וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! שופס ואירוקה משיקות חנות מקוונת משותפת

24.8.2017 / 8:58

בחנות שתיפתח באתר וואלה! שופס תשיק אירוקה קולקציות ייחודיות של המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש במחירים אטרקטיביים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת אירוקה יוצאת בשיתוף פעולה בלעדי עם אתר וואלה! שופס, במסגרתו תפתח חנות מקוונת. בחנות המקוונת תשיק אירוקה קולקציות בלעדיות של מותגים מובילים, ביניהם: רייבאן, ארמני, פראדה, לקוסט, מארק ג'ייקובס ועוד. הקולקציות ימכרו באתר וואלה! שופס במחירים אטרקטיביים.

לדברי לי אפיק סמנכ"ל קמעונאות אירוקה המהלך הנוכחי הוא עוגן אסטרטגי לפעילות הקבוצה. "הצרכן הישראלי יוכל להזמין מותגי משקפי שמש בינלאומיים במחירים המתחרים בכל האתרים העולמיים. בחנות המקוונת בוואלה! שופס יוצעו קולקציות בלעדיות וחדשות שיתחלפו מידי שבוע, המגוון של המותגים ושל הפריטים יהיה עצום ושונה מאשר בחנויות הרשת . אנו נצא במבצעים אטרקטיביים שמתקיימים רק באתר".

עוד הוסיפה אפיק כי "האפשרות לרכוש מוצרים בינלאומיים באינטרנט בארץ, באופן סדיר, מיבואן רשמי ובמחירים הוגנים היא צורך שעלה מהשטח. הצרכן מקבל את האחריות והשירות המלאים של אירוקה. זוהי קנייה בטוחה ברשת האינטרנט, המבטיחה משקפי מותגים מיבואן מורשה עם אחריות, שירות ומקצועיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully