וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דקטלון" תפתח סניף ראשון בישראל בסוף אוגוסט

13.8.2017 / 12:20

הסניף הראשון של ענקית הספורט הצרפתית ייפתח ב-29 באוגוסט במרכז G בראשון לציון וישתרע על פני שטח של כ- 3,000 מ"ר. הרשת פועלת ב-32 מדינות ברחבי העולם

דקאתלון. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
סניף דקטלון בפריז/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

בשורה משמשחת לאוהבי ספורט בישראל: ענקית הספורט הצרפתית "דקטלון" (DECATHLON) תפתח את החנות הראשונה שלה בישראל ב-29 באוגוסט במרכז G בראשון לציון. הרשת הבינלאומית, שפועלת כיום ב-32 מדינות ברחבי העולם, חולשת על כל תחומי הספורט וידועה במחיריה הזולים עבור ביגוד, הנעלה ואביזרים שונים. גם מי שלא נמנע עם חסידי הפעילות הגופנית, יכול למצוא ברשת פריטים חיוניים לחיי היומיום.

בביקור שערכנו השנה בסניף של הרשת בפריז, מצאנו כי מחירים של בגדי ים לילדים (בנים) מתחילים מ-2.99 אירו, כ-12 שקלים. מחירי בגדי ים מעוצבים לבנים ובנות נעים בין 8.99אירו ל-12.99 אירו, כלומר 36-52 שקלים. כמו כן, מצאנו מכנסי טייטס לנשים ב-8.99 אירו למכסיים ארוכים ו-7.99 אירו למכסניים קצרים, חולצת פליז אופנתית לנשים ב-5 אירו בלבד, סווצ'רט אופנתי לבנות ב-7 אירו וסנדלי ילדים ב-12 אירו. יש לציין כי מדובר במוצרים הנחשבים איכותיים.

דקאתלון. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
דקאתלון/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

החנויות בחו"ל כוללות עשרות מחלקות המשתרעות על שטח של אלפי מטרים. גם החנות בראשון לציון תכלול 60 מחלקות בתחומי הספורט השונים ותשתרע על פני שטח של כ-3,000 מ"ר. השאלה המרכזית בנוגע לעליית הרשת ארצה היא עד כמה היא תצליח לשמור על מחירים אטרקטיביים, ולהפוך את חווית הרכישה של ציוד ספורט לנגישה יותר עבור הישראלים.

רשת "דקטלון" נוסדה בצרפת בשנת 1976, ונחשבת אחת מרשתות הספורט הגדולות בעולם. היא מעסיקה כ-78 אלף עובדים ומונה כ-1,221 חנויות ברחבי העולם. את שנת 2016 סיימה הרשת עם מחזור שנתי של כ-10 מיליארד אירו.

  • עוד באותו נושא:
  • דקטלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully