וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברמוביץ-וולשטיין - הממונה על סחר החוץ בבנק הפועלים

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

28.8.2017 / 10:18

אברמוביץ-וולשטיין תחליף בתפקיד את נסים שטרית, אשר שימש כממונה על מערך סחר החוץ בבק הפועלים ופרש לגימלאות לאחר 26 שנות עבודה בבנק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון אברמוביץ-וולשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנק הפועלים הודיע היום כי שרון אברמוביץ-וולשטיין מונתה לממונה על מערך הסחר החוץ ומערך מרכזי השירות של החטיבה העסקית בבנק הפועלים. אברמוביץ-וולשטיין תחליף בתפקיד את נסים שטרית, אשר שימש כממונה על מערך סחר החוץ בבק הפועלים ופרש לגימלאות לאחר 26 שנות עבודה בבנק.

אברמוביץ-וולשטיין החלה את עבודתה בבנק לפני 24 שנים. בין התפקידים שמילאה בבנק - מנהלת מכירות ותפעול של האגף לבנקאות מסחרית, מנהלת קשרי לקוחות בחטיבה העסקית, מנהלת מכירות ב"פועלים בטלפון" ומנהלת סניפים במספר אזורים של החטיבה הקמעונאית. בתפקידה האחרון ניהלה את הסניף המרכזי בחטיבה העסקית. אברמוביץ-וולשטיין היא בעלת תואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה ותואר שני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית. אברמוביץ-וולשטיין בת 49 נשואה +3.

יעקב אורבך המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה עסקית, אמר: "אנו מודים לנסים שטרית שפורש מהבנק לאחר 26 שנות עבודה ומעריכים מאוד את תרומתו לבנק. בתפקידו כממונה על מערך סחר החוץ, נסים הצטיין ברמת מקצועיות גבוהה ובהצלחה רבה בהטמעת נושא סחר חוץ בבנק, תוך שמירה על יחסי אנוש מעולים הן במערכת הבנק והן בקשרים עם גורמים חיצוניים. בזכות ניסיונו הרב ויכולותיו האישיות והמקצועיות, נסים זכה להערכה רבה מעמיתיו ומלקוחות הבנק, והטביע את חותמו לשנים רבות. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בדרכו החדשה ומברכים את שרון בכניסתה לתפקיד המאתגר ומאחלים לה הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully