; ניב זילברשטיין, מבעלי פיצה-האט; גיל שגב, סמנכ"ל שיווק מחלבות גד.

סיור תקשורתי

נאווה בוקר, סימון אלפסי, איוב קרא, גלעד שיינר. מלאנוקס,
נאווה בוקר, סימון אלפסי, איוב קרא, גלעד שיינר/מלאנוקס

ראש עיריית יוקנעם סימון אלפסי ערך לשר התקשורת איוב קרא ומשלחתו סיור במטה הצפוני של חברת מלאנוקס. קרא פגש את גלעד שיינר, סמנכ"ל השיווק הבינלאומי של מלאנוקס שסקר את הישגי החברה בזירה הבינלאומית לצד תרומתה החברתית והתעסוקתית בזירה המקומית.

חגיגה טורקית

נתי אלטיט, רותם אזולאי ואביב משה. אלירן אביטל
נתי אלטיט, רותם אזולאי ואביב משה/אלירן אביטל

השף אביב משה, הצטרף לנבחרת השפים של שרונה מרקט, והשיק את "אילדיז"-דוכן אוכל טורקי חדש. דושי לייטרסדורף ואנחל בונני; השף גולן גורפינקל; רות ורפי סירקיס; רותם אזולאי, סמנכ"ל שרונה מרקט; איציק המל, שותפו של אביב ב"מסה" ו"קוואטרו"; נתי אלטיט, מבעלי רשת "ריבר" ושותפו החדש של משה ב"אילדיז" התענגו על שלל לאפות עם קבב, שווארמה, פרגיות, סלטים, בקלאוות ושאר מטעמים.

דושי לייטרסדורף ואנחל בונני. אלירן אביטל
דושי לייטרסדורף ואנחל בונני/אלירן אביטל

שמו ברז

מיכל נוף ויונתן רושפלד. רונית מטיאס,
מיכל נוף ויונתן רושפלד/רונית מטיאס

מדגל מבית פלסאון, ממובילות תחום הברזים בישראל, ערכה סדרת השקות ל- IFLOW, ברז מטבח חדשני המופעל ללא מגע, ומציע חוויית שימוש ונוחות חדשות במטבח. את ההשקה הראשונה ארח במטבחו השף יונתן רושפלד, ג'יין מטלון דריי, מנהלת שיווק ומכירות ב"מדגל" הציגה את מגוון היתרונות של הברז, המשלב לראשונה טכנולוגיות הפעלה מכנית ואלקטרונית, עם חוויית שימוש שבאה לידי ביטוי בשמירה על ניקיון והיגיינה, חיסכון במים ועיצוב עדכני. רושפלד העביר סדנת בישול והדגים את יתרונות הברז והשימוש בו, ובהמשך הפגין את כישוריו הקולינאריים.

אהבה בקאדילק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אור קליין, יערית שובל, מעוז אלמגור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אור קליין מנהל חטיבת היוקרה ב UMI ; מעוז אלמגור, מנהל פעילות קאדילק; ויערית שובל, מנהלת קשרי לקוחות ותחום CRM ערכו בערב ט"ו באב, מפגש לחברי מועדון הלקוחות של קאדילק במלון אלמא בזיכרון יעקב. אחרי קפה מול השקיעה סיירו המוזמנים בין אוספי האומנות המוצגים במלון, המשיכו לארוחת ערב ולאחריה הופעה של שלום חנוך ומשה לוי. המפגש הנ"ל הוא חלק מרצף אירועים ופעילויות של מועדון קאדילק שמסמל את שנת השיא של המותג בישראל כשרכב הפנאי היוקרתי XT5 מוביל את הסגמנט במכירות.

גבי וירון סהר, איציק ואודליה כרמון. רונית מטיאס,
גבי וירון סהר, איציק ואודליה כרמון/רונית מטיאס

הפרזנטורים

מאור בוזגלו ושיר אלמליח. דודי חסון,
מאור בוזגלו ושיר אלמליח/דודי חסון

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו הצטלמו לקמפיין סתיו-חורף 2017/18 של מותג הג'ינסים לי-קופר בישראל, ויעשירו את חשבון הבנק שלהם ב-200 אלף שקל כל אחד. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של 4 מיליון שקל ויכלול סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה, פעילות רחבה בדיגיטל, ברשתות החברתיות ופעילות יחסי ציבור. דן איתמר, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק קבוצת בריל מפעילת רשת לי קופר בישראל אמר כי לאור הצלחת קמפיין הקיץ המשותף עם אלמליח ובוזגלו, בחרו להמשיך עמם לעונה שניה.

עצם העניין

מיכל ינאי אלכס מוסקל ואריאל תובל. רפי דלויה
מיכל ינאי אלכס מוסקל ואריאל תובל/רפי דלויה

אריאל תובל בעלים ומנכ"ל רשת רהיטי הילדים עצמל'ה, הגיע לסט הצילומים של קמפיין הרשת, רק כדי לפגוש את הפרזנטוריות שלו מיכל ינאי ובתה אלכס רגע לפני תחילת שנת הלימודים.

המסיבה של ונוס

נטלי דדון דנה זרמון  מיכל הלר וליהי גרינר. שוקה כהן
נטלי דדון דנה זרמון מיכל הלר דור וליהי גרינר/שוקה כהן

מיכל הלר דור, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עיסקי פרוקטר&גמבל, ערכה בסוויטה הנשיאותית במלון אלכסנדר בתל אביב מסיבת בריכה להשקת מהלךVENUS NOW של ג'ילט לקיץ 2017, הכולל פעילויות לנשים תחת הקונספט venus Now, Fun Is Now . המוזמנות נהנו מארוחה קייצית, מסאז' רגליים, וצילום אמנותי מתחת למים.

בקטנה

+ חברת Qwilt הישראלית חתמה על עסקה בהיקף של 25 מיליון דולר עם חברת Verizon הספקית הגדולה של שירותי אינטרנט ניידים בארה"ב, במסגרתה תספק טכנולוגיה להאצת העברה של תכני וידאו למשך 3 שנים. שיתוף הפעולה בין החברות נחתם על רקע עלייה מתמדת בצפיה בתכני וידאו באינטרנט, במיוחד של אירועים גדולים המועברים בשידור חי למאות מיליוני גולשים דרך האינטרנט.

+ יפה גולן, 75, הנחשבת לסטארטפיסטית המבוגרת ביותר בישראל, רשמה לאחרונה פטנט עולמי, נעלי "מדיק שוז" - נעליים המיועדות לחולי סוכרת המעסות את כפות הרגליים ומגבירות את זרם הדם אצל חולי סוכרת, החלה בימים אלה לייצא את נעלי ה"מדיק שוז" לארה"ב וסיכמה עם מפיץ מוצרי בריאות גדול בפילדלפיה לשווק כ-5,000 נעלי "מדיק שוז" עד סוף שנת 2017, היקף העסקה כ-4.5 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully