וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חגג קונאן אובריין על גג מלון ממילא בירושלים?

רונית מטיאס

30.8.2017 / 12:08

מי הפתיע את משה ממרוד, מבעלי תדיראן, לכבוד יום הולדתו, מה השיק מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, במה משתתפת ניקול ראידמן ואת מי אירח התעשיין סטף ורטהיימר? רכילות עסקית

I did it my way

יפית גרינברג ובני ארד. רונית מטיאס,
יפית גרינברג ובני ארד/רונית מטיאס

משה ממרוד, מבעלי תדיראן, הוזמן עם אשתו דליה לארוחת ערב עם שגריר ארה"ב במסעדת 2c בקומה ה-49 של מגדל עזריאלי בתל אביב. כשנכנסו למסעדה, התקבלו בשירת "הפי בירסדיי" וממרוד גילה כי אשתו דליה בעצם ערכה לו מסיבת הפתעה ליום הולדתו ה-65.

ג'ני קובה ויעקב בן שמעון. רונית מטיאס,
ג'ני קובה ויעקב בן שמעון/רונית מטיאס

האירוע נפתח בקוקטייל והמשיך עם ארוחת ערב ומסיבת ריקודים. חלקו המרגש ביותר של הערב היה סרט שליווה את ממרוד ביום עבודה שגרתי, מהיקיצה בבוקר, הנסיעה למפעל תדיראן, סיור בקו הייצור, ישיבות ונסיעה מרגשת לבאר שבע, לבית ולרחוב בו נולד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שני ומורן ממרוד, אלונה ברקת, משה דליה ונופר ממרוד. רונית מטיאס,
שני ומורן ממרוד, אלונה ברקת, משה דליה ונופר ממרוד/רונית מטיאס

במהלך הסרט האישה דליה והילדים מורן, נופר, שני, ירדן ועמית דיברו בעיניים נוצצות על אביהם ועל המשפחה שהקים. שיר הנושא של הסרט היה שירו של פרנק סינטרה "I did it my way".

משה ממרוד יהודה ותמי רווה. רונית מטיאס,
משה ממרוד יהודה ותמי רווה/רונית מטיאס

במפתיעים: אילנית ואבי לוי, מנכ"ל מליסרון; ניצה ויובל גביש, ראש החטיבה הבנקאית בדיסקונט; ד"ר בני ארד ויפית גרינברג, מבעלי סטימצקי בשמלה של ניקול ראידמן; אבי איינשטיין וישראלה שטיר, מבעלי קבוצת שטיר; ענת ושמואל פרנקל, מבעלי אפסילון; יעל רב-הון, מנכ"לית אבוט, ובן זוגה ד"ר יוסי דיין; אלונה ברקת, בעלת קבוצת הפועל באר-שבע; הילה ורני רהב, דוברי תדיראן; והניה ומשה נור, מבעלי שלטי נור.

יין פרטי

גיל אסולין  ולי בולדס. אלירן אביטל
גיל אסולין ולי בולדס/אלירן אביטל

רגע לפני ראש השנה ערכו ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, ולי בולדס, מנהלת השיווק שליינות ברקן וסגל, אירוע בחדר פרטי בבניין פנורמה בתל אביב. הערב נפתח בקוקטייל בשקיעה ובהמשך נחשף לראשונה המותג "Petit UF" - יין "תווית שנייה" ליין הדגל של יקב סגל. בחברה מגדירים את היין "עוצמתי ואלגנטי, בעל ארומה דומיננטית, שנעשה בתהליך ייצור ללא סינון או הצללה". המוזמנים נהנו מיין כמובן וממנות שף מיוחדות שהותאמו עם צוות הייננים של היקב.

עידו לוינסון, היינן ראשי של היקב, סיפר כי מקורו של "Petit UF" הוא מענבי קברנה סוביניון מובחרים המגיעים מכרם פלאטו - כרם צעיר אך מבטיח, המכיל זמורות שהובאו במיוחד מצרפת, מהן הורכבו השתילים שבכרם. היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, והודות לתהליך ייצור ייחודי התקבל יין עשיר טעמים, כמעט כפי שנבצר בכרם.

גדולים בפארק

אלינוער לויטן, בר זומר, שאול בן אדרת ויניב פיינשניידר. אור גפן,
אלינוער לויטן, בר זומר, שאול בן אדרת ויניב פיינשניידר/אור גפן

יניב פיינשניידר, סמנכ"ל השיווק של נביעות, ואלינוער לויטן, סמנכ"לית עמותת "גדולים מהחיים", נפגשו בפארק "יעל רום" בפתח תקווה לקראת אירוע ההתרמה של העמותה. הנוכחים נהנו מתחרות בישול שהנחה מושיק גלאמין בין השפים ניר צוק ושאול בן-אדרת, והשורדות מעיין אדם ובר זומר. מי שרכש בקבוק נביעות ב-5 שקלים, שעוצב במהדורה מיוחדת לאירוע ההתרמה, נהנה מארוחה. ההכנסות קודש לעמותה.

תעשייה משותפת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטף ורטהיימר וכאמל אוקם/מערכת וואלה!, צילום מסך

התעשיין סטף ורטהימר אירח בגן התעשייה היהודי-ערבי בנצרת את כאמל אוקם, שגריר טורקיה בישראל. אוקם סייר במפעלים ובחברות והתרשם מהפעילות התעשייתית של ורטהיימר, שהקים שישה גנים ברחבי הארץ וגן נוסף בטורקיה. ורטהיימר אמר כי לטורקיה ולישראל עתיד גדול ומבטיח בתעשייה, ושיתוף פעולה כלכלי תעשייתי מוצלח יכול להוות מודל להקמת גני תעשייה במצרים, בירדן, ברשות הפלסטינית ובמזרח התיכון כולו.

אוקם הוסיף כי ורטהיימר הוא דוגמא לעשייה ומימוש החזון הכלכלי גם מחוץ לישראל. "אנחנו מעריכים את המאמצים של ורטהיימר להקמת תעשייה מצליחה בטורקיה", ציין, "לישראל ולטורקיה הרבה תחומים משותפים בשאיפה להקמת תעשיות היי טק וטכנולוגיה".

מלך הסלפי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונאן אובריין וקובי בכר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהאכיל את הכלבה קאיה נתניהו במלפפונים, אכל שקשוקה בתל אביב והצטלם "סלפי" עם מי שרק ביקש, הגיע קונאן אובריין למלון ממילא בירושלים. אובריין אמר שהוא לן במלונות רבים בעולם, וממילא בהחלט נמצא ב-top 5 שלו. אחרי התרעננות בסוויטה, סעד במסעדת ה"רוף-טופ" של המלון. שף המסעדה, קובי בכר, הכין לו תפריט ישראלי, עם מרכיבים טריים משוק מחנה יהודה, ויין לבן ישראלי. אובריין הבטיח לשתות יין ישראלי גם בארה"ב.

יין ישמח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איוב קרא ורד בן סעדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר התקשורת איוב קרא ביקר ביקב טורא בישוב רחלים. ארז וורד בן-סעדון, בעלי היקב, ערכו לו סיור. קרא טעם מהיינות, התרשם בעיקר מהקברנה, והבטיח לחזור לביקור נוסף.

חבילות למשפחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עירית אורן גונדרס ויקי ז'נו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עירית אורן גונדרס, יו"ר ומייסדת עמותת "אור למשפחות", לא שוברת מסורת. השבוע החלה בשליחת מארזי חג לראש השנה למשפחות שכולות ששכלו את יקיריהם במערכות ישראל. גונדרס נידבה את ביתה ביישוב רעות, שהוסב לבית אריזה, ממנו ייצאו בימים הקרובים מאות עובדי חברת בזק לבתי המשפחות ברחבי הארץ.

באורזים: יקי ז'נו, סמנכ"ל טכנולוגיות בזק, צופי מכבים רעות, תלמידי תיכון רעות ומתנדבי העמותה.

קיץ ירושלמי

רפי בארי עידן עמדי מירי מסיקה ויהודה קראוס. אורן כהן,
רפי בארי, עידן עמדי, מירי מסיקה ויהודה קראוס/אורן כהן

רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות של רשת מלונות דן, ויהודה קראוס, מנכ"ל מלון דן ירושלים, אירחו את מירי מסיקה - שהופיעה במלון עם עידן עמדי - במסגרת חבילה מיוחדת לסוף הקיץ של מלונות דן ואמריקן אקספרס.

קראוס ערך להם סיור במלון ואירח אותם בטרקלין העסקים שם נחו לפני ההופעה. עמדי, ירושלמי במקור, סיפר שבצעירותו כשרצה להרשים מישהי, הזמין לה יום פינוק בספא של המלון. מסיקה סיפרה שהיא מאוד אוהבת את ירושלים ומתרגשת להופיע בה.

רוסי חברתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקול ראידמן וטל סיטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניקול ראידמן משתתפת בימים אלה בקמפיין חברתי של ערוץ 9, הערוץ הרוסי, שזכה להאשטג Rusraeli#. הקמפיין עוסק בקשר שבין זהות הקהילה הרוסית המתגוררת בארץ לבין הזהות הישראלית. משתתפי הקמפיין, שמופק בחסות יינות ביתן, הם אנשי תרבות, בידור וספורט מוכרים הנמנים על הקהילה הרוסית ובעלי הישגים מיוחדים בתחומם.

בספיד שלהם

יהונתן קופלב איריס בן דרור יעקב טומרקין. אביב אברמוב,
יהונתן קופלב, איריס בן דרור ויעקב טומרקין/אביב אברמוב

אילן ואיריס בן-דרור, בעלי חברת פלג ניל בע"מ, יבואני מותג בגדי הים והספורט "ספידו", השיקו את קמפיין סתיו-חורף 2018 עם השחיינים האולימפיים יעקב טומרקין ויוהנתן קופלב. טומרקין, שיאן ישראל במשחי גב, זוכה ארבע מדליות באליפות אירופה, גמר אולימפי באולימפיאדת לונדון והשתתף באולימפיאדת ריו. קופלב דורג ראשון בעולם ב-50 מטר גב לשנת 2016, והישראלי הראשון שהגיע לגמר באליפות העולם בשחייה ב-50 מטר גב באליפות העולם בשחייה בבודפשט.

מקלחת בוטנית

גליה תורן חן, רון רוטר, אורית מלובנצ'יק, אלירן ברדוגו. רונית מטיאס,
גליה תורן חן, רון רוטר, אורית מלובנצ'יק, אלירן ברדוגו/רונית מטיאס

מסעדת טוטו בתל אביב הוסבה הבוקר לכמה שעות לגן בוטני לרגל השקת אקו ג'ל - ג'ל רחצה אקולוגי. גליה תורן חן, יועצת טיפוח בכירה, הסבירה כי מותג הטיפוח והקוסמטיקה הצרפתי איב רושה - yves rocher דוגל בחדשנות ובמהפכנות. האקו ג'ל החדש הוא סבון נוזלי בוטני בנוסחה קומפקטית חסכונית במיוחד, המבוסס על נוסחה יחודית החוסכת בכמות ג'ל הרחצה בכל רחצה. טיפה אחת של ג'ל מספיקה למקלחת אחת, מה שמסייע בחיסכון השימוש בפלסטיק, פליטת גדי חממה ועוד. השף ירון שלו הכין ארוחת בוקר מיוחדת ומעוצבת ברוח המותג.

האזינו בשקיקה: רון רוטר, סמנכ"ל הכספים של קסטרו נציגת איב רושה YVES ROCHER בישראל, אורית מלובנציק מנהלת איב רושה YVES ROCHER בישראל; אלירן ברדוגו שהפיק את האירוע; אנה ארונוב.

החברתיות

אושיק שריג  מור סילבר ושרון מנחם. אורן דאי,
אושיק שריג מור סילבר ושרון מנחם/אורן דאי

אושיק שריג, מנכ"ל ובעלים חברת שריג - יבואנית רמינגטון בישראל ושרון מנחם, מנהלת השיווק, יזמו כנס בנושא רשתות חברתיות וערוצי הדיגיטל שהובילו מובילות דעה ידועות ואהובות. מעצב השיער לירז אגם המנהל האמנותי של רמינגטון, העביר הרצאה בנושא נוכחות השיער באינסטגרם.

בקטנה

+ דודי מנטין, מנכ''ל רשת ריקושט פותח ארבעה סניפים חדשים ברחובות, ראשון לציון, אריאל וגבעתיים בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל. הרשת, מהגדולות בישראל בתחום ציוד לנסיעות, מוצרים לחיילים וציוד ל-OUTDOOR, תמנה 55 סניפים. לאחרונה קיבלה הרשת את הנציגות בישראל של רשת ''דיסקברי'' מקבוצת ערוץ הטלוויזיה ''דיסקברי צ'אנל''.

+ רשת מגה ספורט וארגון "מאמנים לחיים" - מיזם חברתי של מאמני ריצה, שמטרתו קידום מעמד מאמני הריצה - יצא השבוע מחנות מגה ספורט בנמל תל אביב. שחר ממן, מאמן ריצה, וברק דוד, מאמן כושר בכיר, הריצו למעלה מ-140 רצים מכל הארץ במסלול של 10 ק"מ. חברת מגה ספורט תומכת במיזם מזה חצי שנה, ולפני ארבעה חודשים נפתחו קבוצות ריצה משותפות בחסות מגה ספורט תל אביב, ראשון לציון, מודיעין, באר שבע וחיפה. באירוע לא היו מדידות זמן ולא חולקו מדליות.

+ מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, השתתף באירוע חשיפה לחדשנות ישראלית במוזיאון ישראל בירושלים, בו דנו בתרומת ישראל להתפתחות משק ותעשיית המים הגלובליים. החברות "אקוויז" ו"וואטר ג'ן" חשפו באירוע את פרי עבודתם בתחום. אלעד פרנקל, מנכ"ל אקוויז ויו"ר Watec Israel 2017- אירוע בינלאומי של תעשיית המים - דיבר על תרומת תעשיית המים הישראלית לבעיות המים העולמיות, ודן בהזדמנויות שהכנס טומן בחובו לשיתופי פעולה עם האו"ם. גוטרש וראש הממשלה נתניהו הביעו עניין בפתרונות הקומפקטיים שמציעה החברה לטיהור שפכים, הרלוונטיים לפעילות האו"ם.

+ יעקב מרדינגר, המעצב והצורף הראשי של ''בית הצורפים'', השיק לראש השנה את קולקציית ''בראשית'' - גביעי יין המשלבים כסף וציפוי זהב. מרדינגר סיפר שכל פריט חתום עם פסוק מהקידוש והקולקציה תשווק במהדורה מוגבלת. מחיר גביע וצלחת 6,350 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully